מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   כפתור AC במזגן דולק קבוע, זה בעייתי ? (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=14966)

elor 13-06-12 17:21

כפתור AC במזגן דולק קבוע, זה בעייתי ?
 
טוב אז ככה, משום מה הכפתור AC של המזגן דולק לי קבוע, כלומר לחוץ, אני לא מצליח ללחוץ שוב ושזה לא יהיה דולק.
זה ממש לא מפריע לי כי גם ככה מתי שאני מדליק את המזגן זה רק על קירור.
החימום לא עובד ועל איוורור אני לא אדליק את המזגן.

השאלה שלי האם זה בעייתי שזה לחוץ קבוע ?
האם מתי שהמזגן לא דלוק זה עושה משהו ?
וזה בסדר שמדליקים את המזגן ישר זה דלוק על AC זה לא גורם שום נזק ?

אם זה גורם למשהו אני אפרק את הקונסולה ואראה מה הבעיה בכפתור,
אבל אם זה לא גורם למשהו אני פשוט אשאיר את זה ככה מהסיבות שציינתי למעלה.

תודה רבה. :rolleyes:

mechtech 13-06-12 19:00

אם כפתור AC של המזגן דולק קבוע, אז הקלאץ' הנמצא בפולי של המדחס הופעל וכתוצאה המדחס נכנס לעבודה ויחד איתו גם המפוח הנמצא ביחידה הפנימית וזאת ע"מ שהמאייד לא יקפא.

פעולה קבועה של המדחס לא תגרום נזק, אך מן הסתם תגרום לבלאי מואץ במערכת המיזוג.
התנעה של הרכב עם מזגן פועל לא ממש מומלצת.

בדוק את הלחצן.
האם כאשר בורר המהירויות סגור אתה לא מרגיש/שומע שהמדחס נכנס לפעולה (בסרק הסל"ד משתנה למס' שניות)?
יש נורית? היא דולקת?

ארילו 13-06-12 20:01

איזה רכב?

yair068 13-06-12 20:38

הכפתור אצלך תקול וגורם שכל הזמן המזגן פועל הבעיות שיהיו
עליה גדולה בתצרוכת הדלק
כשאין צורך בלילה במזגן הוא פועל

davidmzr 13-06-12 20:50

הגיוני מה שיאיר כתב.
נסה למשוך את הכפתור החוצה עם שמי טסטרים.
דוד.

רפי לין 13-06-12 23:40

לחצן מזגן
 
מדובר בפונטו דור 1 ואין בעייה להניע המנוע כשלחצן המזגן מופעלף כי הפעלת מדחס המזגן מתבצעת דרך מחשב נהול המנוע, בהשהייה של כמה שניות רק לאחר הנעת המנוע.
בברכה - רפי לין

elor 14-06-12 00:33

צטט:

במקור פורסם על ידי רפי לין (הודעה 110332)
מדובר בפונטו דור 1 ואין בעיה להניע המנוע כשלחצן המזגן מופעל כי הפעלת מדחס המזגן מתבצעת דרך מחשב נהול המנוע, בהשהייה של כמה שניות רק לאחר הנעת המנוע.
בברכה - רפי לין

ת'אמת לא הבנתי את כל התגובות שלמעלה,
זה נראה כאילו ענו לי על שאלה אחרת, טוב אולי זה רק אני ולא הבנתי. :confused:

תודה רבה רפי. :smile:

davidmzr 14-06-12 09:24

לא ענו לך על שאלה אחרת, רפי כתב בדיוק כיצד זה פועל. רק שלא הרחיב מספיק.
בניגוד למה שכתב mechtech, בשעת הנעה המדחס לא יכנס לפעולה, אלא בהשהייה של כ- 5-10 שניות.
הוונטה תיכנס לפעולה רק כאשר הלחץ בקו הנוזל יגיע לרמה שיפעיל את מתג הלחץ.
לאחר שהלחץ גובר, מתג הלחץ מוציא אות הפעלה אל ממסר השהיה המפעיל את ממסר המהירות 1.
לאחר כ 20 שניות ממסר ההשהיה נותן אות לממסר מהירות 2 המהירה, שמפעילה מהר את הוונטה
לאחר ירידת לחץ הגז מתג הלחץ מפסיק לתת אות לוונטה והיא מפסיקה לפעול.
אם הוונטה לא תפעל כשורה, לחץ הגז יעלה יותר מידי, מתג הלחץ ינתק את ממסר המדחס ואז המדחס ומרים הטורים לא יפעלו.
דוד.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 09:53.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©