מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   פרויקט בתא המנוע-המלצות (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=11619)

liormil 11-02-11 21:54

פרויקט בתא המנוע-המלצות
 
משכבר הימים עלה בראשי הרעיון לטפח קוסמטית את תא המנוע ב HGT שלי שאין ספק שחלקו לא קטן כלל מתחושת רכב מטופל ומסודר ומוסיף המון לחובבי שיגעון הטיפוח ,
על הפרק עומד צביעת מכסה סלילי הצתה והחלקים העליונים הנותרים ממכסה השסתומים ,
לעשות חיפויים לצינורות וחוטים קיימים (שהם בצבע שחור) בעזרת צינורות סילקון עמידי חום בצבעים כמו צהוב,אדום,כחול ,ירוק :eek: .

היום בצהריים השתוללתי על תא המנוע בעזרת מסיר שומנים שחבר משטיפת רכב נתן לי ובעזרת מטלית וריסוס קל ניגבתי את כל קורות תא המנוע ברכב שהיו מפויחות בלכלוך שהצטבר בערך מעליית הרכב לכביש ,התוצאות פשוט מדהימות הצבע הצהוב חזר לתא המנוע וגם ניגוב קל של משאבת הABS מיכל העיבוי, מיכל נוזל בלמים יחידת מזרקים,צינור פילטר האוויר והבית שלו החזיר צבע לחלקים ותא המנוע נראה נפלא.

בעזרת החומר גם ניקתי מעט את מכסה סלילי ההצתה אבל כמו כן להכנתו לצבע אני יערוך בו ניקוי יותר יסודי כמו מברשת פלדה ומסיר שומנים חזק.


היום רכשתי זוג פחיות של צבע המרייט אדום וצהוב (הצבעים הנחוצים לי לפרויקט)ופחית מדלל צבע של המרייט כמו כן מברשת משיער טבעי איכותית - מכאן מגיעה השאלה : בעבר השתמשתי בצבע המרייט ברכב הקודם כדי לצבוע את הקליפרים והוא החזיק לי מצוין שנתיים ועד היום לבעל הרכב הקיים אבל החום ששורר במנוע והההשקעה שמצריך הפרוקיט הזה פחדתי להשתמש בסוף בהמרייט מבלי להתייעץ האם הואי יחזיק בחום המנוע ולא יתפוצץ\יתקלף ,

האם למישהו יש כאן הכרות עם צבעי המרייט נגד חלודה בצביעה שאמורה לעמוד בחום?

כמו כן עלתה האלטרנטיבה שביום ראשון יתרם לי זוג בקבוקי צבע(צהוב ,אדום) מחברת צמפיון מוטורס מהחבר'ה שם בפחחיה שעושה את העבודות לרכבי החברה (כמו שנאמר צבע גרמני) ,
האם צבע הרכב שבהם נצבעים מאות אלפים אם לא מליוני WV יחזיק בחום של המנוע?

מאוד חשוב לי תשובות ענייניות ובטח שלא מיותרות זה פרויקט שכבר צריך לצאת לפועל .


בתודה רבה,
ליאור מילמן

-אודי- 11-02-11 22:04

צטט:

במקור פורסם על ידי liormil (הודעה 87155)
משכבר הימים עלה בראשי הרעיון לטפח קוסמטית את תא המנוע ב HGT שלי שאין ספק שחלקו לא קטן כלל מתחושת רכב מטופל ומסודר ומוסיף המון לחובבי שיגעון הטיפוח ,
על הפרק עומד צביעת מכסה סלילי הצתה והחלקים העליונים הנותרים ממכסה השסתומים ,
לעשות חיפויים לצינורות וחוטים קיימים (שהם בצבע שחור) בעזרת צינורות סילקון עמידי חום בצבעים כמו צהוב,אדום,כחול ,ירוק :eek: .

היום בצהריים השתוללתי על תא המנוע בעזרת מסיר שומנים שחבר משטיפת רכב נתן לי ובעזרת מטלית וריסוס קל ניגבתי את כל קורות תא המנוע ברכב שהיו מפויחות בלכלוך שהצטבר בערך מעליית הרכב לכביש ,התוצאות פשוט מדהימות הצבע הצהוב חזר לתא המנוע וגם ניגוב קל של משאבת הABS מיכל העיבוי, מיכל נוזל בלמים יחידת מזרקים,צינור פילטר האוויר והבית שלו החזיר צבע לחלקים ותא המנוע נראה נפלא.

בעזרת החומר גם ניקתי מעט את מכסה סלילי ההצתה אבל כמו כן להכנתו לצבע אני יערוך בו ניקוי יותר יסודי כמו מברשת פלדה ומסיר שומנים חזק.


