![]() |
נתקע הרכב..
אתמול שחזרתי הביתה כיביתי את הרכב כהרגלי....
היום בבוקר שבאתי להניעו היה מאוד קשה להניע ונאלצתי להניע עם כבלים, לאחר שהתמלא המצבר הניע הרכב (יש להזכיר שהמצבר הוא של VOLTA וחדש 60A) הצלחתי להניע לאחר נסיעה של 15 דקות חזרתי והוצאתי את המפתחות מהסוויטץ אך האוטו המשיך לפעול (כיביתי את הרכב עם הקלאטץ) ושבאתי להניע שוב נאלצתי להשתמש בכבלים, הצלחתי להניע אך אחרי נסיעה של 200 מטר, נדלקה נורית צהובה ורשום מין האות K בגדול משהו כזה, והאוטו התחיל להוריד טורים ולהכבא (יש להזכיר שהיה הילוך משולב) פשוט כבל גז לא הגיב. למרות שהיה דלק מילאתי עוד 15 ליטר וניסיתי להניע עם כבלים אך זה כבר לא עזר. אשמח לעזרה..... מדובר בפגו' 306 |
לדעתי האלטרנטור לא ממלא את המצבר תנסה להניע ולבדוק באוטו דיפו עלות חינם.
השלב הבא יהיה בדיקת מגעים מהמצבר לסטרטר וכן הלאה. האיזה רכב מדובר בן |
יאיר, ייתכן שהאלטרנטור לא ממלא, אבל זאת אינה הסיבה שהרכב לא מניע עם כבלים.
יש להתחבר למצבר חיצוני, ולבדוק ניצוץ ודלק. יש חשש לתקלת מחשב. דוד. |
מדובר בפגו'.
בדקתי ניצוץ ותקין. התחברתי עם מצבר אחר והמצבר שלי התמלא. (יש להזכיר הוחלפו בזמן שיפוץ הראש מנוע :רדיאטור,אלטרנטור,משאבת מים,ונעשה ניקוי מזרקים אצל אדם מוסמך...האוטו כמעט במצב חדש) כשניסיתי לתת סטרטר האוטו נותן אך המשאבת דלק לא פועלת (וגם לא מגיע דלק). כנראה זה פירוש האות K בצהוב -משאבת דלק. ניסיתי לדפוק על משאבת הדלק עם פטיש ולהניע (כי משאבת דלק לא נהרסת בבת אחת) אך עדיין לא הניע. כשנתתי סוויטץ לא שמעתי את משאבת הדלק פועלת... כנראה שהבעיה באמת ממשאבת הדלק... ואז בדיוק שבאתי להוציא את הכבלים והתייאשתי שמתי לב לרייליי שיוצא ממנו עשן, אחרי בירור עם אבא שלי מסתבר שמדובר בריליי משאבת דלק. על הריליי רשום 12V איפה ניתן לקנות אחד כזה? ומהי העלות המשוערת? יש קשר בין הריליי לבין זה שהוצאתי את המפתח מהסוויטץ והרכב המשיך לפעול? פעם שעברה שחשבתי שמדובר במחשב שלחתי את הרכב לדיאגנוסטיקה והסתבר שמדובר בחיישן קראנק שהוחלף בעלות 400 שקל |
ריליי פשוט ויחיד לא יקר בכלל
האם הריליי הגדול הכללי נהרס הסיפור רציני יותר תנסה בפרוקיה |
העלה תמונה ברורה של הריליי, ב-90% יש לי משמש במצב טוב.
כמובן תקבל חינם. דוד. |
1 צירוף קובץ(ים)
הריליי שלי נראה כך רק בצבע שחור רשום עליו
12V 03 722 G.cartier made in france מספר פינים זהה |
זה נקרא "ממסר כפול" האם הוא העלה עשן ?.
דוד. |
כן..
|
יש לי אחד חדש עם האריזה שלא היה בשימוש ויש לי גם משומש.
אבל אם הוא העלה עשן, זה מצביע שיש קצר. והפיוז של המשאבה בעל ערך גבוה מידי משום שהוא לא נשרף. אז אם תרכיב ממסר כפול הוא שוב ישרף. בין קיר האש למצבר מצד ימין על דופן הכנף, יש מפסק אנרציה שגם אותו צריך לבדוק. האם יש ברכב קודנית או אזעקה ?. בקיצור צריך לבדוק היכן הקצר ורק לאחר מכן לשים ממסר. נסה לתת למשבת הדלק זרם חיצוני קצר(ז.א.לא לזמן ארוך) וראה אם היא פועלת. בכל מקרה כתוב את קוד המנוע, אני אמצא את ערך הפיוז ואת מיקומו. דוד. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 03:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©