מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   ביעת גיר בHGT 2002 (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=14381)

laptawp 02-03-12 09:21

ביעת גיר בHGT 2002
 
טוב זו ביעה כבר נגררת אז אני צריך עזרה ממכם.
הילוך רביעי נכנס בצורה מאוד קשה. גם כאשר רציתי להוציא הוא היה מאוד קשה. דבר הזה קורה מדי פעם פעם בשבועיים.
היום חזרתי מהבסיס ושהגעתי לקריות ניסיתי להכניס רביעי והוא פשוט לא נכנס.
היתי צריך למשוך שלישי ואז ישר לחמישי.
נסעתי כמה דקות ורביעי שוב חזר לעבוד אבל מרגישים שמשו לא בסדר. בהעברה יש מין מדרגה והוא קצת קשה להעברה.
שאלה מזה יכול להיות? גיר? סנכרונים? בורר של הידיד? או בורר על הגיר?
שמן גיר הוחלף אך לא פתר את הביעה.
מישו מכיר מקום טוב בצפון איפה שמשפצים גירים? אולי מישו יכול לבדוק מה הביעה?
אם צריך לשפץ.. כמה זה יכול לעלות? בערך
תודה לכל העוזרים.

Lexxxa 02-03-12 09:44

מה מצבו של הילוך שני ?

יכול להיות שהתושבת של הגיר קרוע, לכן יש שיפוע קטן שמקשה על כניסת ההילוך.

laptawp 02-03-12 10:05

ראשון חלק.
שני חלק.
שלישי חלק.
רביעי על הפנים.
חמישי חלק.

חייב לציין שהעברה היא ללא חריקות. גם רביעי ללא חריקה.

davidmzr 02-03-12 10:10

בוקר טוב איגור.
האם כאשר המנוע כבוי, הרביעי נכנס חלק ?.
דוד.

laptawp 02-03-12 10:13

כן.

laptawp 02-03-12 10:15

חלק אבל מרגישי קצת מין מדרגה.
אבל ממש לא כמו תןד כדי נסיעה.

davidmzr 02-03-12 10:59

לדעתי הבעיה, סנכרון או גלגל משלב תקולים.
דוד.

רפי לין 02-03-12 12:32

תקלת הילוך רביעי
 
האם ניסית את זה, בגיר שלך?:
שמן מקורי של פז'ו, סינטטי מלא, מובייל ATF 4HP20AL4.
בברכה - רפי לין

laptawp 02-03-12 13:51

שמן מקורי של פז'ו, סינטטי מלא, מובייל ATF 4HP20AL4.

כן רפי. זה השמן ששמתי.

מישו מכיר מקום טוב בצפון איפה שיכולים לבדוק את זה ?

laptawp 02-03-12 13:53

צטט:

במקור פורסם על ידי davidmzr (הודעה 104904)
לדעתי הבעיה, סנכרון או גלגל משלב תקולים.
דוד.

וכמה יעלה שיפוץ? בערך?

על כמה תושבת יושב הגיר? ואיפה הן נמצאות ?


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 14:47.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©