![]() |
פילטר אויר קאסטום
טרי מהיום...
מה אתם אומרים? כיוון האויר טוב? כי בפורום האנגלי Puntosports כולם שמים את זה מאחורי המצבר http://i56.tinypic.com/2wnz79d.jpg לא יצא לי לעשות פרוייקט מצולם של זה. בכל אופן שאלה, יש לי מיכל איסוף שמן כי במתאם הזה אין כניסות אויר וחיברתי את נשם המנוע + הצינורית הקטנה לתוך המיכל איסוף כך שעשיתי מזה מערכת סגורה. האם זה בסדר? כי הצינורית בצד ישר התלכלכה בגזים (עמית? גם לך יש כזה) http://i54.tinypic.com/2vnqon5.jpg |
זה בסדר . צריך רק לראות כי לא נוצר לחץ חיובי במיכל השמן או במכסה השסתומים .
יש לי כזה מיכל שמן שמחובר קצת אחרת . נראה טוב רק שלא יהיו בעיות מיוחדות עם שוטרים . עמית |
רק שלא יהיו בעיות מיוחדות עם שוטרים וגם בהעברת הטסט השנתי.
נדבר על הצד הטכני בעניין המיכל. לדעתי, לא רק שזה לא מועיל למנוע, אלא אף מזיק. במנוע במצב סביר לא צריך את המיכל. בכך שאתם מונעים מאדי השמן להכנס לצילנדר, אתם מונעים שימון וקירור מהשסתומים. לא כל דבר שקוראים באתרים מאנגליה, מתאים גם למזג האוויר כאן. במכוניות מוסבות לגז, מוסיפים מתקן שמכניס שמן לצילידר, כדי לשמן ולקרר את השסתומים. נכון שבעבודת מנוע על גז, נוצר יותר חום. אבל יש כאן חומר למחשבה. דוד. |
אולי זה החיסרון בדבר אך יש גם הרבה יתרונות כגון מניעת הצטברות פיח על השסטומים\בוכנות . משקעי שמן בסעפת היניקה . ( אגב המיכל אוסף משקעים כבדים בלבד ) מה שנסחף כאדים אכן מגיע ליניקה אך לא היינו רוצים טיפות שמן\מים שם נכון ??
אם המנוע עובד בצורה יעילה עם שמן איכותי לדעתי השפעת הקירור והשימון הינה מזערית ולכן אתיחס אליה כזניחה לעומת היתרונות . עמית |
בהזדמנות אני אעלה תמונה של ראש, ששם שסתומיי הפליטה שקעו. בגלל שבעל הרכב נסע תקופה ארוכה עם צינור נשם לא מחובר לסעפת.לא היה כדאי לתקן אותו בגלל העלות.
דוד. |
מעניין אשמח לראות ...
עמית |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:07. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©