![]() |
זויות כווני פרונט, קמבר, קסטר והתבדרות אופנים
כאן קצת מידע על זויות אלו שאנו נתקלים בהם בזמן ביצוע כווני פרונט:
http://www.musach.co.il/forum/showthread.php?t=717 בברכה - רפי לין |
נחמד לדעת את זה. :)
|
רפי, כל מה שראיתי זה תמונות של הסוגים השונים, אך למה בכלל לשחק עם הקאמבר?
מה זה נותן? לא תהיה שחיקת צמיגים לא מאוזנת? |
מפי moti miata
Camber (שפיעה) זוהי הזווית שהגלגל עומד בה ביחס לציר האנכי, לרוב במכוניות ביצועים מדובר בקאמבר שלילי, כלומר הגלגלים נמצאים בזווית הפונה לכיוון הרכב בחלקם העליון. יתרונות וחסרונות שיפור ליכולת הפנייה וליציבות בתוך הפנייה, ירידה ביכולת הבלימה אם לרכב יש יותר מדי קאמבר שלילי, ירידה ביכולת ההאצה אם יש יותר מדי קאמבר שלילי לגלגלים המניעים. כאשר מתואמת כמות הקאמבר הנכונה לרכב שננהג הרבה בכבישים מפותלים, שחיקת הצמיג תהיה שווה יותר. |
עושה פלאים מניסיון על איביזה שהתחילה לפנות פתאום.
|
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 17:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©