![]() |
פונטו 75 דור ראשון נכבה ברגע שמגיע לטמפ' עבודה שלו (90 מעלות)
היי חברים, כמו שרשום בכותרת,
פונטו 75 דור ראשון נכבה ברגע שמגיע לטמפ' עבודה שלו (90 מעלות) ולא מניע. אחרי שממתינים כמה זמן (לצורך ירידת חום) מניע חלק וברגע. אם זה קורה בנסיעה, הרכב מתחיל להיחנק כשהוא מתקרב לטמפ של 90 מעלות (חצי בסקאלה) עד שלא נכבה סופית. באף אחד מהפעמים לא נדלקה נורת תקלת מנוע (הזרקה) החשד שלי: 1) מנוע צעדים מסיים את חייו - ביום א יבוצע פירוק וניקוי של בית מצערת ביחד עם מנוע צעדים. יש למישהו נתוני בדיקות של המנוע צעדים? 2) חיישן חמצן (למבדה) . יש למישהו נתוני בדיקות של החיישן חמצן? 3) כויל הצתה, נשלל כי בפונטו ישנם 2 כוילי הצתה ולא הגיוני שימותו ביחד. 4) משאבת דלק, נשלל כי משאבת דלק לא תלויה בחום של המנוע. 5) חיישן קראנק, נשלל כי גם לא חייב להיות תלוי בחום מנוע. מה דעתכם? |
דווקא מחיישן קרנק הייתי בודק בדיוק סמפטום של חיישן קרנק
יש לי חיישן כזה לבדיקה אם תרצה השלב הבא חיישן חום וכויל אחד מהם יכול להיות פגום |
האם כאשר הרכב נכבה ואתה מנסה להניע, המנוע מסתובב ולא מניע ?.
האם כאשר זה קורה יש ניצוץ ?. (הוצא חוט מהפלג ובדוק). האם מגיע דלק למזרקים ?. פתח את הצינור שמחובר למסילת המזרקים ותן סטרטר. מתי החלפת מסנן דלק ?. כאשר הרכב נכבה, פתח את מכסה טנק הדלק ונסה להניע. בדוק ועדכן כדי שנוכל לבודד מס' גורמים. דוד. |
תודה על התשובה, חברים.
יאיר, אם אחד הכוילים היה פגום האוטו היה מנסה להניע על 2 צלינדרים, במצב שלי זה הפילו לא עושה רושם של הנעה (מסתובב על ריק), בוודאות חוסר ניצוץ או תערובת בכל הצלינדרים. דוד, המנוע כן מסתובב ולא מניע. את השאר לא בדקתי כי עוד לא יצאה לי להיות ברכב בעת תקלה (רכב של אח שלי). מחר אני יבצע את כל הבדיקות ויעדכן, תודה לכם. |
" אם אחד הכוילים היה פגום האוטו היה מנסה להניע על 2 צלינדרים, במצב שלי זה אפילו לא עושה רושם של הנעה, בוודאות חוסר ניצוץ או תערובת בכל הצלינדרים."
מחזק את דבריו של Lexxxa. יאיר תתכונן להפתעה. קניתי פונטו 1.4 טורבו שנת 95 יד שנייה, צבע מקורי נקייה ללא פגיעות פח. הרכב נוסע אבל מעשן חזק באגזוז ואין טסט. מחר הרכב יגרר אלי. יש חשבונית על החלפת טורבו במוסך פיאט מורשה יבואן. את המחיר לא אגיד לך, כדי שלא תופתע. :) רוצה רמז ?. 30% פחות מהרכב ברשל"צ. דוד. |
הדבר הראשון שהייתי בודק את חיישן קרנק כמעט בטוח
לפעמים הבטחון בפיאט הוא לא חד משמע יעני צפה להפתעות אם כויל אחד תקול והוא נפרץ בהתחממות אז מה תגיד חוצמזה דוד מה קרה נהייתה שרוף של פונטו טורבו פתאום לא משנה תעשה טסט עליו אני הבא בתור |
Lexxxa, בוא נילך לפי הראש של יאיר. למרות שבדיקת ניצוץ כאשר הבעיה ישנה, תיתן את הכיוון לבעיה.
נתק את הקונקטור של חיישן הקרנק. בדוק עליו התנגדות 650-750 אום. בדוק את המרווח בין החיישן לזר. 0.5-1.5 מ"מ או אם נדבק עליו שבב מתכת. יאיר כתבת, "צפה להפתעות אם כויל אחד תקול והוא נפרץ בהתחממות, אז מה תגיד ?." אני אגיד במקומו. :) כשהרכב נכבה , יש לקרר את הקויילים , ע"י ספריי קירור שמשתמשים בו למצוא תקלות בלוחות אלקטרוניקה. (מוסכים לא משתמשים בשיטה הזאת) אם אחר כך הוא יניע אז הבעיה בקויילים. כנ"ל גם על חיישן הקרנק. עוד כתבת. "מה קרה נהיית שרוף של פונטו טורבו פתאום." אני מנסה להחזיר את הנעורים. :) דוד. |
דוד לבריאות תהנה
אם אתה עושה פרויקט שתף אותי |
תודה חברים, אני יבדוק ויעדכן.
|
יאיר, פרוייקט ?.
אצלי פרוייקטים הם עבודה יום יומית במשך שנים. בכל אופן אעדכן לגבי התיקון. ואולי אעלה כמה תמונות. לבן שלי יש קוצים ב..., הוא רוצה לגרור את האוטו עכשיו. דוד. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©