![]() |
אונו 1300 סוף סוף הניעה.....
לאחר מאמצים רבים והרבה כאב ראש הניע המנוע.
כרגע אני משאיר את המנוע בהרצה (כל יום כמה שעות ) עם קירור הולם ב1000 סל"ד כאשר המנוע התחמם הזזתי את המפלג מעט ימינה ומעט שמאלה עד לקבלת תזמון טוב (המנוע עובד רציף לכל אורך הסל"ד) . אני מתחיל בשיפוץ אסטטי של הרכב מבפנים. יש הרבה מה לשפץ.. עצות ורעיונות יתקבלו בברכה... תודות לחברים שעזרו... |
עמית שמח בשמחתך, אני בטוח שזה היום המאושר בחייך!
המשך לעדכן. בברכה צביקה |
המנוע הניע
ומה היתה הסיבה שהמנוע לא הניע ומה בוצע כדי להניעו?.
בברכה - רפי לין :) |
למנוע עדיין יש הרבה בעיות אבל מצליח להניע.
1) המנוע לאחר רינגים נותן קומפרסיה נמוכה . לאחר ששמתי שמן בצילינדרים הקומפרסיה עלתה . 2) הסטרטר לא פעל בכל הכוח היה צריך להחליף לו בוקסות +,ניקוי ,ופחמים. 3) היום המנוע מניע רק במצערת מלאה . בוצע כיוון תזמון חשמלי לאחר שהמנוע התחמם ע"י שמיעה בלבד לאחר שהמנוע יעבוד תקופה אני אעשה לו כיוון עם אקדח אור . כיום המנוע מניע נשמע טוב ויציב בסל"ד אך דורש כיוונים נוספים . כרגע בתקופת הרצה עד שחיקת הרינגים ועליית הקומפרסיה. המנוע לא מעשן . האם הנעה במצערת פתוחה מעיד על כיוון קרבוראטור לא טוב ? או על חוסר בקומפרסיה ? |
לדעתי בגלל חוסר קומפרסייה!
אתה מוזמן לביקורת וחוות דעת מקצועית ללא תשלום, לאחר ובזמן שתעשה הרצה לרכב, על הכביש. עידכון: קראתי עכשו את הודעתך הפרטית, ואני מניח שגם הקרבורטור זקוק לליטוש/ שיפוץ/ כוון לפי הצורך,,,, ברגע שתוכל לבדוק קומפרסייה, ורצוי אחידה בכל הצילנדרים, קבע תור כדי להגיע אלי לביקור/, טיפול לפי הנדרש. בברכה צביקה |
עמית מזל טוב :)
|
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 08:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©