![]() |
פונטו ספייס ELX רציף - פירוק בית מצערת, ניקוי מנוע צעדים, חיישן חמצן, קראנק
היי,
בגלל צריכת דלק גרועה בעיר עם הרכב(1 ל10 עם מזגן רוב הזמן) ההייתי רוצה לקבל הסבר טכני איך לפרק את המנוע צעדים ולנקות אותו(אם אפשר בכלל? הוא לא קבור איפשהו?) , חיישן חמצן, והחיישן קראנק למען הסר הספק אני יודע לבדוק צריכה, הלחץ בצמיגים שלי מצוין, האוטו ריק , לא עובר את ה2500 סל"ד והרגל קלה על הגז, בלי יותר מדי פקקים, ובקיצור כל הדברים שצריכים לעשות בשביל חיסכון בדלק ;) ראיתי כבר את המדריך המפורט של פירוק בית מצערת, עם זה אין לי בעיות, יש את הכלים, אך לשאר הדברים הבנתי שיכול לא להזיק על הדרך לנקות את שאר הדברים שגם יכולים להשפיע על צריכת דלק..(חיישן חמצן, חיישן קראנק, ומנוע צעדים במידה ויש קפיצות בסל"ד) מיאיר בפורום הבנתי שניקוי של המנוע צעדים צריך להיות רק על הראש שלו, ושאין צורך לפרק את החיישן קראנק אפשר רק להתיז עליו, השאלה איפה הוא בידיוק נמצא? מישהו יכול לסמן לי בתמונה? http://img253.imageshack.us/img253/2...2008039gp3.jpg (מהמדריך המצוין אגב!) האם ספריי קרבורטורים יספיק? עוד דבר חשוב שלא הובן לי לגבי הריסט למחשב לאחר כל פעולה, חייב לחבר סקנר בשביל לאפס את "התקלות" שיופיעו אחרי חיבור מחדש או שמספיק שאנתק את המצבר ובסיומו של כל הניקויים והחיבורים לחבר בחזרה? הרכב שנת 2001 תודה |
אתה נוסע עם אקונומי כבוי?
|
מצב אקונומי (לפי הניסיון שלי) מצריך למידת הרכב והסתגלות הנהיגה לתנאי השטח על מנת שבאמת יהיה אקונומי. אחרת הרכב עייף ואז לוחצים יותר גז, מה שמבזבז יותר דלק.
ניקוי מנוע צעדים הוא לא משהו אפשרי אצלך כי הוא אלקטרוני. אני אישית פרקתי בית מצערת ומנוע צעדים ולא ניתן לנקותו. בעניין חיישן חמצן(אתה מדבר על MAP SENSOR כן?) , הוא נמצא למעלה מצד שמאל של הבלוק. יש שם 2 או 1 ברגי אלן (או כוכב או פיליפס אינני זוכר). מבריגים את הברגים החוצה, והוא יוצא בלחץ (יש שם גומית אטם 0- אורינג). מנתקים את הקונקטור, ומוצאים את החיישן. החיישן בנוי מנגד, לא לגעת בו! אפשר לנקותו עם ספריי עדין למגעים ולאחר מכן ליבשו טוב טוב ולהכניסו חזרה. אולי כדאי לגרז קלות את האורינג ולהחזיר הכל חזרה. חיישן הקרנק, נמצא למטה, ליד הפילטר שמן. עדיף (לפי המומחים כאן) לא לפרק אותו אלא רק לנקותו קלות עם פיסת בד. אני ניקיתי עם לחץ אויר. בצלחה, ואל תשכח לחזור עם תוצאות של צריכת דלק! :) |
Caveman,
עד עכשיו הוא היה כבוי תמיד. בעצת חבר מפורום אחר הוא אמר לי להדליק אותו ולראות אם יש שינויים בצריכה, וכצפוי כמו שאחרים כתבו כאן - אין שום שינוי. כיבתי אותו בחזרה. chenrp, אני בכל מקרה לא לחצתי יותר מדי ולא עברתי את ה2500 סל"ד, ככה שהאוטו לא הרגיש לי ממש עייף, להיפך, בגלישות הוא התקדם יפה מאוד, יותר ממצב D רגיל (כנראה בהתאם לרצועה) אתה בטוח שאי אפשר לנקות מנוע צעדים אצלי ברכב? שלי שנת 2001, איזה שלך? כי הבנתי שאחרי כמה שנים זה עבר לאלקטרוני (אולי מ2002 - 2003) ולפני כן היה רגיל. חיישן חמצן - אכן התכוונתי לMAP SENSOR, או בשמו השני חיישן למבדה, אפשר לנקות גם אותו עם ספריי קרבורטורים ולייבש בעדינות? או צריך ספריי מיוחד? תן לי שם של "ספריי עדין למגעים". גריז כבר יש לי.. לחיישן הקראנק, יש גישה מבחינת ניקוי בשיטת המדרכה? להתכופף מתחת לאוטו ולהתיז עליו קצת ספריי קרבורטורים ולייבש בעדינות? נושא מאוד חשוב שלא התייחסת אליו בנוגע למחשב רכב, איך אני בידיוק מונע מצב של 'תקלה' בלוח מחוונים אחרי שאני מנקה / מנתק חלק מהדברים האלה? אני חייב סקנר לחבר למחשב ולעשות ריסט משם? אם אני אנתק את את המצבר לפני כל הפעולות האלה , ואחבר מחדש אחרי שחיברתי הכל, יופיע מנורות של CHECK ENGINE והמנוע יתחיל לזייף ודברים בסגנון? אני לא רוצה להתקע. תודה! |
לא הייתי מנקה עם ספרי קרבורטור.
ויש לי סורק תקלות שמתחבר לאנדרואיד אז אתה מוזמן לבוא אלי לאיפוס |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 15:34. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©