![]() |
החלקה בגיר ידני.
2 צירוף קובץ(ים)
יאיר הרכב שבתמונה הוא של חברנו דני. ביקש מארז לעשות קלצ'.
מכניסים להילוך משחררים קלצ' והרכב לא זז. לאחר הורדת הגיר, התברר שהבעיה לא בקלצ'.שילבנו להילוך, אחד תפס את שני הפעמונים שלא יסתובבו, השני סובב את ההילוך הישיר שנכנס לקלצ'. ההילוך מסתובב חופשי עם רעש של חיכוך. ברור לי שצריך להחליף את הגיר. אבל ארז מתעקש למצוא מה גרם לכך בתוך הגיר. הוא התחיל לפתוח. בינתיים נמצא שהשיניים בתוך הקרונה פיניום ועל הפעמונים בסדר. נראה אם תדע לפני שיגמור לפתוח גיר?, מדוע יש החלקה מתוך הגיר?. :) דוד. |
אפשרות שלא חשבתה זה שהפלטה של הקלץ אפילו שהיא טובה אם היא משומנת אף על פי שהיא יבשה הקלץ יחליק .
השאר הרבה אופציות המזלג שבור ולא מעביר למפגש עם ההילוך בתיבת ההעברות יצא או זז משהו שלא מעביר אם הילוך ישיר אז 2 גלגלי השיניים של ההילוך הישיר נהרסו או המזלג או הגולים בפנים נהרסו |
הפלטה של הקלצ' ,הדיסק והשמש לא רטובים משמן. זה הדבר הראשון שבדקנו.
המצנ שאחד אוחז בפעמונים שלא יסתובבו, והשני מסובב את המהלך הישיר, הוא אותו מצב כאילו האוטו עומד על הגלגלים הגיר משולב והמנוע מסובב את הגיר. לדעתי אין אפשרות אחרת מאשר, בעיה פנימית בגיר כמו שכתבת. חוץ מיזה פעם פתחו את הגיר הזה, משום שיש מסביב בחיבורים סיליקון. דוד. |
לא הייתי שובר ראש פה מחליף רק את בית ההילוכים
הגיר כמו בפונטו דוד שיפתחו בחלק האחורי |
צודק, לא כדאי לשבור את הראש. צריך להחליף גיר או שימסור למאירמן בפ"ת, את הגיר שלו לשיפוץ.
דוד. |
עוד פעם חזרנו לנושא אין מה לחפש אצל מאירמן השיפוץ עולה פי 2 מהרכב
לדעתי שלב ראשון פתח את הקאפה האחורית יכול להיות שגם מיסבים הלכו |
תשמע מי שפדנט, יחליט לבד מה הוא רוצה לעשות.
דוד. |
צטט:
|
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 08:58. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©