![]() |
בעיית דיסטריבוטור . (קושי בתנועה)
לרכבי (אונו 1300 ) יש דיסטריבוטור לאחר שפירקתי אותו וניקיתי שמתי לב כי בכדי לסובב אותו צריך להפעיל המון כוח אפילו בשימוש בפלייר . האם ככה הוא צריך להיות או האם תנועתו צריכה להיות חלקה? . אני מתכוון כאשר אני מסובב מהציר שנכנס לתוך המנוע.
בתודה לעוזרים . |
שלום רב!
ראשית מדוע פרקת את המפלג והוצאת אותו מהמנוע? שנית אם הבנתי אותך נכון כוונתך שהמפלג בחוץ , סיבוב הציר התחתון, דורש מאמץ, ואפילו שימוש בפליר(לא מומלץ), הדבר אינ תקין הציר יושב בתוך בוקסה, ואמור להסתובב בקלות. בברכה צביקה |
לשאלתך צביקה
הדיסטרבוטור היה מלא בגריז . אין לי מושג מי המטומטם ששם גריז שם . ולכן היה צורך בפירוק הדיסטבוטור. לא ראיתי שום בוקסה או מיסב בדיסטרבוטור אבל הוא ממש תפוס איך אני מפרק את הבוקסה ומחליף אותה (כי היא בטוח לא תקינה ). \ |
לא ברור לי נושא הגריז, יתכן שזה היה ניסיון קודם לגרז את הציר שנע בקושי לדברייך,
מדוע בכלל פרקת את המפלג? פרטים על שיפוץ המפלג, והחלפת הבוקסה ושחרור הציר, תקבל מרפי לין או דני זומרשטיין. בברכת חג חנוכה שמח! צביקה |
חג שמח צביקה .
אז עדכונים לגבי חופש התנועה של ציר הדיסטריבוטור . נמצאה בוקסה שבורה בציר (נדיר מאוד) הלכתי לפרוקיה מקומית וקניתי דיסטרבוטור מרכב זהה ככה יש לי את גם מודול הצתה רזרבי. עלות 120 ש"ח. יותר זול מלחרוט בוקסה חדשה לציר. מחכה לראש המשופץ בכדי לוודא הצתה. עדכונים בהמשך . |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 09:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©