![]() |
קריאת רצואת טיימינג תוך כדי נסיעה
שלום לכולם
נקרע לי רצועת טיימינג בזמן נסיעה. הקרנק והקאמשאפט מסתובבים ידנית, כיצד אני יכול לדעת אם נגרם נזק למנוע כתוצאה מהתנגשות בוכנות-שסתומים? מדובר בפונטו 16V בנוסף יש פתרון יצירתי לכלים המיוחדים הנדרשים לנעילת הקאמשפטים בזמן כיוון הטיימינג? תודה בן |
ל-16שסתןמים יש לך נזק די גדול
השסתומים התעקמו לדעתי תקנה ראש מנוע מפירוק יעלה לך *** זול |
"כיצד אני יכול לדעת אם נגרם נזק למנוע כתוצאה מהתנגשות בוכנות-שסתומים?"
להוריד ראש ולבדוק, או להרכיב רצועה (אפילו משומשת רק כדי לבדוק) ולנסות להניע. דוד. |
צטט:
פתיחת מכסה השסתומים וכיוון גלי הזיזים למקום הנכון ונעילתם ע"י פליר פטנט (פתרון יצירתי מבית היוצר של דוד) אבל יש כלי מיוחד לכיוון ואחיזת הגלי זיזים במקום אך אם אתה רוצה לשחרר את הגלגל של הרצוע כשהכלי מורכב אתה חיב לתפוס קונטרה מהגל אחרת הכלי המיוחד ישבר יאיר |
יאיר, מה אתה מגלה את כול הסודות ?. :)
דוד. |
עוד לא גיליתי את כל הסודות אני שומר כמה שפנים בכובע לעצמי שגם אתה מכיר :smile:
חוץ מיזה רשמתי שזה שיטה שלך ככה שאתה תקבל את התגמולים על השימוש |
צטט:
יש נזק בוודאות והרכבה עלולה לגרום ליותר נזק |
1 צירוף קובץ(ים)
יאיר, היצרן כותב שכדי לבדוק נזק במנוע 16 שסתומים, יש לבדוק קומפרסיה, לפני הורדת הראש.
איך יבדוק קומפרסיה בלי להרכיב רצועה ?. לא יגרם שום נזק אם ירכיב רצועה. דוד. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 08:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©