מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   פונטו S60 פתיחת ראש מנוע (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=14552)

Nissans 30-03-12 00:29

פונטו S60 פתיחת ראש מנוע
 
7 צירוף קובץ(ים)
המנוע אוכל שמן ולכן פתחתי ראש לראות מקרוב מה קורה בפנים
ובכן תסתכלו בתמונות ותמליצו איך להמשיך
הפלג המצולם הוא מצילינדר מס 1 המתכת נאית כאילו התלהטה מחום גבוה
בצילינדר יש תותב הארכה - שימו לב לצבע השונה של הצילינדר

תופעה נוספת - המנוע נכבה ללא התראה מוקדמת לפעמים מניע ולפעמים לא
בדרך כלל זה קורה לאחר נסיעה של 15-20 דקות

לא מצליח להבין מה התקלה

Lexxxa 30-03-12 06:33

לגבי כיבוי מנוע, יכול להיות חיישן קראנק.
זה נכבה ויישר מניע ? או אחרי מס' דקות ?

KHGT 30-03-12 10:48

אפשר לשחק דמקה עם השסתומים שלך.

בהחלט רואים שמשהו לא תקין.
בדקת את מערכת ההצתה שלך? כי זה ניראה שבשני צילנדרים משהו מוזר מתרחש.
וכן בדיוק מה שציינת שהצבע של הבוכנה שונה, זה בהחלט מוזר.
הרכב לא זייף לך ? עבד חלק ? (קשה לי להאמין) חוץ מזה שהמנוע נכבה ושוב מניע וכאלה.

davidmzr 30-03-12 10:58

הראש הוא לא הבעיה העיקרית. נראה שלא יעזור לך רק שיפוץ ראש.
עבר שמן וגם מים.
דוד.

Nissans 30-03-12 17:52

אטם ראש היה שלם לא עברו מים לשמן והפוך
מה שנראה לי לאחרי שהוצאתי את הצילינדר הראשון כי כנראה החליפו רק צילינדר אחד
(מס 1) והכניסו שם הארכה לפלג =מישהוא ידע איך מוציאים את ההארכה???
בוקסה לא נכנסת עוד לא פירקתי את שאר הצילימדרים כדי לראות את ההבדל

Nissans 30-03-12 17:58

צטט:

במקור פורסם על ידי KHGT (הודעה 106369)
אפשר לשחק דמקה עם השסתומים שלך.

בהחלט רואים שמשהו לא תקין.
בדקת את מערכת ההצתה שלך? כי זה ניראה שבשני צילנדרים משהו מוזר מתרחש.
וכן בדיוק מה שציינת שהצבע של הבוכנה שונה, זה בהחלט מוזר.
הרכב לא זייף לך ? עבד חלק ? (קשה לי להאמין) חוץ מזה שהמנוע נכבה ושוב מניע וכאלה.

צילמתי את הפלג של צילינדר 1 מה שלא לרואים ברורו בתמונה זה צבע המתכת שניראית כאילו התלהטה מאוד - כמו שכתבתי למעלה שאר הפלגים תקינים

davidmzr 30-03-12 18:42

1 צירוף קובץ(ים)
צטט:

במקור פורסם על ידי Nissans (הודעה 106380)
מה שנראה לי לאחרי שהוצאתי את הצילינדר הראשון כי כנראה החליפו רק צילינדר אחד
(מס 1) והכניסו שם הארכה לפלג =מישהוא ידע איך מוציאים את ההארכה???
בוקסה לא נכנסת

אין דבר כזה, "החליפו רק צילינדר אחד".
את המאריך מוציאים בעזרת מברז הפוך. יש להיזהר לא לכניס מברז דק מידי, כדי שלא ישבר.
אם המברז לא נכנס, יש לקדוח ולהרחיב את החור של המאריך.
בתמונה, הוצאת פלג שנישבר בפנים. את הפלג הצלחתי להוציא בלי לפרק ראש.
העיקרון הוא אותו עיקרון.
דוד.

yair068 30-03-12 21:29

קודם כל עשה בדיקה אצל משפץ לראש המנוע וגם בדיקת לחץ
במצב של הבוכנות כמו שבתצלום הכנס סולר ובדוק למחרת וכך נדע מצב הרינגים
שלב שני שפץ את ראש המנוע כולל ישור ראש החלפת גומיות לשסתומים ניקוי מעברים ושסתומים
קח בחשבון חריטת צלינדרים + בוכנות חדשות +טיפול בראש המנוע +משאבת מים שמנים ופילטרים
תגיע ל-2500 ש"ח והעבודה שלך כמובן
אם את הרכב אתה אוהב ומעוניין להשקיע הייתי הולך על זה
כמה שמן הרכב היה צורך
כמה ק"מ הרכב עשה והאם שיפצו את הראש בעבר

davidmzr 31-03-12 12:18

לפני הליכה לחרט לבדוק את בלוק המנוע והצילינדרים.
זאת כדי להימנע מהוצאות מיותרות. ייתכן שיצתרך להחליף מנוע.
דוד.

yair791 31-03-12 22:33

צטט:

במקור פורסם על ידי davidmzr (הודעה 106415)
לפני הליכה לחרט לבדוק את בלוק המנוע והצילינדרים.
זאת כדי להימנע מהוצאות מיותרות. ייתכן שיצתרך להחליף מנוע.
דוד.

דוד למה אתה מתכוון בבדיקת הבלוק והצילינדרים כי ממה שאני מבין מזה זה לבדוק שהקדחים לא אובלים ואין סריטות על הבוכנות ובקדחים תקן אותי אם אני טועה


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:26.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©