מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   מנורת לחץ שמן - פונטו 75SX (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=15484)

מאור30 09-09-12 16:28

מנורת לחץ שמן - פונטו 75SX
 
היי שוב,
והפעם:
אתמול במהלך נסיעה מחדרה לכפר סבא בשעות הלילה קיבלתי קריצה קלה של מאית שנייה ממנורת לחץ השמן (המנורה בצבע האדום). המשכתי לי בנסיעה ליציאה מהנה וגם בסוף הלילה חזרתי הבייתה לחדרה והמנורה חוץ מהפעם הזו לא הופיעה. כמובן שבדקתי מיפלס שמן לפני שחזרתי הבייתה שהיה תקין ומעבר לכך הרכב מרגיש ונוסע מצוין.
השאלה עכשיו מכיוון שאני אוהב את הפרוייקטים למיניהם....בכל מיקרה אני מתכנן להחליף שמן ופילטר שמן למקורי כי זה לא מה שקיים כרגע ברכב והשמן איכות ז... אבל האם יש טעם להוריד קארטר ולעשות ניקוי יסודי לרישתית השאיבה?

davidmzr 09-09-12 17:20

אם אתה רוצה להוריד קארטר ולעשות ניקוי יסודי לרישתית השאיבה, עשה מה שבא לך.
אבל תדע, שאין לזה קשר לקריצה קלה של מאית שנייה ממנורת לחץ השמן.
נקה וחזק את מגע יונית לחץ השמן.
דוד.

yair791 09-09-12 17:21

לפוח את הקרטר ולנקוט יכול לעשות רק טוב דאג לנקות גם את החלק הפנימי של הקרטר וסים לב אם המנורה תחזור אם היא חוזרת יכול להיות לזה מספר סיבות ואני מצתת כאן את דוד
יוניט תקולה
משאבה תקולה
חופש במיסבי הטלטל והקראנק
ועוד
אל תשכח להחליף את האטם של הקרטר

יאיר

מאור30 09-09-12 17:31

תודה רבה על התגובות חברים מקצוענים שכמותכם. אני בתור התחלה אחליף שמן ופילטר למקורי ואעבור על החיבןר של היוניט עצמה שראיתי שיושבת צמוד לפילטר השמן... אחזור עם עידכונים.

davidmzr 09-09-12 17:38

צטט:

במקור פורסם על ידי yair791 (הודעה 113860)
ואני מצתת כאן את דוד
יוניט תקולה
משאבה תקולה
חופש במיסבי הטלטל והקראנק



יאיר

יאיר, איך אתה מצתת את מה שלא כתבתי. :)
כתבתי, "נקה וחזק את מגע יונית לחץ השמן."
יש מצב שכתבתי את זה בשרשור אחר. אבל זה נגע לתקלה אחרת.
דוד.

yair791 09-09-12 17:47

דוד אתה רשמת את זה בשירשור של שרון מל.כ שנידלקה לו מנורה
אני רק רשמתי שניקוי קרטר ורשת יכול רק לעשות טוב ושתקלה של לחץ שמן חכול להיות גם מהגרומים שאתה רשמת
דרך אגב תוכל לפתוח את השרשור על ההונדה עם החישן חמצן ברכב כללי אני אשמח לקבל קצת הכוונה

תודה
יאיר

davidmzr 09-09-12 18:17

ברשותך קודם הכוונה כאן.
יש הבדל בין תקלה של נורת לחץ שמן שנדלקה פעם אחת לשנייה, לבין הנורית כבתה כאשר הסל"ד עלה אך בסרק היא דלקה שוב קבוע. כמו במקרה של שרון מ-ל.כ.
דוד.

yair791 09-09-12 18:26

נכון שחכתי שהיתה לו בעיה עם הסל"ד
לי יצא להיתקל במצב בו הפילטר שמן לא טוב וזה גרם למנורה להידלק והמשאבה היתה תקינה וגם המגעים ניבדקו ונימצאו תקינים והחלפתי לפילטר באיכות טובה יותר והבעיה נפתרה

מאור30 09-09-12 18:57

מה שלדעתי נותן כיוון מדוייק יותר כי מדובר בשמן ופילטר זה שהקריצה הזו קרתה על מנוע חם ולאחר נסיעה של כחצי שעה ושמן לא איכותי שמאבד מתכונותיו שהוא מיתחמם עלול להביא לכך לא? כמו כן גם פילטר לא מקורי?


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:14.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©