![]() |
תיקון ראש מנוע - טיפול לטווח קצר או ארוך?
הרכב שלי (פונטו ספייס ידנית SX) במוסך עכשיו והלך ראש מנוע. המוסכניק עוד מעט יפתח אותו ויגיד אם יש אפשרות לחריטה (עבר כבר חריטה בעבר כך שלא בטוח שאפשר לחרוט שוב) או שצריך להחליף את הבלוק (אם אפשר הסבר למה שזה אומר).
השאלה שלי היא כזו - כמה זמן תיקון כזה מחזיק בהנחה שמדובר בעבודה איכותית, חודשים? שנים? כמובן שאין בטחון ויש הבדל בין רכבים שונים, אבל מנסיון של אנשים כאן שעברו את אחד מהטיפולים האלה (חריטה או החלפת בלוק) מה משך הזמן שתיקון כזה מחזיק מעמד? האם לתקן ולהתחיל לחשוב על מכירה או שיש לי עוד כמה שנים עם הרכב בשאיפה? |
המוסך מפחיד אותך ורוצה לנגוס כמה שיותר
אם תיתקע ללא ברירה תן כיוון אפשר לנסוע עוד רק שלא יתחמם |
מצטער יאיר, אבל לא הבנתי אותך.
לגבי התיקון - אחרי שפתחו את הראש ראו שנשאר פס אחד, מה שאומר שיש אפשרות לחריטה נוספת וזה מה שיעשו. השאלה שלי עדיין תקפה - האם זו רק ההתחלה ועכשיו אני צריך לצפות לעוד בעיות או שאני יכול להיות רגוע לתקופה ארוכה יחסית מכיוון המנוע? |
המנוע חוזר למצב תקין ממשיכים לנסוע האוטו לא חולה כל הזמן
תבקש שיחליפו טרמוסטט חדש ואיכותי אל תתפשר שיבדקו שהיונית חום מפעילה את המאוורר בזמן לבדוק את הרדיאטור אם לא סתום חשוב לשים נוזל קירור פאראפלו כך מערכת הקירור שלך תהיה תקינה ולא תגרום נזק לראש המנוע |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:34. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©