מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   איזון גלגלים מחלה עולמית או רק אצלי ???? (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=11567)

Amit 03-02-11 08:56

איזון גלגלים מחלה עולמית או רק אצלי ????
 
הסיפור הוא שכל כמה חודשים אני מרגיש כי האיזון כבר לא מה שהיה פעם . אני לא מרביץ כל כך הרבה קילומטרים על הרכב כך ששחיקה תבוא לידי ביטוי .

השתדלתי לשים צמיגים לא סיניים . והאיזון היה טוב בהתחלה . אין פעם שאני לא נכנס לאיזון ומוצאים סטיות רציניות . 25-45 גרם .

אשמח לדעתכם בנושא .

עמית

yair068 03-02-11 10:33

איך אתה יודע שהגלגלים יוצאים מאיזון האם אתה מרגיש רעידות?
אני מכיר את הנושא איזה צמיגים הרכבתה
יש מצב לבולמים עייפים שמכבידים על הצמיגים?
אני בכל אופן משאיר לסוף הטיפול ואוליי אלך למעבדה לכיוון פרונט ואם יש להם איזון אז ביחד

ליאור23 03-02-11 10:37

יש להם איזון, הם מרכיבים איזשהי מכונה על הרכב עושים הוקוס פוקוס ומבטלים רעידות.

Amit 03-02-11 12:21

הכל חדש , צמיגים לא פירמה מוכרת בולמים חדשים .האם מנסיעה יום יומית יש איבוד איזון שיטתי או רק בצמיגים שלי (פעם הבאה רק פירמה מוכרת ) של טויו TR1 ...

מרגיע רעידות וחוסר יציבות ... מרגיש מאחור .. איזון גלגלים ברוב המקרים עוזר ... ולכן אני מניח שיש קשר ..
עמית

davidmzr 05-02-11 17:41

1 צירוף קובץ(ים)
אין איזון קבוע לאורך זמן. לאחר פגיעה באחד החישוקים או בג'נט, או באם מורגשות רעידות בהגה בזמן נסיעה. יש לבצע איזון.
ישנם שני סוגי איזון, דינמי , פירוק גלגל ואיזונו על מכשיר. סטטי איזון על הרכב.
ועוד שיטה כמו שלי עם "טעם של פעם".:mad:
באיזון סטטי המכשיר "לוקח בחשבון" גם את חוסר האיזון שיש לעתים בצלחת הברקס המעוותת ובדרםהאחורי. אם תפרק גלגל ולא תחזיר אותו בדיוק למקום שהיה, האיזון יופר.
בזמני הפנוי בניתי לי מכשיר לאיזון גלגלים, המכשיר עובד מעולה.
כדי לדעת אם הוא מאזן טוב, לקחתי את הגלגלים לבדיקה אצל פנצ'רמכר.
אמר שממני אי אפשר להתפרנס. :mad:

ליאור23 05-02-11 17:47

הקיצר מי אתה?:p

ארילו 05-02-11 18:19

דוד, איך המכשיר שלך עובד?

davidmzr 06-02-11 00:01

המכשיר הוא העתק של מכשיר אמריקאי שהיה לי. ריסקתי אותו בנסיעה לאחור.
במכשיר המקורי הייתה גולה, פלס מובנה וקונוס קפיצי שהתאים את עצמו לכל הג'נטים.
לא ניתן היה לשחזר את הקונוס המקורי, לכן חתכתי את החלק האחורי של מס' נבות, שמתאימים לרוב הג'נטים.
הדבקתי לתוכם גולות של מסב. הנחתי אותם אחד אחד על הבסיס שמולחם למרכז העמוד.
את הבסיס בצורת שסתום בראש מנוע, פירקתי מבוסטר ברקס תקול.
פילסתי אותם היקפי ע"י השחזה, פיקים והפלס העגול.
כאשר הידית מופנת קדימה, הצינור הקצר אליו מחוברת הידית, עולה ס"מ ומרחיק את הנבה מהבסיס.
משיכת הידית מורידה את הצינור וגורמת לגולה, לנבה ולגלגל לשבת על הבסיס.
מכניסים את הפלס למרכז הנבה ומתחילים לאזן בעזרת משקולות.
התנועה של הנבה למעלה למטה, מתאפשרת בגלל חריץ/מסילה בצינור שחרטתי בזוית של
כ-90 מעלות.
דוד.

Amit 06-02-11 08:49

אתה צודק אני מוריד ומרכיב את הצימיגים ולא חושב על כיוון ההורדה וכיוון ההרכבה .
אני אקח בחשבון כל פעם שאני אפרק .

ודרך אגב אתה ממש תותח ... מכשיר מגניב .
עמית


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:33.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©