![]() |
פיאט מקרטעת
שלום לכולם
יש ברשותי פיאט אונו 93' מנוע 1400 לאחרונה החלה לי בעיה מוזרה במיוחד שאני מניע את האוטו והמנוע קר האוטו מקרטע לי בהילוך 1 2 אך לאחר שהאוטו מתחמם איזה10 דקות של נסיעה הקירטועים מתחלשים אבל עדיין קיימים.. מה יכולה להיות הבעיה... בתודה,רועי |
קרבורטור או הזרקה?
|
קרבורטור..
|
צריך עזרה ממישהו עם אונו כמו שלי שיצלם לי את החוטים שמתחברים לכוהל כי משום מה מחוברים לי רק 2 חוטים כתום וירוק.. ויש מקום לקרבעה או חמישה.. סכמת חשמל גם תעזור לי...
תודה. |
בהנחה שאתה משתמש בצ'וק, כנראה שאתה צריך לעשות ניקוי ושיפוץ לקרבורטור שלך.
מתי עשית את זה בפעם האחרונה? |
צטט:
בכל לחיצה על הדוושה, יש דיזה שמתיזה סילון דלק ללוע הקרבורטור. הסילון מתיז רק בזמן פעולת הלחיצה על הדוושה ואינו מתיז כשהדוושה במצב סטטי (ולא משנה באיזה מצב היא). בעת הלחיצה, אתה פותח את לוע הקרבורטור וגורם בבת אחת לתערובת עניה שגורמת להשתנקות / קרטוע / חנק. סילון הדלק של משאבת ההחשה בא לפצות על התערובת העניה ולמנוע את התופעה. אם הסילון לא אחיד ו/או בכמות לא מספקת - אתה תחווה את התופעות הללו. |
צטט:
אפעם לא השתמשתי בצ'וק של הרכב כי לא מצאתי בו שימוש,לא הייתה לי בעיה בהנעה בחורף,ניקוי קרבורטור עשיתי לפני חודש בערך אבל תיקח בחשבון שעשיתי את זה במוסך ולא במכון לקרבורטורים.. דוד, איפה ממוקמת הדיזה הזאת? ואל תשכח שזה קורה לי רק במצב שהאוטו קר,כי אחרי שהוא מתחמם מעט המצב משתפר. |
הדיזה נמצאת ממש בפתח הלוע והיא נראית כצינורית נחושת.
תסתכל אל תוך הלוע ותן עם היד פתיחת מצערת. אתה תראה סילון דקיק של דלק זורם אל תוך הלוע. אם הזרם אינו אחיד בכל מהלך פתיחת המצערת, סביר להניח שזו הבעיה שפשוט מחריפה כשהאוטו קר ושם הוא צריך עוד יותר דלק. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:19. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©