מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   שאלה לאחר טיפול גדול! ועוד... (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=11200)

Siso_Tuning 24-12-10 14:11

שאלה לאחר טיפול גדול! ועוד...
 
כרגע חזרתי מהמוסך החלפתי קלאצ' + מיסב לחץ
מחזיר שמן בין הגיר למנוע
פילטר שמן
פילטר אויר
שמן מנוע
ושתי משולשים!

הכל טוב ויפה
דבר אחד מוזר לי
שכל הפרוייקט הזה החל בגלל רעש מעצבן (של המיסב לחץ כנראה)
שמצמד לא היה לחוץ היו שריקות מעצבנות שאני לוחץ את המצמד אז הרעש נעלם
עכשיו בררך הביתה שוב נתקלתי ברעש הזה
עכשיו זה פחות חזק מלפני כל הטיפול אבל הוא עדיין קיים?

ממה זה יכול לקרות מאיפה זה בא?

תודה!

chesh 24-12-10 14:16

מיסב לחץ לא תקין, תשמע כשהמצמד לחוץ
אם יש רעש כשהרכב בניוטרל והמצמד לא לחוץ, הרעש בא מהמיסב הישיר של הגיר אשר נראה כך:

http://img821.imageshack.us/img821/9581/puntop.jpg

כאן ד"א יש מדריך נפלא להחלפת המיסב הזה (כמובן לאחר שתיבת ההילוכים מפורקת):

http://www.fiatforum.com/punto/15834...g-renewal.html

Siso_Tuning 24-12-10 14:33

המיסב לחץ של הגיר הוחלף לפני שעתיים!
וזה עדיין מרעיש!
מיסב לחץ של VALEO

chesh 24-12-10 14:39

siso, המיסב שאתה מדבר עליו הוא מיסב לחץ ששייך למצמד.
בדרך כלל שמחליפים את המצמד מחליפים גם אותו. כך נראה קיט מצמד חדש:

http://i15.ebayimg.com/08/i/001/13/01/6005_35.JPG

המיסב שאני מדבר עליו שייך לגיר עצמו
האם אתה בטוח שאנחנו מדברים על אותו דבר?

Siso_Tuning 24-12-10 17:57

זה בדיוק מה שהוחלף
קצת הסבר בקשר למיסב לחץ בגיר יעזור לי!
אם יש סרטוט זה עוד יותר יעזור

תודה!

ארילו 24-12-10 18:09

סיסו, כנראה שהמיסב בגיר שלך מסיים את חייו.
לך החליפו מיסב לחץ שקשור לקלאצ', לא לגיר עצמו.

chesh 24-12-10 18:18

siso, ממליץ לך לקרוא את השרשור הבא:

http://www.fiatclub.co.il/forum/show...t=11027&page=2

yair068 24-12-10 18:31

לא יודע מה הבעייה מיסב לחץ מרעיש טיפה ורק כשהוא נצמד לפלטת לחץ הוא נצמד טוב ואז הוא לא מרעיש.
הרעשים החזקים יותר שהיו לך בגלל פלטת קלץ שחוקה ואז המיסב לא יושב טוב על המזלגות ונוצר רעש חיכוך בין הפלטה למיסב
דא"ג תן כיוון מחיר שאבין כמה חסכתי היום.
יופי של פרוייקט מצורף אבל כך לא פותחים גיר הוא פותח בצורה הפוכה בכדי להחליף את מיסב הילוך ישיר

Siso_Tuning 24-12-10 18:47

יאיר הקלאצ' שפורק במצב חדש...

החלפתי הכל כי חשבתי שאני אמנע את הרעש המעצבן הזה
בקשר למחירים:

הקלאצ של VALEO עלה לי 400 ש"ח כולל המיסב
מחזיר שמן בין הגיר למנוע - 50 ש"ח (מקורי)...(מחיר עלות)
להרכיב אותו לקחו לי 300

שתי משולשים עלו לי 130 כל אחד
ולהרכיב אותם לקחו לי 100

רציתי לקחת משולשים "מקוריים" אבל חבר טוב של המשפחה שממנו רכשתי הכל
יש לו חנות חלפים גדולה בחיפה
אמר לי בפרוש שזה אותו מוצר רק באריזה שונה! (חסך לי 100 שקל)

על הדרך נעשה טיפול
פילטר אויר - 20 ש"ח
פילטר שמן - 20 ש"ח
פילטר דלק - 30 ש"ח
שמן - חצי סינטטי "דלק" 5 קילו - 70 ש"ח
שמן גיר "דלק" 4 קילו - 60 ש"ח
שמן ברקס - 10 ש"ח (פחית)
ריקון וניקוי מערכת הקירור
והחלפת נוזלים לנוזל של פרפלאו (2 פחיות) 100 ש"ח
4 פלאגים של NGK

העבודה על הטיפול חשבתי שהוא יעשה לי את זה על הדרך אבל הוא ז*** אותי ב150 שקל!

יכלתי לחסוך את הכסף הזה ולעשות בבית אבל הכל זה שיעור בחיים פעם הבאה:D....

סה"כ חלפים 680 ש"ח

סה"כ עבודה 600 ש"ח

Siso_Tuning 24-12-10 18:53

אההה ורחיצת כל תחתית הרכב והמנוע עוד 400 ש"ח...

מי שמעוניין לראות תמונות של כל התהליך
הכל מתועד בפייס
מוזמנים...

http://www.facebook.com/album.php?ai...&id=1222828712


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 06:34.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©