![]() |
בעיה בפיאט פונטו S55 1.1 שנת 96.
ה.פ. שקיבלתי מחבר הפורום. החברים מוזמנים להגיב.
אתמול 22:27 פנחס שלום דוד אני פיני מנהרייה ויש ברשותי פיאט פונטו S55 1.1 שנת 96. לא מזמן הרכבתי ברכב מד סל"ד מלוח שעונים של פונטו SX. עבדתי לפי פרויקט שפורסם כאן בפורום לפני תקופה מסוימת.. הצלחתי והכול עבד. לאחר התנעה מחודשת הרכב לא רצה להניע יותר. לאחר מכן לקחתי את הרכב למוסך שטען שמערכת ניהול מנוע(החלק הלבן שצמוד לקיר האש?!)לא טובה והוא עשה לי מין גישור על החלק הזה(בנוסף ניסיתי להחליף אותו ללא תוצאה) והתוצאה היא שמד הסל"ד לא עובד,ושברכב בזמן הנסיעה לא נכבה המנורה של מזרקי הדלק.. המוסכניק אומר לי שזה סיפור ויש נתק במערכת וצריך לחפש את זה ,וזה לא שווה את ההשקעה.. סלח לי על הבורות אבל אני אובד עצות.. תוכל לעזור לי ? פשוט ראיתי שאתה עוזר ומבין הרבה בפונטו.. תודה והמשך לילה טוב ! :) |
התקלה בפונטו
החלק הלבן הנו ממסר כפול (בית משותף שמכיל בתוכו 2 ממסרים) להזנת רכיבי מע' נהול המנוע כולל מחשב נהול המנוע.
מע' החשמל של ניהול המנוע הנה מסובכת ומורכבת וכדי לאבחן במדויק תקלות בה צריך לעשות זאת עם שרטוט חשמלי מתאים, ידע ורצון לאיבחון ותיקון תקלות מדויק. יתכן ששעון סל"ד זול וברמה נמוכה גרם לתקלה (או שאין בכלל קשר להתקנת השעון). בברכה - רפי לין |
רפי, מה נראה לך הסיפור הבא: "והוא עשה לי מין גישור על החלק הזה" ?.
דוד. |
המחשב לא מקבל מתח 12 V מהמסר הכפול למחשב חיבור מס'26 למחשב
מה שלדעתי הוא עשה נתן מתח ממקום אחר |
1 צירוף קובץ(ים)
המחשב לא מקבל מתח מהממסר הכפול אלא מהסוויצ'. (לא דרך הממסר הכפול)
קו מס 15 (בקישור המצורף) הוא הסוויצ'.שנותן לרגל 26 במחשב דרך מנורה ופיוז. אם לא מגיע מתח לרגל 26, אז פיוז שרוף או מנורה שרופה או סוויצ' תקול. אסור לתת מתח ישיר בגישור שלא דרך פיוז ומנורה. זה למעשה מה שעשו לו. דוד. |
נשאר לי משהו מהזיכרון
לאחר פירמוט המחשב לפני שנה אין לי את האוטו דטא למישהו יש על CD להעתקה יש לי את הקבצים אין קובץ CRack |
הממסר הכפול
מחשב ניהול המנוע מקבל + ראשוני ל"הדלקתו" ממתג ההצתה, כפי שכתב דוד.
לאחר מכן הוא מוציא אות מינוס (מפין 4) להפעלת ממסר 1 בממסר הכפול. ממסר 1 בממסר הכפול מזין ב + את מחשב ניהול המנוע בפין 35. ממסר 2 בממסר הכפול מזין ב + את בית המזרק (חד נקודתי בפונטו 55), סליל חימום חיישן חמצן, סלילי ההצתה, סולונואיד קניסטר פחם ואת משאבת הדלק החשמלית. הערה - אות מינוס להפעלת ממסר 2 בממסר הכפול, מגיע לכמה שניות בהפעלת מתג הצתה (ON) ללא הנעת מנוע ולאחר הנעת המנוע הוא מגיע קבוע כאות סל"ד (לחוט הזה, כחול, מחברים מד סל"ד). האות הזה יוצא מפין 23 במחשב ניהול המנוע (חוט כחול, כאמור). בברכה - רפי לין |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©