![]() |
קלאץ חורק
יש לי פונטו ספייס 2003 והקלאץ התחיל לחרוק במהלך הנסיעה , בנסיעות ארוכות הוא גם "נדבק" נשאר למטה יש צורך בהחלפת משאבה ?
|
החריקה היא לא מהקלאץ. אלא מהמסב.
בגלל שנסעת עם רגלית שלא חוזרת, המסב עבד כל הזמן. הוא אינו בנוי לעבוד קבוע, אלא רק בהעברת הילוך. ואכתוב לך משהו שבעלי רכב לא אוהבים לשמוע. :) סביר להניח שאם היית מתקן את המשאבה בזמן, לא היה צורך להוריד גיר. דוד. |
צטט:
ועובד חלק |
קליין, טוב שהחלפת בזמן, חסכת לך הרבה צרות.
אגב, שני המזגנים ברכבים שלך ושל אישתך בסדר ?. אני תמיד עוקב אחרי התיקון. מעניין שרק אצלך מתוך כ-8 מכוניות פונטו, שמילאתי בהם גז שמן וחומר נגד דליפה, הדליפה מהמאייד לא הפסיקה. אם גם הפעם היא תמשיך, אפנה אותך למייבא ומתקן רדיאטורים, שעובד במחיר מצחיק. פירוק הדשבורד והחלפת המאייד, 800 ש"ח לא כולל החלקים. מקווה שהחבר שלך לא כעס שדחיתי אותו. תאמת זה לא היה בגלל שאמרת שווקום ומילוי גז ושמן ב-200 ש"ח זה יקר. פשוט אין חשק לעבוד בחום הזה. :) דוד. |
קליין, כמה עלה לך להחליף את שתי המשאבות? האם ביצעת לבד או שבמוסך? כמה עלו החלקים וכמה העבודה?
דוד, הקלאץ שלי משמיע רעשים אחרי נסיעה של יותר מחצי שעה בקיץ, עדין לא קרה מקרה שהקלאץ נתפס. האם ישנו צורך להחליף חלק כלשהו? |
צריך לשמוע את סוג הרעשים. אני לא בטוח שזה מהקלאץ.
דוד. |
צטט:
משאבה תחתונה עלתה 195 ש"ח עליונה 150 ש"ח עבודה מוסכניק 200 ש"ח |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 06:51. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©