היום רכשתי זוג פחיות של צבע המרייט אדום וצהוב (הצבעים הנחוצים לי לפרויקט)ופחית מדלל צבע של המרייט כמו כן מברשת משיער טבעי איכותית - מכאן מגיעה השאלה : בעבר השתמשתי בצבע המרייט ברכב הקודם כדי לצבוע את הקליפרים והוא החזיק לי מצוין שנתיים ועד היום לבעל הרכב הקיים אבל החום ששורר במנוע והההשקעה שמצריך הפרוקיט הזה פחדתי להשתמש בסוף בהמרייט מבלי להתייעץ האם הואי יחזיק בחום המנוע ולא יתפוצץ\יתקלף ,

האם למישהו יש כאן הכרות עם צבעי המרייט נגד חלודה בצביעה שאמורה לעמוד בחום?

כמו כן עלתה האלטרנטיבה שביום ראשון יתרם לי זוג בקבוקי צבע(צהוב ,אדום) מחברת צמפיון מוטורס מהחבר'ה שם בפחחיה שעושה את העבודות לרכבי החברה (כמו שנאמר צבע גרמני) ,
האם צבע הרכב שבהם נצבעים מאות אלפים אם לא מליוני WV יחזיק בחום של המנוע?

מאוד חשוב לי תשובות ענייניות ובטח שלא מיותרות זה פרויקט שכבר צריך לצאת לפועל .


בתודה רבה,
ליאור מילמן

אהלן, אני לא כ"כ יכול לעזור לך כי אני לא מבין בזה כלכך, אבל הדגשתי משהו שרשמת ורציתי לשאול אותך
מאיפה קונים צבע כזה ומה המחיר שלו +-?
אני רוצה גם לצבוע את הקליפרים שלי ואני לא יודע במה להשתמש.

ליאור23 11-02-11 22:20

ליאור, דבר ראשון תנמיך.:-)
דבר שני, הצבעים ה''גרמניים'' של החבר'ה שלך מצ'מפיון אמנם איכותיים, אבל גם להם יש מגבלת חום וגם אמרתי לך שלרוב על פח הצבע רשום סף הטמפ' שהוא עומד בו.
אמרתי לך הדבר הכי פשוט והכי קל שתוכל לעשות זה פשוט לגשת לחנות לחומרי בניין או הום סנטר אפילו ופשוט לבקש מהם את הצבע עם סף רגישות הכי גבוהה לחום.
אגב, לא כדאי להשתמש בצבע מקשר לפני שכבה של אדום או צהוב או מה שאתה הולך למרוח שם?

liormil 11-02-11 23:19

ההנמכה תגיע בעת הנכונה!

כשצבעתי את הקליפר אז בצבע המרייט לא היה רשום על הפחית שום סף טמפ' חום וזה עבד יפה מאוד .
כיום אם משתמשים בצבע כמו המרייט וכאלה מהאיכותיים אין צורך בצבע מקשר כמו שטוענים על גבי האריזה, מידע אישי שתי שכבות נותנות רמת גימור פנטסטית של הצבע הרצוי על המשטח אבל כמו כן לפני לבצע את הנקיון בצורה יסודית לפני הצביעה .

לגבי טמפ' חום של הצבעים הגרמניים אני אשאל את החברה מה המגבלה שלהם.

דאז שבצעתי צביעה כללית ברכב הקודם בא חבר אל הבחור שצבע לי את האוטו עם מכסה השסתומים וביקש לצבוע אותו עם הצבע שהוא צבע לי את האוטו בעזרת הפיסטולת הוא צבע לחבר שלי את המכסה שסתומים בהונדה וזה מחזיק עד היום .

אודי לשאלתך-ב100% תלך לחנות לחומרי בניין הכי קרובה אליך אפילו הום סנטר ובקש צבע המרייט בגוון הרצוי לצביעת ברזל + מדלל צבע המרייט , בצע ניקוי יסודי של הקליפרים בעזרת מברשת פלדה ואח"כ סוג של שטיפה עם המדלל כדי להוריד את כל רסיסי החלודה שנוצרו מהניקוי (כמובן לשמור על בטיחות כשהרכב נמצא על בוקים בטיחותיים) צבע שכבה רצוי עם מעט צבע ולא לתת לקליפר לשחות בצבע שכבה ראשונה צריכה רק לשבת והשכבה השניה אמורה לתת את הגימור 3 4 שעות יבוש ושוב עוד שכבה לגימור המושלם כל זה עם מברשת צבע איכותית והסתרת החלקים שלא רצויים לצביעה בעזרת עיתון ומסקינטייפ (לא לצבוע את החלק של הרפידות שבולט מקדימה :D ) ,והופ שידרגת את הרכב קוסמטית במינימום עבודה מקסימום יופי!
חפש לך יום פנוי משעות הבוקר רצוי יום שיש בו המון שמש ומרחב עבודה כדי שיהיה נוח .

בהצלחה.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:09.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©