![]() |
יללות מכייון הגיר קלא'ץ
ברשותי אונו פייר 999 מודל 93 עם גיר 4 הילוכים.
לאחרונה יש יללות במשך רוב הנסיעה היללות קורות במצב שהמנוע משולב. כאשר לוחצים על דוושת הקלאץ היללה כמעט נעלמת. לא מרגישים שיש החלקה של הקלאץ. הוא די חדש. אשמח לרעיונות מה זה ואיך ניתן לפתור. יש מספיק שמן גיר . |
מיסבי גיר יכולים לגרום לרעש
כמו שאמרתה הרעש הוא בהילוך 1-2 הלאה הרעש יורד בהדרגה יתכן ואתה מושך הילוכים שלב הבא הגיר יהרס אבל אין הרבה מה לעשות רק להחליף גיר |
צטט:
האם יתכן שזה מיסב הילוך ישיר? אפשר לחלוץ אותו ולהחליף אותו? הבעיה עם גיר מפירוק, שאני קונה חתול בשק.... |
יללות מהגיר
לדעתי , ברחה לך גולה מהמיסב....במיוחד אם זה קורה בעיקר בהילוכים נמוכים...
מה לעשות?...שאלה טובה... |
כמו שאומר גל צריך לפתוח את הגיר
ומה שיקרה שלב ראשון שממיסב הילוך ישיר יצאו כל הגולות זהוא המיסב הקטן בגיר 6204 המנוול מצרף פרויקט החלפת מיסב כזה מסומן בעיגול אדום http://www.fiatforum.com/punto/15834...g-renewal.html אומנם גיר של ספייס אבל אותו גיר בין השנים 93-99 אחרי החלפת המיסב היללות יעלמו אבל ישאר רעש מיסבים שהינם חופש במיסב ובבית המיסב |
תודה רבה! ושאלה
אצלי זה גיר יחסית ישן של 4 הילוכים. שם זה גיר 5 הילוכים.
האם אצלי זה יהיה טיפול דומה? לפרק את מכסה הבורר, לפתוח את תיבת הגיר ולחלוץ מיסב? או אולי כדאי לשים כבר גיר 5 הילוכים? והאם זרועות מוט ההילוכים ב 5 הילוכים זהה ל 4 ? והיכן מומלץ לרכוש גיר? תודה על התשובות עד כאן! |
המיסבים דומים הכל הגירים ובמיוחד המיסב הקטן שנוטה לההרס
רעיון טוב להרכיב גיר 5 הילוכים שיפור בנסיעה בהילוך 5 יורגש וגם יצרוך פחות דלק השאלה מצב המנוע האם תקין ואין רעשי מיסב ועוד |
החלטתי: משפץ את הגיר לבד!
תודה לכם על כל העזרה!
ביום חמישי אני אפרק את הכל , ואחלוץ את המיסב. מאיר: ראיתי שיש עוד מיסב שחלצת, הקטן בצד ימין למטה. איך הצלחת? ועוד דבר: מה מספר החלק או מידות מחזיר השמן של המיסב הילוך ישיר? תודה מראש. |
תצטרך להוציא אותו ורשום עליו
יתכן שזה עדיין 6204 |
עזרה! פרקתי הגיר אך בעיה בהרכבה!!!
שלום לכל העוזרים!!
ואכן פירקתי את הגיר. מיסב ההילוך הישיר נראה תקין ביותר , מה שכבר גרם לי מפח נפש מאיפה היללות... בכל אופן החלפנו אותו , וגם את המיסב בצידו השני של הגל של ההילוך הישיר וגם את מחזיר השמן. עד כאן הכל בסדר... אנא זיכרו שהגיר הוא 4 הילוכים (למעשה די זהה לגיר של 127...) כשניסיתי לסגור אותו (גיר דיפרנציאל ) אני מגיע עד כחצי סנטימטר מהסגירה הסופית והוא מסרב להיסגר. אודה לעזרה אן הכוונה איך לסגור אותו. יש שם פסנתר עם 3 מוטות להילוכים שהסוף שלהם נמצא בדיפרנציאל , יש שם חתיכות מתכת קטנות בתוך תעלות שמאבטחות אותם , בקיצור, התיבה לא נסגרת. לא ניסיתי לסגור בכוח עם הברגים. אשמח לעזרה!! |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©