![]() |
חדש פה! כמה שאלות בקשר לניקוז אויר ופלאגים.
ערכתי חיפוש בפורום לגבי ניקוז אויר אבל בשום ת'רד לא הצלחתי למצוא מדריך מפורט ועקבי,ישנם חילוקי דעות בין אם המנוע צריך להיות מונע או לא.
לפני כשבוע רכשתי את הרכב שלי פונטו 2002 SX ואני רוצה לעשות יישור קו..כרגע אני לא יודע איזה מים יש ברדיאטור..מחר נגלה.. אני רוצה להחליף את כל הנוזל ולשים פרפלו,מישהו יודע איפה יש לקנות במחיר נורמלי באיזור ראשון? או להכנס לשמשון ולקנות? אם מישהו יכול לשפוך מעט אור על נושא הניקוז אני אשמח(יש לי בעבועים מהדשבורד) ומתי צריך להתחיל לנקז?אחרי החלפת הנוזל לפרפלו? אשמח גם לדעת איזה חברה מומלצת לפלאגים,ולשמן. הבנתי 10 40 אבל לא על חברה ואיפה אפשר בכללי לקנות חלקים טובים לטיפול הזה בראשון לציון? תודה! |
בבקשה מישהו? אני רוצה לעשות את הטיפול היום ואני תקוע בגלל הניקוז
|
מנוע כבוי לאחר נסיעה שלב ראשון פתח את חיבור הצינור המתחבר לרדיאטור בחלק התחתון שלו.
כך יצאו לך כמעט כל נוזל הקירור מכל המערכת חבר את הצינור בחזרה ומלא נוזל קירור כמעט עד הסוף השאר את המכסה הרדיאטור פתוח שים נוזל קירור פראפאלו ביחז 1:1 תצטרך 2 ליטר פראפאלו ו2 -ליטר מים רגילים אפשר מזוקקים על הרדיאטור צריך להיות בורג פרפר מפלסטיק לניקוז אויר וגם על הצינור המגיע כמעט ליד קיר האש יש בורג פלסטיק עגול שגם הוא בורג ניקוז הפעל את המנוע ופתח כל פעם את ברזי הניקוז כך שחייב לצאת משם מים שלב האחרון עליך לבדוק עם מד החום שלא יעלה החום שהרי עלול להיות שאין נוזל קירור בראש המנוע והטרמוסטט עדיין סגור ז"א אם יעלה החום מעל החצי כבה את המנוע עד שהטרמוסטט יפתח שלב אחרון מלא לכמות הרצויה ועקוב אחרי מפלס המים כמה ימים מקווה שהבנתה |
תודה רבה על התגובה! אבל עשיתי את הניקוז לפני שהגבת..אז ככה קודם כל פתחתי את הצינור מתחת לרדיאטור והוצאתי את כל המים הג'יפה שהיו שם..ואז מילאתי את הכל בפרפלו עד שהגיע למקסימום ואז התחלתי לנקז מנוע דולק וחימום עובד באוטו עד שיצאו רק מים מברזי הניקוז..במהלך הניקוז הוספתי מים מינרלים . הרעש עדיין קיים..האם הניקוז לא בוצע באופן נכון? אגב את הפרפלו מהלתי כמו שאמרת, ליטר פרפלו על ליטר מינרלים
|
הביצוע נכון מקווה שהוצאתה משני המקומות
מה שתעשה פתח את בורג הניקוז ליד קיר בלבד האש מלא מים כמעט עד לסוף תן גז לטורים של עד 2000 סל"ד בערך ותן לנוזל לצאת היטב ואז תסגור עשה אותה פעולה ליד הרדיאטור |
תנסה גם ללחוץ על צינורות המים על מנת להוציא משם בועות אוויר כלואות.
|
יאיר בזמן הניקוז שניהם היו פתוחים ונתתי גז כמו שאמרת..באמת חשוב לעשות את זה שוב כל אחד בנפרד? אגב שמתי לב שהרעש עוד יותר חזק ומופיע כל פעם שאני עולה מעל 2000 סלד בהילוך ראשון שני וקצת בשלישי..חבר'ה אני ממש מעריך את העזרה..תודה!
|
הבנתי מה הבעיה כשהטרמוסטט סגור אז אין סירקולציה במערכת ואז האויר נשאר במערכת
לכן תן לרכב לעבוד עד שהוא יהיה חם עד לטמפ' חצי לאחר מכן ממלא טת הרדיטור כמעט עד הסוף וגם סוגר את הפקק שלב ראשון מוציא רק את בורג הניקוז של הרדיאטור בעדינות שלא יעוף לך מרים טורים עדי שיצא בלחץ נוזל קירור נותן גז ואז סוגר כדי שלא ישאב אויר לאחר מכן אותה פעולה ליד קיר האש לדעתי חשוב לעשות כל אחד בנפרד |
רק תבצע את זה בזהירות, לאחר שחום מנוע מגיע ל"חצי", הנוזל חם מאוד! (90 מעלות)
|
עדכון קצר,
עדיין לא עשיתי את הניקוז לפי מה שאמרתם כי עוד לא קניתי פרפלו נוסף,עכשיו צצה בעיה נוספת..:( יש לי נזילה של מים כנראה ממשאבת מים..פחית שחורה קטנה שצמודה לאגן שמן? בעיקר נוזל בהתנעה ובסוף נסיעה..כשהמנוע חם זה מפסיק. האם זאת משאבה?כמה נזק? |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©