![]() |
ה"פ שקיבלתי הבוקר.
שלום רב ! מאוד יודה לך אם תוכל לעזור ליעץ בקשר לכיוון שסתומים באונו
שלום ! ברשותי פיאט אונו 1108 פייר 94 הזרקה אחריי ראש מנוע שנעשה בבית ללא כיוון שסתומים האוטו עובד כמו טרקטור, בעיות התנעה בקור אם לא מבאים גז האוטו מתכבה, אין סחיבה, וצריכת דלק גבוהה... כל הסימטומים לכיוון שסתומים. אצל מי שעשיתי זקן בן 70 שטוען שלא עושים כיוון ... אי אפשר להתערב איתו באשדוד אפאחד לא יודע לכוון. השאלה: האם אתה יכול לעשות את הכיוון? או להמליץ לי על מקום שיוכל לעשות באמינות. יותר מעניין אותי שיעשו את העבודה בנאמנות ולא איפה לשלם פחות! תודה רבה מראש!!!!! ההודעה מפורסמת ברשות של חבר הפורום danixs7 . רציתי קודם לשמוע את דעת חברי הפורום. דוד. |
אם אני זוכר נכון, זה כמו ב-1400, כיוון באמצעות שימסים.
|
אני לא בטוח שהבעיה שלך היא בכיוון שסתומים,
המכונאי שלך אמר לך שלא צריך לכוון שסתומים. לא הייתי שולל את דבריו על הסף. אם כך הוא אמר, אז מה אמר על הסיבה לבעיה ?. השאלה היא למה ביצעת שיפוץ ראש, ואם לפני השיפוץ והתקלה הרכב נסע בסדר ?. האם בוצע השחזת שסתומים ותושבות או רק שלייף ?. אם לא בוצעה השחזה, וקודם הרכב לא היה נכבה וצריכת הדלק הייתה סבירה, אז סביר להניח שלא צריך כיוון, והבעיה במקום אחר. שם המשחק הוא בדיקות, מה תגיד אם נכוון שסתומים ולאחר מכן הבעיה תישאר ?. לדעתי צריך קודם לבדוק את כיוון השסתומים והקומפרסיה. ולשאלתך, כן אני יכול לכוון את השסתומים, גם חברי הפורום יאיר ובן דוד יכולים. הם ביצעו במכוניותהם. דוד. |
אם הוא קרוב אליך הפתרון הטוב והזול
השאר שילך למוסך |
הוא עשה את התיקון אצל איזה אדם בבית אולי הוא לא הרכבי נכון את הטימינג שווה לבדוק נק' של גל זיזים וגל ארכובה ואז לגשת בדיקת קומפרסיה וכיוון שסתומים
|
יאיר, הבחור כתב שהוא לא מחפש זול.
לא נעים לי לשאול, אם כך, למה לא הלך מראש לשפץ את הראש במוסך. :) yair791, מסכים איתך, זאת גם אפשרות. דוד. |
לחבר שלי היה אונו עם אותו מנוע וקרה לו משהו ממש דומה וחשוב להגיד שזה קרה אחרי שעשינו לו ראש
בסוף הסתבר שהיה החיבור של המפלג היה דפוק מבפנים המפלג נשלח לשיפוץ ואחרי זה המנוע עבד כמו שעון כנראה בפירוק איכשהו דפקנו אותו :D |
ביצעתי ראש ב 120K +- פעם ראשונה לרכב.הנעתי את האונו איזה בוקר הרכב מאוד מאוד הישתעל
חבר של אבא שלי מהעבודה, המליץ על איזה מישהו שמתמחה בפיאטים ובא עד הבית... [לא חיפשתי משו זול אלה שהעבודה תהיה על 100% לפי המלים של חבר של אבא שלי נירא ממש כך]. שישי בבוקר הגיע הבנדם ישר פתח את הראש ואמר החלודה אכלה תראש ונכנסים מים למנוע[הרכב לעולם לא היתחמם],נחוץ לעשות ריתוך ושלייף- עלות העבודה 1000 ש"ח. לפי הדיבור ויכולת הבחנה ישירה בבעיה ממש היתלהבתי מהמסירות ומהמחיר לא שחיפשתי זול! אחריי יומיים הורכב הראש הוחלף על הדרך מותחנים,רצועת תזמון,משאבת מים,פרפאלו. הנעתי הכל היה מעולה,אחריי נסיע בלילה לדייג. הרגשתי בעליות קטנות ממש קושי סחיבה שהרכב היה עולה ליפני הראש פשוט מעולה ללא שום בעיה צריכת דלק נהיית גבוה, הנע בקור אם לא להבאי גז הרכב פשוט נכבה עד שמגיע לטמפרטורה עבודה נורמלית. החלפתי: פלאגים NGK שנקנו בפיאט מורשה+ כבלי הצתה,הוחלף וואקום על הדטריוביוטר,שמן מינרלי של AGIP לפי המלצת חיים ממוסך פיאט מורשה יהוד. כל הדברים הבסייסים החלפתי הרכב