![]() |
מנועים מיבוא
קניתי ספייס SX60 כנראה ללא מנוע. מבקש המלצות על יבואנים אמינים. דיברתי עם שניים סוחרים אקראים לטענתם למרות שאין רישום כמה ק"מ עשה המנוע הם טוענים שמדובר בין 60-80000 ק"מ - ונותנים אחריות ל 3 חודשים
מה כדאי לסגור איתם כשקונים מנוע ? האםבדיקה במכון מייד עם גמר ההתקנה מקובלת בענף??? יש למישהוא רעיונות חדשים??? |
מניסיון מר מאוד של ההורים שלי היזהר מאיצ'י פארט במושב גנות שלא תעשה כלום אצלהם חבורה של רמאים גנבים הרכיבו מנוע דפוק בוולבו של אמא שלי שהחזיק בדיוק את האחריות ואז היתי צריך לשפץ אותו בגלל המאחרים החראות האלה
|
צטט:
אף אחד לא יכול לקבוע כמה עשה המנוע. יש סיכון בלקנות לבד מנוע מיבוא. האחריות אינה כוללת את העבודה. אבל אם המכונאי קונה אותו, האחריות נופלת עליו. לאחר ההתקנה המנוע שלך, ואתה רשאי לבדוק אותו במכון, בלי קשר למקובל או לא. היה בטוח שברוב המקרים המכון ימצא פגמים. ואז אתה בצרות. אי אפשר לקנות מנוע מיבוא וישר להרכיב אותו. יש לבצע עבודות נוספות לפני ההתקנה. טיימינג, שמן, מחזירי שמן, פלגים, טרמוסטט, כבלי הצתה ועוד. כמו שאמר מי שאמר, "החיים אינם פיקניק". :) דוד. |
בוודאות מי שאומר לך שהמנוע עשה בין 60-80 אלף ק"מ הוא בוודאות שקרן.
הייתי הולך על אופציה שיפוץ כללי למנוע שלך אם אפשר לחילופין כמו שאמר דוד הישר באחריות המוסך ברוב המקרים מנוע שעומד הרבה אטם מנוע מתייבש בנוסף הבדיקה הטובה היא מעברי מים נקיים המסבירים שהמנוע טוב |
רכישת מנוע משומש
ברכישת מנוע משומש צריך להחליף בו את רצועת התזמון (טיימינג) ומותחניה ומיסביה
(ולפעמים גם את משאבת המיים), כמו כן צריך להחליף מצתים (פלאגים), שמן מנוע ומסנן שמן. בברכה - רפי לין |
מניסיון מר, אם אתה בוחר לעשות את העניין דרך מוסך, ודא ששטר המכר של המנוע מציין שהוא מייבוא ולא מפירוק מקומי על הטופס לפני שאתה משלם.
יש אנשים תמימים (כמוני בעבר) שמוכרים להם אוטו עם "מנוע חדש מיבוא + אחראיות 3 חודשים" כשבעצם מדובר על מנוע מפירוק מקומי. |
צטט:
דיברתי עם מוסך הצעת המחיר שלו היתה - מנוע מייבוא + טיימינג + משאבת מיים+אם צריך קלץ ( חלקים עלי) מחזירי שמן אם צריך + פילטר שמן + שמן הכל ב3500ש"ח מה דעתכם |
דיברתי עם מוסך הצעת המחיר שלו היתה - מנוע מייבוא + טיימינג + משאבת מיים+אם צריך קלץ ( חלקים עלי) מחזירי שמן אם צריך + פילטר שמן + שמן הכל ב3500ש"ח
מה דעתכם |
צטט:
למרות שקניתי לא מעט מנועים לאנשים, ולא רק פיאט, הזהרתי ואמרתי שיש סיכון. גם מכונאי מיומן לא יכול לבדוק מנוע מפורק מהרכב, בלי להניע אותו. כדי להניע אותו ולבדוק, צריך להציב אותו במתקן ולהרכיב עליו גיר, אגזוז, סטרטר וחלקים נוספים. ליבואן או לפירוקיה אין מספיק ידע או מתקן לבצע את זה. הם לא בודקים את המנועים, מקסימום שוטפים עם ג'רניק כדי שיראה טוב. האחריות שלהם היא בלוף. במקרה שאחרי ההרכבה המנוע לא בסדר, הם אומרים לך תביא אותו ותקבל אחר. עכשיו להביא להם אותו, אתה תשלם את ההובלה, העבודה והחלקים שהוספת לו בטרם ההתקנה. מה נשאר ? פירוק והרכבה נוספים, ומי יפרק וירכיב פעם נוספת חינם ?. את הכסף ברוב המקרים קשה לקבל חזרה. עד כאן כאשר קונים מנוע לבד. כאשר המוסך קונה את המנוע, הוא נמצא באותה דילמה. אלא מיי, הוא לוקח את זה בחשבון במחיר ההחלפה. אם המנוע יוצא טוב, הרוויח את התוספת שחישב. בנוסף רוב הלקוחות לא לוקחים חזרה את המנוע המקורי, לפעמים תיקון קל מחזיר אותו לפעולה, והנה יש "לנו" מנוע ללקוח הבא. אני מעדיף לעשות ברוב המקרים אוברול כללי למנוע במקום החלפה. כתבתי את זה פעם בכרספורום, בעלי המוסכים "שיפדו" אותי. :) אז אמרנו שהחיים של בעל הרכב, אינם פיקניק ?. אמרנו. :) דוד. |
דוד תודה על העצה לעשות שיפוץ
יש לך טיפים מה לבדוק עם פתיחת מנוע? |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©