![]() |
פגו 306
אחרי ראש מנוע בצורה הכי יסודית שיש.
רדיאטור חדש מקורי. החלפת כל הצינורות ובדיקת אטימות. הרכב הניע אך הגיע ל-95-100 מעלות מיד כיבית ,פתחתי את כל פקקי המים (שלושה, אחד על קיר האש שתיים על הרדיאטור) הנעתי את האוטו ותוך כדי מילאתי מים עד שיצאו מהצד השני של הרדיאטור ,ברגע זה סגרתי. הנעתי ושוב אותו מקרה. החלטתי להוציא את הטרמוסטט כדי לבדוק אם הוא הבעיה, אלא הבעיה נשארה זהה. מהי הדרך הטובה ביותר להוציא אוויר מהמערכת? *שכחתי לציין שהרדיאטור חם גם למעלה וגם למטה וגם הצינורות מים כך שהרדיאטור תקין. |
עכשיו אני נוסע עם האוטו רגיל אך על 98 מעלות מקסימום.
זה יכול להזיק לאטם? |
עדכון והקפצה , כשאני בניוטרל האוטו מתחיל להתחמם מגיע ל-97-98 מעלות אני לוחץ על הגז והטמפ לאט לאט יורדת....
יכול להיות שיש קשר למשאבת מים שלא הוחלפה? (מקורית מ-98) או לרצועה שלא הדוקה מספיק? |
היה לי את זה, החלפתי טרמוסטט והבעיה נפתרה.
|
נראה לי שיש שם משהו דפוק שאני מפעיל רק את המאוורר (לא את המזגן) המד חום קופץ ב-7-8 מעלות כנ"ל לאורות כשאני מדליק,ושאני מכבה זה יורד בחזרה,לפי דעתי צריך להחליף סקאלה, אני לא חושב שיש קשר ליוניט החום....
מה אתה חושב ליאור? |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 16:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©