![]() |
פונטו ספייס מגמגם בסרק
שלום לכולם
הפונטו ספייס 2001 16V שברשותי עברה ראש מנוע לפני חודש ומאז הופיע הבעיה הבאה: כאשר האוטו קר ובמנוחה סלד הסרק סובל מגמגום קל ביותר, כאשר מעמיסים מעט על המנוע ע"י הפעלת מזגן או שילוב ל D/R הגמגום מחריף עד כדי כיבוי המנוע. כאשר האוטו חם התופעה נעלמת כליל ומנוע מתפקד מצויין. פלגים חדשים חוטי הצתה חדשים בית מצערת עבר ניקוי ואף הורכב בית מצערת אחר שלא פתר את הבעיה צינורות הואקום נבדקו הסעפת פורקה והורכבה מחדש תוך תשומת לב לאטימה טובה בין הסעפת לראש עוד רעיונות? בן |
לבדוק חיישן טמפ'.
דוד. |
יבדק.
חיישן טמפ' תקול יזוהה בסריקת תקלות? |
כל חיישן תקול יזוהה בסריקת תקלות. היו מקרים שבסריקה לא זוהו החיישנים התקולים.
דוד. |
אם החיישן ימצא תקין אני ממליץ לבדוק קומפרסיה כאשר המנוע קר.
|
זה לא יתן כלום, לבדוק קומפרסיה כאשר המנוע קר.
אם הייתה בעיה בקומפרסיה עד כדי כך, הרכב היה מתקשה להניע בבוקר. דוד. |
אם יש קומפרסיה נמוכה מעט בצילינדר בודד, לא תהיה בעית התנעה אך כן יורגש גמגום קל.
לדעתי המקצועית זה שווה בדיקה. |
עדכון:
החיישן טמפ' הוחלף ולא פתר את הבעיה אני רוצה לחדד קצת את הסימפטומים, הבעיה לא נעלמת לאחר שהמנוע מגיע לטמפ' עבודה (5 דקות בערך) אלא לאחר חצי שעה נסיעה בערך. שני כאשר האוטו עומד בסרק ללא מאמץ (ללא מזגן וב N/P) הסלד יחסית יציב ולכן אני לא חושב שהבעיה הקומפרסיה, מה גם שביצועי המנוע סבירים בהחלט. כמו כן כאשר התופעה קיימת ישנו גם גמגום רציני בזמן העלת סלד מהירה, מדי פעם קורה שסלד הסרק דווקא יציב גם שהמונע קר אך עדיין קיים הגמגום בעת מתן גז פתאומי (ממצב סרק). עוד רעיונות? |
לא מקשיבים. :)
אמרתי לבדוק חיישן טמפ' ולא להחליף. בהתחלה לא כתבת "גמגום רציני בזמן העלת סלד מהירה" זה משנה את כל התמונה. דוד. |
אל תדאג דוד
רק הרכבתי חדש לבדוק שהבעיה לא נפתרה והחלפתי חזרה יש לי חבר מוסכניק שמספק לי חלקים לבדיקה ואין לו בעיה לקבל אותם חזרה אם הבעיה לא נפתרה לאיזה כיוון התמונה משתנה? יש רעיון? |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 16:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©