![]() |
מבצע מכירות פיאט בהנחה מוארך עד סוף ספטמבר
מהרו, הזדרזו ונצלו ההזדמנות: www.musach.co.il/forum/showthread.php?t=1293
בברכה - רפי לין |
2 צירוף קובץ(ים)
פספסתי
בדיוק אח שלי מחפש טורבו קומפקטית ושכנעתי אותו לפזול לכיוון פיאט, יש לך שמץ האם יש למחירים סיכוי לרדת יותר נמוך בחודש וחצי הקרובים או על יריד מכירות נוסף בתקופה הקרובה? על הדרך אשמח לעזרה באיתור הדגם הזה (בתמונה) |
מבצע פיאט
לא החמצת דבר, כי המבצע ממשיך כאמור עד סוף חודש זה.
בברכה - רפי לין |
האמת, חיפשתי לקנות עוד רכב לקראת סוף אוקטובר ופזלתי כרגיל כברירת מחדל לפיאט - אבל אני חושש מבחינת השירות. אם הייתי יודע שהשירות השתפר הייתי קונה מזמן, פנדה 1.2 ידנית ב- 60K ש"ח מתאימה לי בול בתור סטודנט.
מדובר ברכב קטן שנכנס לכל חור, חסכוני בדלק, עלויות ביטוח נמוכות ואחזקה נמוכה, אבל מצד שני כבר הייתי בסרט הזה עם האונו. פזלתי גם לכיוון הסוזוקי אלטו, אבל אי אפשר להשוות בניהן. כנראה שאני ואמי נצטרך להסתדר עם רכב אחד, הפאביה... רק צריך לקחת אותה לטיפול וטסט - עם כל הכבוד לאמינות של הפאביה הרכב הזה יקר לאחזקה. |
צטט:
|
אני עובד שנה וחצי בשירות לקוחות ואני יכול ללמד אותך איך לתת שירות ללקוח. אני אומר לך שהשירות של סמל"ת לא היה טוב, גם השירות של צ'מפיון לא יותר טוב.
באשר לאמינות אכן פיאט לא יכולה להתחרות בסקודה, אבל מה לעשות שיש דברים גם מעבר לאמינות. לפעמים עדיף שרכב יבלה קצת במוסך אבל יחסוך כסף בזכות עלויות אחזקה נמוכה וצריכת דלק נמוכה. לא הכל סובב סביב VAG. את הפאביה במבצע ב- 69K שהיתה ידנית 1.4 עם מנוע 16V שמספק 86 כ"ס הייתי יכול לקנות בשנייה, אבל כאמור לי יש עוד שיקולים. אי אפשר להשוות את צריכת הדלק של הפונטו (ובמיוחד הפנדה) לפאביה 1.6 האוטומטית שיש לי עכשיו. אי אפשר להשוות את עלויות האחזקה של פונטו לפאביה (אתה יודע כמה עולה טיפול לפאביה?!), שלא נדבר על עלויות הביטוח לרכב הזה כי "הוא גניב". |
אני להוותי לא עובד בשרות לקוחות ולכן ההצעה הנדיבה שלך מחממת את הלב, אבל מיותרת. בכל מקרה שרות הלקוחות שלך, שאני משוכנע באיכותו, אינו הענין. כל שאר העינינים הקשורים בהבדלי איכות ואמינות, כבר מוצו קודם מבחינתי. תודה.
|
צטט:
בשנתיים האחרונות השירות של סמל"ת מקבל אצלי ואצל רבים ציון של 10 מתוך 10. הייתי צריך את שירות הלקוחות שלהם בשש מקרים שונים ומגוונים, בכל המקרים חזרו אלי תוך דקות, היו יעילים, נתנו הרגשה ש"הלקומ תמיד צודק" - אפילו שאת הרכב כלל לא קניתי מהם [ספייס יד 3, כיום עם 200,000 ק"מ. שום יבואן לא היה מסתכל עלי בכלל] - שלחו ספר רכב, ממשו אחריות על חלפים מעבר לתקופת האחריות כמחווה של רצון טוב, לקח להם 20 שניות לשלוח לי במייל + בדואר[ 3 ימים] תיעוד הסטורית טיפולים במוסכי היבואן, ועוד ועוד. השירות שלהם מצוין. נקודה. היה לך נסיון רע ומר איתם? אני מאמין לך ומכבד את דעתך, אבל תקלוט: דברים השתנו. אתה כיום לא בקשר איתם אז אין לך דרך להווכח בכך. כל טוב. |
אם אתה אומר שהשירות הוא מצויין אני מאמין לך, לפי מה שאתה כותב הם באמת השתפרו.
אני צריך לקחת את הפאביה לטיפול בשבוע הבא, זה קרוב מאוד לסוכנות של פיאט שפתחו שם, ייתכן שאקפוץ לראות מה הם יכולים להציע. נראה איך הם מגיבים לכל נושא ההזמנות המיוחדות שאז ניסיתי לברר ולא התאפשר. לאחר הביקור בסוכנות אעלה פוסט מפורט עם ההתרשמות. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:09. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©