![]() |
התלבטות לגבי רכב שני מסוג פיאט
היי,
אנחנו כנראה קונים את הספורטאז' החדשה של קיה ואנחנו רוצים גם לחדש את הפונטו שלנו.. הטיפטוניק קצת מציקה לאשתי ואני תוהה אם כבר לקנות לה ידני (חוסך בדלק) או ללכת על האוטומאטי וזהו? עד כמה הטיפטוניק מציק? מעולם לא נהגתי על כזה.. ועוד בפיאט. |
טיפטרוניק = אוטומאטי.
זה יכול להיות אוטומאטי רגיל, רובוטי, רציף, או רובוטי כפול מצמדים. עדיין זה אוטומאטי. טיפטרוניק - הכוונה היא שהנהג יכול לבקש להוריד / להעלות הילוך |
רכישת פיאט
העדפה שלי הנה לפונטו איבו עם מנוע מולטיאייר ו 105 כ"ס, הילוכים ידניים, שווה בדיקה.
בברכה - רפי לין |
תודה ו..
רפי, הפונטו שהצעת, היא חסכנית יותר בדלק? עדיפה על הפונטו?
|
מנוע מולטי אייר
מנוע המולטי אייר הנו מודרני יותר ולכן מזהם אויר פחות וגם צריכת הדלק שלו משופרת.
יחד עם זה יש גם כוח והספק טובים יותר למכונית וצריך לא רק להסתכל על צריכת דלק. בברכה - רפי לין |
אני מבין..
טוב, אני רגיל כמו בקיה להסתכל על הצריכה של הדלק למען חיסכון...
תודה רבה על הייעוץ! |
צטט:
משפט הכי מוזר ששמעתי. דווקא גיר רציף (טיפטרוניק) מצתיין בנוחות נהיגה וחסכון בדלק. |
תראה, יש אנשים (כמוני למשל) שמעדיפים גיר ידני.
גם לי הייתה ELX רציפה, ואחרי שנתיים החלפתי אותה מהסיבה הפשוטה שהשתעממתי מהנהיגה. נחדד את מה שרשם אביעד. טיפטרוניק זה לא סוג גיר, זו צורת הפעלה של גיר. סוג גיר יכול להיות, ידני, אוטומטי, רציף, רובוטי (מצמד אחד או כפול). בכל אחד מהגירים האלה (מלבד ידני כמובן), יכול להיות מצב טיפטרוניק. |
*** לא נראה לי שאשתי תשתעמם מנהיגה...
היא מוצאת זמן כל רמזור למרוט את הגבות או לאפר את הפנים! אני לא דואג לה.. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 06:49. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©