![]() |
רעידות בהילוך סרק / סל"ד נמוך
כמו שכתבתי בעבר, יש לי בעיה של טורים לא יציבים, שמופיעה באופן לא קבוע. כמו כן, בנסיעה בסל"ד נמוך יש לפעמים גמגומים של הרכב.
בעבר ניקיתי בית מצערת (עשיתי את זה עם WD40 לא היה לי משהו אחר) ולא עזר. היום היה נראה לי כאילו השתוללות הטורים מתרחשת כשהמאוור נכנס לפעילות בעוצמה הגבוהה יותר. עוד לא הצלחתי לאמת את זה בוודאות, אבל חשבתי אולי זה יעזור למצוא את הבעיה. לא יודע אם יש קשר, אבל גם צריכת הדלק נראית לי גבוהה יחסית. יש למישו רעיון? תודה. הרכב: ELX אוט' 2001 |
wd40 ניקיתה את בית מצערת ואתה רוצה שיסתדר.
לא נעול על זה שזה גורם נזק לחיישנים כמו ידידנו בן בפישלתי בחצי בית מצערת מנקים בתרסיס לניקוי קרבורטורים |
"השתוללות הטורים מתרחשת כשהמאוור נכנס לפעילות בעוצמה הגבוהה יותר"
נראה כמפל מתח, המאוור צורך זרם מעל המותר ומשבש את עבודת המחשב. בדומה לכל מנוע חשמלי, שהבוקסות שלו או המסבים שחוקים. יש לבדוק תחילה חיבורי פלוס ו/או מינוס רפויים. ממצבר למנוע ולגוף הרכב. כמו כן את צריכת הזרם של המאוורר, ולהשוות למה שכתוב עליו. ביקשת רעיון, קח את זה כרעיון ולא כסיבה יחידה לתקלה. דוד |
תודה.
כיצד אוכל לבדוק את צריכת הזרם של המאוורר? דוד, אתה מסכים עם יאיר שניקוי בWD40 לא עובד? |
הכי טוב לבדוק עם מד זרם השראתי...
הדרך השניה היא לחבר מאוורר תקין ולראות אם התקלה ממשיכה. האם גם צרכני חשמל כבדים אחרים גורמים לתופעה? WD40 לא נועד לניקוי בית המצערת, ובית מצערת צריך לנקות בסבלנות וזהירות. |
צטט:
לבדוק בדיוק כפי שכתב ארילו. דוד |
הבעיה היתה אצלי לפני שבועיים . כמו שאמרו החברה ראשית בדוק חיבורי מצבר , מצבר , ואלטרנטור .
אצלי הבעיה היתה אלטרנטור הוחלף וננ"ש ( נבדק ונמצא שמיש ) עמית |
אז בעצם דבר ראשון אני צריך לפרק שוב את בית המצערת ולנקות עם ספריי קרבורטור?
פשוט לפרק ולהתיז? |
השתלטות....
WD40 רק הורס!! קניתי בגלל זה בית מצערת חדש קומפלט....
אם כבר זה הנושא אני קצת משתלט לך... יאיר הטורים של בסרק 800 סל"ד וכבר לא משחקים לאחר החלפת בית המצערת עם מנוע הצעדים חיישן בית המצערת וחיישן האדום (אני חושב חיישן גזים) . אחריי ההחלפה איפסתי את המחשב ועכשיו הבעיה היחידה שנותרה זה שאני עוזב את הגז בבת אחת האותו מגמגם ונכבה. דרך אגב לאחר החלפת בית המצערת האוטו נראה הרבה יותר חסכוני וגם לא מעשן בכלל (טורים 6 אלף אין טיפת עשן) כנראה שזה היה קשור לשריפת הדלק...(בכל זאת האוטו אחרי אוברול). אתה חושב שבעיית הטורים שהאוטו נכבה יכול להיות קשור למינוס? או שיש צורך בניקוי מנוע צעדים כמו שאמרת כי הרכב עמד הרבה זמן?(פשוט אני לא מצליח לפרק בורג אחד שלו) |
חח למה אתה נוסע על 6 אלף טורים לא חראם על הפונטו קצת רחמנות
כמו שיאיר אמר לך תנקה את מנוע הצעדים אם זה מפירוק גם אצלי לא נפתח שם בורג אחד, הברגת הכוכב נהרסה ופתחתי עם אלן תנסה זה אמור להיפתח ותחליף את הברגים האלה אחרי זה לפיליפס או משהו |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 05:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©