![]() |
עזרה במציאת סוג פיוז חסר (מתחת למכסה מנוע)
4 צירוף קובץ(ים)
הרמתי את המכסה מנוע היום ושמתי לב שחסר לי פיוז 1 מתוך 4 פיוזים בשורה.
השאלה היא למה הפיוז החסר משמש ? ואיזה סוג פיוז זה, זאת אומרת כמה וולט ? *תמונות מצורפות. |
זה לא נראה כמו משהו שבא עם הרכב
יכול להיות שזאת צמה שעשו לחיבור האזעקה או אימוביליזר ואח"כ בוטל נסה לעקוב אחרי החוטים בתא המנוע ותראה לאן הם הולכים בכל מקרה אם האוטו תקין ולא עושה בעיות לא יודע אם כדאי להתעסק לפני שתהיה בטוח מה זה ולמה זה נותק |
הכל עובד טוב באוטו, אבל מסקרן אותי מה הפיוז הזה שאמור להיות שם.
ראיתי לאן זה מוביל ככל הנראה אל תוך הדשבורד אבל לך תדע מה זה בלי לפרק מבין. |
נתיך (פיוז) חסר
זאת יחידת נתיכים לא מקורית של פיאט וכפי שכתב קודמי, כנראה שייכת למע' האזעקה ולכן לא ניתן לדעת מה תפקיד כל נתיך ומה אמור לניות הנתיך החסר.
יתכן שמראש לה היה מותקן נתיך במקום הריק כי אין בו צורך והשימוש הוא ביחידה סטנדרטית של 4 נתיכים שנוצלו בה רק 3. בברכה - רפי לין |
1 צירוף קובץ(ים)
היחדה כן מקורית מיסודה. (אולי הולפה בגלל קצר כל שהוא.)
1. פיוז לסוויצ'/הצתה 20-30A. 2. פיוז ל- ABS. (אם קיים) 50A. 3. פיוז להגה חשמלי (אם קיים) 60 עד 80 A 4. פיוז לוונטה רדיאטור 40-50A. בתמונה היחידה המקורית. בחלק מהרכבים הפיוזים נמצאיםבתוך לוח הריליים. כמו שכתב ביל, "בכל מקרה אם האוטו תקין ולא עושה בעיות לא יודע אם כדאי להתעסק" אגלה לכם שביל כן יודע אבל... :) דוד. |
חח ... דוד אי אפשר איתך :D
|
דוד, לא נראה לי שאנחנו מדברים על אותו דבר.
אצלי הפיוז הראשון הוא 3A שני - חסר שלישי 5A רביעי לא הסתכלתי הפיוזים שאתה אמרת הם בהרבה יותר גדולים ממה שמורכב אצלי, אז יש מצב שהיחידה לא אותו דבר ? |
הנתיכים
מה שכתבתי נראה לי נכון מאוד גם לפי עובי החוטים.
בברכה - רפי לין |
צטט:
נראה שרפי וביל צודקים. בכל מקרה , עזוב את זה. דוד. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©