מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   גם הפונטו שלי התחיל לקרטע.. (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=12963)

שגיא601 08-08-11 15:01

גם הפונטו שלי התחיל לקרטע..
 
שלום לכולם

בימים האחרונים התחילה אצלי בעיה בפונטו. מדובר בספייס יאנג 60 כ"ס 2003 ידנית.
כשאני לוחץ על דוושת הגז בעדינות המנוע מגיב בצורה ליניארית ויפה. כשאני לוחץ בבת אחת ובחוזקה (או בזינוק קשה בעליה) המנוע מגמגם לכמה שניות ואז מגיב. (כשהוא מגמגם נשמע מין רעש "פט פט פט פט":confused: ואז הוא מגיב).
לפעים הבעיה לא צצה והאוטו נוסע כרגיל.
בוצע ניקוי בית מצערת שלא פתר את הבעיה.

תודה

davidmzr 08-08-11 16:25

1 צירוף קובץ(ים)
שלוש גורמים יש לבעיה הנ"ל.
כמו בשיר, "שלוש תמיד היו אהבותי, שלוש הם לא יותר מידי"... (חווה אלברשטיין). :)
1. חיישן קרנק.
2. חיישן טמפ' כניסת אוויר.
3. חיישן חום מנוע.
תתחיל לבדוק את חיישן הקרנק. ניקוי משבבים מתכתיים, ובדיקת התנגדות לפי הקישור המצורף.
1240 אום.
מאחר שהבעיה צצה לפעמים והאוטו נוסע כרגיל, נראה כבעית מגעים.
נקה את הקונקטורים של שלושת החיישנים.
בהצלחה דוד.

שגיא601 08-08-11 16:43

תודה דוד.
אשמח אם תסביר לי היכן החיישן קרנק נמצא ואיך מגיעים אליו.

davidmzr 08-08-11 16:47

חפש בהודעות של רענן מהשבועיים האחרונים.
אם אני זוכר נכון יש שם גם תמונה והסבר.
דוד.

שגיא601 08-08-11 17:22

צטט:

במקור פורסם על ידי davidmzr (הודעה 96477)
שלוש גורמים יש לבעיה הנ"ל.
כמו בשיר, "שלוש תמיד היו אהבותי, שלוש הם לא יותר מידי"... (חווה אלברשטיין). :)
1. חיישן קרנק.
2. חיישן טמפ' כניסת אוויר.
3. חיישן חום מנוע.
תתחיל לבדוק את חיישן הקרנק. ניקוי משבבים מתכתיים, ובדיקת התנגדות לפי הקישור המצורף.
1240 אום.
מאחר שהבעיה צצה לפעמים והאוטו נוסע כרגיל, נראה כבעית מגעים.
נקה את הקונקטורים של שלושת החיישנים.
בהצלחה דוד.

לא הסברתי את עצמי טוב. לאחר השניה שבה האוטו מגמגם אז המנוע מתחיל להגיב טוב והאוטו נוסע כרגיל. הבעיה היא רק בהתחלה כשלוחצים על הגז..

נקיתי את החיישן קראנק והבעיה לא נפתרה, אמדוד התנגדות בהמשך...

שגיא601 10-08-11 09:13

היום בבוקר האוטו לא הניע סופית. אני אגרור למוסך ואאעדכן..

שגיא601 10-08-11 17:19

טוב אז חזרתי מהמוסך והנה העדכון:
הרכב לא הניע בגלל חיישן קראנק תקול (דוד צדקת).
ובעניין הגמגום הוחלפו חוטי הצתה ופלגים והרכב מגיב הרבה יותר טוב. למרות שאם אני ממש "בועט" בגז אז יש איזשהו גמגום אבל זה רק אם ממש לוחצים מהר ובבת אחת על כל הדוושה. יכול להיות שזה בגלל שמערכת הפליטה לא הכי תקינה?

בקיצור הלטתי שאני אחיה עם זה.

davidmzr 10-08-11 18:03

טוב בעיה אחת נפתרה.
חיישן הקרנק שהוחלף גרם לחלק מהבעיה, גסס עד שמת.
הגמגום הקטן בתאוצה פתאומית, הוא לא בגלל שמערכת הפליטה לא תקינה.
כמו שכתבתי יש לבדוק את החיישנים . חיישן טמפ' כניסת אוויר. חיישן חום מנוע.
אם אתה יודע לבדוק אדריך אותך. אם לא לפחות נקה את הקונקטורים שלהם.
אפשרות שלישית תחיה עם זה. לא חייבים לתת גז בבת אחת. :)
דוד.

שגיא601 10-08-11 18:28

אשמח אם תדריך אותי איך לבדוק והיכן נמצאים החיישנים הללו

davidmzr 10-08-11 20:30

האם הגמגום מופיע במנוע חם וקר ?.
האם יש ברשותך וולטמטר דיגיטלי ?.
דוד.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 05:11.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©