![]() |
16/8v ? ועוד שאלה לגבי רעשים סביבתיים ברכב
הי יש לי 2 שאלות
אני יודע שהרכב שלי הוא 1200 סמ"ק פונטו 2003 ידנית, ואני לא מצליח למצוא איפה רשום אם הוא 16V או 8V, איפה זה אמור להיות רשום הנתון הזה? כי למשל ראיתי פלגים לפיאט או ל8V או ל16V ואני לא יודע מה לקנות. השאלה השניה, אני יודע שפיאט זה לא מרצדס אבל הרעש נסיעה מחרפן אותי, אני לא מדבר על רעש מנוע אלא על רעש אוויר בתוך הרכב, אולי הגומיות לא אוטמות כמו שצריך את הדלתות והחלונות, מישהו פעם טיפל בבעיה כזאת? החלפת גומיות זה משהו שעושים? זה ניתן לשיפור או שכולם חווים את זה? תודה רבה! |
2 צירוף קובץ(ים)
16V מוטבע על בית מסנן האוויר שיחסית גדול ומרובע.
פקק מילוי שמן נפתח בסיבוב (אל תתיחס לחץ האדום). קובץ מצורף 7265 8V בית מסנן אוויר מעוגל וקטן יותר ומוטבע עליו Fiat. פקק מילוי השמן נפתח בשליפה. קובץ מצורף 7266 לגבי רעש הרוח, יכול להיות שהגומיות לא אוטמות טוב או שהניילון בבטנה שבדלת הוסר. נ.ב. במרצדס יש בדלת בטנה כפולה עם בידוד מיוחד ואם מסתכלים למושב האחורי, רואים קופסה של פררו רוז'ה ו"פצצת אל-חלד" יושבת לה "בפוזה מגרה". בפיאט... זה לא תמיד המקרה, למרות שיש לי חבר עם אונו (אם הוא לא התפטר ממנה עדיין), שיש לו תמיד "פינוקים" ברכב ו"קציצה" שמאכילה אותו לא רק שוקולדים :p. |
קיבלת הסבר יפה על הבדלי המנועים
בנוגע לרעשי הרוח, בהנחה שהחלונות והדלתות סגורות היטב( קרו מקרים שלא שמו לב, בעיקר בחלונות האחוריים הידניים) .
יכול להיות מצב שהגומיה של הדלת יצאה מהמסילה ולא אוטמת טוב או קרועה, או שהרכב עבר תיקון פחחות בדלת או בקורה והאטימה לא מושלמת או כמו שחברנו ציין שפתחו את ניילון האטימה מתחת לדיפון הדלת ולא החזירו למקומו או קרעו אותו. אתה מצליח לזהות מהיכן נכנס הרעש, או הרוח? |
מקורות לרעש הרבה יותר סבירים שהיו לי:
1. בערך פעמיים בשבוע איזה גאון שיושב מאחורה פותח את החלון וסוגר אחרכך אבל משאיר רווח של חצי סנטימטר. זה עושה הרבה רעש. 2. צמיגים ישנים - שקניתי את הפנדה היו המקוריים בני 5, אחרי שהחלפתי את הרביעיה הרעש ירד ברמות אדירות. לא יאומן כמה רעש יוצא מצמיגים גמורים. (אני החלפתי לצמיגים של חברה גדולה, לא חברת בת-של ובטח שלא סיני, זה בטח גם עזר) דברים שלא היו לי אבל אפשר לבדוק: 1. אם עבר תאונה לראות איך התיקון והאטימה אם זה נראה כמו מקורי. הבדלים של מילימטרים חשובים. 2. אם פתחו את הדלת (להתקין רמקול, לתקן חלון וכו) בטח החאפרים כמו תמיד החזירו בלי הניילון באמצע, אפשר לשחזר את זה אם חשוב לך (צריך להדביק ניילון קשיח יחסית מסביב ולעשות פתחים לידיות, רמקול וכו) 3. גומיות של הדלתות - במכוניות שלא ממש דואגים להם זה נקרע כי לוחצים על הגומיות עם נעליים ולא יוצאים מהאוטו בעדינות.. כדאי ללכת לפירוקיה ולמצוא גומי זהה שנשאר במצב טוב ושלם ולהחליף איתו. אבל אני מדבר על גומי ממש קרוע, אם יש חור קטן אפשר להדביק עם סיליקון בשביל לשמור עליו, זה כנראה לא מקור הרעש. וכמובן - זה סך הכל דגם זול וכל זה.. בפנדה מעל 90 קמ"ש יש מלא רעשי רוח למרות שהאוטו היה במשפחה מההתחלה ומקורי לגמריי, פשוט ככה זה. תתקין מערכת טובה :D |
צטט:
בכל אופן את האמת גיליתי שהחלונות האחוריים לא היו סגורים ב100אחוז, סגרתי אותם חזק וזה שיפר קצת את המצב, אני אעשה בדיקה לגומיות ומה שאפשר לאטום עם קצת סיליקון אז אני האטום. תודה רבה לכם על הכל! |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©