עבד מעולה שעה שעתיים עד שנכבה ואז הכל חזור עוד פעם לקדמותו. הנעה בבוקר נישמע המנוע כך ברברברברברברברב כאילו הנעתי איזה טרקטור. נסעתי לחול לתקופה חזרתי... היתקשרתי למי ששיפץ לי את הראש הוא בא, לקח מברג הניח על מכסה שסתום והקריב לאוזן אמר פה הכל בסדר. פתח את פלסטיק של רצועת תזמון אותו דבר הניח את הקצה של המברג על משאבאת מים,ואחד מין המותחנים והקריב לאוזן שלו ואמר צריך להחליף מותחן זה וזה וזה... שאלתי בקשר לצלילים ולאי משיכה הוא אמר צריך להחליף את הוואקום אמרתי לו שהחלפתי חדש מהניילון ולא עזר כלל טען שבעיה במותחן שהוא עושה צליל אין שום מצב בעולם כי הצילצולים של הטרקטור נשמעים מהמנוע. נגשתי למוסכים באשדוד עברתי ברוצידורות מבאסות אחד אמר הלך מנוע רצה להזמין לי חדש היסתובבתי הלכתי , השני אמר שצריך להשאיר את האוטו ליומיים גדי שיניע בבוקר ויחליף שלב שלב ואז אני יצא בנזק על כלום ולא עזר בבעיה על איזה 2000 שקל ,מוסך מורשה באשדוד דניאל ביכלל לא מעוניין אפילו לבדוק את הרכב ממש הייתי בהלם כאילו פיאט אונו זה זבל ואין מה להשקיע רמז על זרוק לפח, מצטער על המילים הלא נאות אבל אין איך להגיד אחרת. אחרי כמה מחשבות חשבתי אולי משו אם ההזרקה היתייעצתי אם רפי לין קבלתי המלצה על מכון הזרקות משה זר בפתח תקווה יצאתי לדרך מאשדוד לפתח תקווה הגעתי עשו בדיקה 1.מגיע כמות קטנה של דלק למנוע 2.וואקום לא עובד[הוחלף]. 3.קומפרסיה נמוכה המלצה על בדיקת כייון הטיימינג שלא חסר שום שן. מקווה שהסבר קצת יותר יעזור לכם להבין את הבעיה תודה לכולם על העזרה ודוד ממש אשמח אם תוכל לקבל אותי ולעזור לי. |
אה, עכשיו נזכרתי שפנית אלי מס' פעמים לפני כשנה, כאשר אף מוסך לא הצליח לתקן. מאחר ולא היה לי זמן לא התייחסתי ברצינות. מקווה שאני לא טועה. נדמה לי שאפילו נתתי לך את מס' הנייד שלי.
תשמע מזעזע לשמוע על המכונאי חבר של אבא שלך. אוטו משתעל, מורידים ישר ראש ?. אם משה זר בדק ומצא שאין קומפרסיה. אז אין טעם שאני אבדוק שוב. לגבי החלפת הווקום זאת היתה טעות. משום שאם היחידה היתה תקולה המנוע היה מצלצל. לגבי "מגיע כמות קטנה של דלק למנוע" לא ניתן לקבוע את זה בלי בדיקת ספיקה. או סתימה בצנרת מהטנק למנוע. לפני שנים ניתקלתי באותה בעיה, אומנם לא בפיאט אלא באופל רקורד 1.7. שגם לו אמרו במוסכים שצריך להחליף מנוע. בסוף לאחר בדיקות מצאתי שהפיקות בקמשפט היו שחוקות והם לא פתחו מספיק את השסתומים. אפשר גם למדוד ולהשוות את הפיקות שלך לפיקות בראש שיש ברשותי. אני יכול לכתוב לך "מגילות" לגבי הטעויות שעשו המוסכים כדי לאתר את התקלה. אבל חבל"ז. יש לי בשבילך הצעה שתוציא אותך מהבוץ הזה. ולא לצרכי רווח.השאלה אם תקשיב. יש ברחובות אונו 1.4 מודל 96 עם בודי יפה למכירה, שנה טסט במחיר של 1000 ש"ח. הבעיה שיש לה, עובר מים לצילינדר וכנף קידמי דהוי. אם מתאים לך אפשר לשדרג. יש עוד כמה הצעות מעניינות אם לא, יש באפשרותי לפתור את הבעיה באונו שלך, אבל לא בלחץ. השאלה היא הכידאיות. כבר הוצאת מעל 3000 ש"ח לשווא. דוד. |
אכן אתה לא טועה!
כבר נואש! הוואקום לא עזר כלל כמו שאתה אומר המנוע נהיה משורר. לא מצאתי בהודעות את מס' הנייד שלך מוכן ליפתור את הבעיה באונו שלי כמובן:)!. להחליף?לא נראלי. |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 15:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©