![]() |
חו"ל-פרוייקט השתלת מנוע קופה בפונטו GT
הבנאדם השתעמם מהפונטו שלו .. תראו לאיזה כיוון הוא הלך !!
אין ספק שיש להם את כל האופציות לפרוייקט כזה(חוקים מחירים וזמינות חלקים...). תענוג לראות את ההתקדמות. [http://www.puntosports.co.uk/forums/...d.php?t=104464 |
מכיר את הפרויקט, חרשתי על כולו.
ממש תענוג לעיניים, הלוואי והייתי יכול לעשות דבר כזה ללא דאגות משוטרים וטסטים:mad: |
על פונטו GT יותר קל לשים מנוע של קופה, כי ברישיון צריך לשנות רק את הנפח הוא רשום כטורבו בנזין אז גם לאשר את זה היה יותר קל. גם בארץ..
ב HGT זה גם לשנות את הנפח וגם את סוג המנוע לכן זה לא אפשרי בכלל! אני אומר את זה כי רציתי גם אני 16VT:D |
נגיד וזה היה חוקי ואפשרי לאישור( זה אפשרי אבל האישור יעלה כמה אלפים)
היית מוכן ללכת על פרויקט שעלותו מוערכת ב30 אלף ש''ח ומעלה?? |
צטט:
ב. כן וזה היה עולה הרבה פחות 15 ככה ג. יש כאן מישהו עם מנוע של קופה ועוד מכלולים מושתלים דבר איתו תראה כמה עולה. |
יוסי, אפשרי לאשר כיום אבל עזוב את זה.
הפרויקט לא יורד מ25 אלף בדוק!!! אני מדבר על מנוע תקין עם הראש והטורבו והניהול והקולר והתאמת מערכת מתלים ובלימה מתאימה. ועל תושבות מנוע וגיר והגיר עצמו, קלאצ' ועוד הרבה טובין... העניין נבדק עם חבר'ה מביני עניין, משתלם או לא זה כבר משהו אחר |
צטט:
מערכת בלימה אין צורך לשנות. כל השאר זה שטויות. |
האישור הוא מאוד בעייתי וכרוך בכאבי ראש מול כל מיני גורמים, יצא לי לדבר על זה עם מישהו בתלתן שאישר מנוע rgx של 605 אם אני זוכר נכון על 306xsi.
בכל מקרה אפשרי לא לשדרג מערכת בלימה אבל זה נחוץ. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©