מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   אונו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   מנוע כבה במהלך פקקים ,מניע קשה לאחר נסיעה . (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=14647)

francis_r 13-04-12 13:20

מנוע כבה במהלך פקקים ,מניע קשה לאחר נסיעה .
 
שלום חברים.
מדובר באונו 1.4I 1994.
התופעה שרציתי לשאול היא :
1.כאשר אני נמצא בפקק תנועה לאחר כ15 דקות הרכב מתחיל לזייף ואף המנוע כבה ,ומאוד קשה להניע חזרה וגם לאחר ההנעה המנוע מסרב לייצב את הסל"ד.
2.לאחר נסיעה של כ30 דק' לאחר כיבוי המנוע ,בטווח של שעה בערך או פחות ממש קשה להניע את הרכב וגם כאשר מניע הסל"ד לא מיוצב ובתחילת הנסיעה המנוע חותך .
3.בתקופת החורף הבעיה כמעט ולא נפוצה .
4.הבעיה ממש בולטת בימים חמים .
5.הרכב מטופל לתפארת ,לאחרונה הוחלפה משאבת מים וניקוי רדיאטור ,הרכב לא מתחמם .
6.המנוע במצב מצויין בסביבות 180K כולו מקורי.
7.תצרוכת הדלק עומדת בין 14 ל16 ק"מ לליטר.

תודה וחג שמח

רון

yair068 13-04-12 22:50

בדוק קומפרסיה

davidmzr 13-04-12 23:15

ומערכת דלק.
דוד.

francis_r 14-04-12 03:37

צטט:

במקור פורסם על ידי yair068 (הודעה 107185)
בדוק קומפרסיה

המנוע במצב מצויין זאת ציינתי ,הבעיה רק בקיץ .

לגבי מערכת דלק - אני חושד במשאבת הדלק ,שכנראה בקיץ יותר חם ולכן המשאבה קצת משתגעת .

davidmzr 14-04-12 09:46

לדעתי צריך לבדוק גם את לחץ הדלק.
אבל התקלה מצביעה יותר על סתימה חלקית במערכת או במסנן הדלק.
דוד.

yair068 14-04-12 12:22

איך המנוע מצויין אם עבר 180K
עדיין בדעה שצריך לבדוק קומפרסיה והייתי הולך ישר על אטם ראש

francis_r 14-04-12 13:27

צטט:

במקור פורסם על ידי yair068 (הודעה 107209)
איך המנוע מצויין אם עבר 180K
עדיין בדעה שצריך לבדוק קומפרסיה והייתי הולך ישר על אטם ראש

הרכב אצלנו במשפחה משנת 1996 יד ראשונה היה אצל גברת מבוגרת שטיפלה במרכזי ,הרכב מטופל בידי זהב ,החלפת שמנים+פילטרים כל 5K ,הרכב אפילו עם מצמד מקורי . הדבר היחיד שלא פועל ברכב הוא המזגן וזאת בגלל שהמדחס נפגע ממדרכה (כן מה לעשות מיקום לא הכי חכם של התקנה מקומית )ועכשיו הוא דולף . אין אובדן מים ,צריכת שמן סבירה למודל ולפיאט .המנוע לא מזייף בשגרה אז אני לא מוצא לנכון בעית ראש מנוע . כמו כן המים הם פראפלו שהוחלפו לפני שבועיים בעת שהחלפתי משאבת מים שסיימה את הקריירה -גם היא הייתה מקורית .

אני יותר פונה לכיוון משאבת הדלק או יחידת ההזרקה .

עולה גם חשד לכיוון חיישן טמפ' -השאלה אם תפקידו לסייע להתנעה קרה בלבד או הוא יכול לתת קריאה לא נכונה כאשר הרכב חם .

francis_r 16-04-12 21:08

צטט:

במקור פורסם על ידי davidmzr (הודעה 107201)
לדעתי צריך לבדוק גם את לחץ הדלק.
אבל התקלה מצביעה יותר על סתימה חלקית במערכת או במסנן הדלק.
דוד.

פילטר דלק הוחלף בטיפול האחרון ולא פתר את הבעיה ,לחץ דלק נבדק ונמצא תקין ,הבעיה היא למדוד לחץ דלק כאשר הרכב לא מניע ,אבל בדקתי אם קיים לחץ בצינור הדלק והיה לחץ .

yair791 16-04-12 21:20

אם מה שרשמתה לגבי קבלת דלק בזמן שהמנוע נכבה אז אתה מאבד הצתא או שיש בעיה בראש הזרקה שלך כלומר במזרק תנסה ליבדוק הצתה בפעם הבאה שזה קורה

francis_r 14-05-12 23:42

צטט:

במקור פורסם על ידי yair791 (הודעה 107406)
אם מה שרשמתה לגבי קבלת דלק בזמן שהמנוע נכבה אז אתה מאבד הצתא או שיש בעיה בראש הזרקה שלך כלומר במזרק תנסה ליבדוק הצתה בפעם הבאה שזה קורה

כנראה הבעיה בראש ההזרקה


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:06.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©