![]() |
בעיית סרק מוזרה לחלוטין
החלפתי שלשום חיישן חמצן ופתאום הופיעו בעיות סלד בסרק הסלד יורד ואז עולה חזרה ככה באופן מחזורי הבעיה לא הייתה לאחר החלפת החיישן יש לומר שהחלפתי חיישן בגלל שהייתה בעיית גזעם רצינית, לאחר ההחלפה הבדיקה עברה באופן מצויין יש לומר אך החלו הבעיות בסרק, נירתע בית מצערת ומנוע צעדים באופן ייסודי ובדקתי את כל החוטים שיוצאים מהמצערת והכל נראה תקין, מה יכולה להיות הבעיה? אשמח לעזרה!
|
האם נעשה ריסט למחשב ואם צלא שווה לעשות לפי הנחיות המצו"ב
http://www.fiatclub.co.il/forum/show...3734#post43734 |
נסתי את זה וזה לא עזר, החלפתי גם לחוטי הצתה מקוריים אני אנסה שוב ואחזיר תשובה
|
בדוק חיישן בית מצערת
|
ניקתי אותו בעדינות ללא שום חומר חוץ מזה לא התקרבתי אליו יש דרך לבדוק אותו?
|
רצוי לא לפרק אותו כי אז אתה משנה את הכיוון
צריך לבדוק רק מתחים תנסה להוציא את התקע בלבד לעשות ריסט ואז לבדוק שלב הבא יהיה קניסטר |
אכן צדקת הזזתי את החיישן פתחתי את הברגים והוצאתי אותו אך החזרתי אותו כמו שהוצאתי, הכיוון שלו עדיין השתנה? אם כן כיצד ניתן לכוון אותו, עוד דבר אני נגעתי בבורג אלן שמגביל את סגירת הצוק(פרפר)כי חשבתי שהוא לא מכוון ומזה נובעות הבעיות אך הבנתי שלא הבעיה יכולה לנבוע גם מזה?והכי חשוב גם לפני ההתעסקות בכל זה היה את הבעיות סלד ככה שלא משנה מה עשיתי לא נראה לי שזו הבעיה! אלא משהו אחר!
|
גם בבורג האלן הקטן של הצוק לא הייתה צריך לגעת
פתח אותו עד לסגירת הפרפר האם נוקה מנוע צעדים |
נוקה מנוע צעדים, יאיר יש אפשרות לדבר איתך טלפונית עושה רושם שאתה מבין עניין וההתכתבויות קצת
מעיקות ומייגעות, אני מאוד אודה לך אם תעזור לי טלפונית כי יש לי הרבה מה לספר! |
בכל מקרה ראיתי ברשת שעל מנת לכוון את החיישן מצערת צריך לבדוק את המתח בחוטים 1ו 3והוא צריך להיות קבוע על 5 ואז לבדוק את 2 ו 3 והמתח צריך להיות בין 4.2 ל 4.6 וככה לכוון את הבורג אלן, האם הבנתי נכון?
ועוד דבר האם הבעיה יכולה להיות החיישן טמפרטורה? |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 12:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©