![]() |
מאזדה 323 מודל 2003 הוונטה לא מפסיקה לעבוד.
פנה אלי חבר פורום ואמר, כאשר שעון החום מגיע לחצי, הוונטה נדלקת במשך כל הנסיעה ולא מפסיקה.
הרכב לא מאבד מים ולא מתחמם. כאשר מכבים את המנוע על חם, ומדליקים רק את הסוויץ, הוונטה פועלת. אבל אם המנוע מתקרר מעט, לא נדלקת. באתר מאזדה נאמר לו, שהבעיה בחיישן החום. ביקש שאחליף לו את החיישן. אמרתי לו שלדעתי לא בטוח שהבעיה בחיישן החום. בכל זאת עמד על כך שאחליף. החלפתי, והבעיה לא נפטרה. אשמח לקבל כיוון. דוד. |
לא חיישן חום אלא יוניט חום (תקולה)שנותנת פיקוד לוונטה
|
Engine coolant temperrature (ECT) sensor
דוד. |
עדכון.
חברים, פטרנו את הבעיה.
לאחר שמילאתי את רצונו של בעל הרב, והחלפתי חיישן חום בלי חשק, לא הועיל. מההתחלה לא היה נראה לי שזאת הסיבה, בדקתי כניסה ויציאה נוזל קירור למנוע ע"י אקדח לייזר שיש ברשותי והחלטתי שהטרמוסטט לא נפתח מספיק. לאחר החלפת הטרמוסטט הוונטה עובדת בזמנים קצובים והכל בסדר. הבחור עדכן את זה באתר מאזדה, כתבו לו ששעון החום שלו מזייף. מתן, להבא אתה צריך לקחת בערבון מוגבל את מה שיכתבו לך באתר מאזדה. אין כמו להיות ליד האוטו לבדוק ולהבין מה קורה. השעון חום שלך לא מזייף, וגם לא היה צורך להחליף חיישן, כפי שאמרתי לך מההתחלה. תתחיל לההנות מהרכב החדש. בהצלחה דוד. |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©