![]() |
רכישת HGT 2002
שלום חברים..זוהי ההודעה הראשונה שלי כאן.
אני זומם כרגע על HGT לקניית הפיאט הראשונה שלי. האם יש מוסך רציני מומלץ לבדיקת הרכב הזה שאתם מכירים..כזה שמכיר את הרכב על בוריו.. כדי שאוכל לעמוד על טיבו עוד לפני בדיקת השילדה וכיסוי התחת :razz: בקומפיוטסטס"? האם הוריאטור שמדברים עליו הוא וריאטור כמו שיש בקטנועים אוטומטים(עם גיר רציף ?!) האם זהו מאפיין יחודי לפונטו HGT? בברכה ותודה מראש. |
ממולץ להתחיל מהשרשור הזה : http://www.fiatclub.co.il/forum/show...8229#post38229 יש בו המון מידע ...
ולגבי הוריאטור יש פירוט על דרך פעולתו עם תמונות גם כן בשרשור הזה בחלק הרלוונטי ל HGT |
תודה על ההיענות המהירה.
קראתי את השירשור הזה בעבר.האם מישהו יכול להסביר לי בצורה פשוטה את עניין הוריאטור? אפשר עזרה בעניין המוסך? שוב בתודה מראש. שלומי. |
לא אוכל לעזור לך מנסיון אישי אבל שוב אצרף לינק :D שבו פירוט של אופן הפעולה עם תמונות
http://forums.puntomk2.co.uk/showthr...-amp-Operation |
מוסך לבדיקת הפיאט
חיים במוסך פיאט שמשון שביהוד יבדוק המכונית ויעזור לך ופרטיו כאן:
www.musach.co.il/details.asp?id=60 בהצלחה ובברכה - רפי לין |
כמו שכתבתי לך בקארספורום, הווריאטור אחרי על תזמון השסתומים המשתנה במנוע.
הבעיה היא בתיעול השמן אליו, לא בחלק עצמו. החלק עצמו בסדר גמור. בהנעות קרות, השמן לא מספיק להגיע אליו, ולכן הוא עובד מספר רגעים "על יבש" ולכן, עם הזמן, נשחק. נזק לשאר מכלולי המנוע, גם אם הווריאטור שחוק לחלוטין, לא יגרם. רעש דיזלי קל בהנעה הוא משהו נפוץ במנועים האלה. איך לדעת אם הוא דורש החלפה? אם מורגשת תופעה דומה למצמד מחליק. שמן איכותי והמתנה של מספר שניות לאחר הנעה עוזרים להאריך את חיי החלק. בהצלחה. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 17:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©