מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   מאורר רדיאטור (ונדטה) הפסיק לעבוד , (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=10737)

מודל סי אי 27-10-10 22:45

מאורר רדיאטור (ונדטה) הפסיק לעבוד ,
 
מאורר רדיאטור הפסיק לעבוד באופן פתיאומי
בזמן עמידה החום מנוע עולה ,

איך אני בודק אם המוארר או חיוט או היוניט שלו לבדוק מה לא תקין
הבנתי שיש דרך לחבר חוטים ולהדליק תמאורר וככה לבדוק אם הוא תקין או לא ,

אשמח להסבר , יום מצוין לכוולם

yair068 27-10-10 23:40

תחבר ישירות מהמצבר ותראה .
בדוק פיוזים או וונטה תקול
זהירות על האצבעות באיזור הוונטה

ארילו 28-10-10 00:24

אני רואה שיש לך פונטו דור ראשון- אז הנה ההוראות:

נתק את המחבר של המאוורר מהיוניט חום שיושב בתחתית הרדיאטור. אתה תראה שם שלושה מחברים. בשלב זה תפתח סוויץ' (אל תניע) ותקצר בין כל פעם זוג אחר של הקונקטור (בחוט שהולך למאוורר, לא ביוניט חום).
אמור להיות לך זוג אחד שיפעיל מהירות נמוכה, וזוג אחר שיפעיל מהירות גבוהה.

הסוויץ' חייב להיות פתוח אבל.

אם המאוורר ממשיך לא לעבוד, תנסה לתת לו מתח ישירות כמו שיאיר כתב.

מודל סי אי 28-10-10 01:57

ארליקו ויאיר תודה על עזרה אז ככה
אמרתי לפני שאני משחק עם החוטים נבדוק שוב ופתאום המאורר עבד רגיל (לא נגעתי בכלום)
מה זה יכול להיות שפתאום המאורר עובד ופתאום לא , יש לציין שמאז ומתמיד המאורר עבד על מהירות אחד
מה שנשאר לבדוק זה חיוט ואם הוא מקבל חשמל כמו שצריך ?
או שיכול להיות שיוניט חום לא תקין

מודל סי אי 07-11-10 03:17

אני מקפיץ תשירשור , כי מאז שהמאוורר עבד רגיל רק בדקתי חיבורים שהכל תקין
קרה לי היום שוב שעלה חום מנוע נשפך מים ( פארפלו ) ומאוורר לא פעל , מלאתי מים חכיתי שהחום ירד פתאום שוב המאוררר עבד
אני מאד מפחד שלא ילך לי בקצב הזה חס ושלום ראש מנוע , מה גורם למאוורר פתאום להפסיק ?
למשהו יש כיון מזה יכול להיות ?

Lexxxa 07-11-10 07:58

יש כיוון, תחליף יוניט הפעלת מאוורר, עולה בסביבות 100 ש"ח.

davidka 07-11-10 09:08

ועד שאתה מחליף יוניט:
 
טיפ למצב חירום כשהחום עולה ואתה צריך להוריד אותו בצורה מהירה:

תפעיל מדחס מזגן. אם יש בעיה ביוניט, זה עוקף אותו ומפעיל את המאוורר בצורה קבועה ללא קשר ליוניט. אם המאוורר תקול זה כבר משהו אחר.

תעביר את הבורר ברכב למצב חימום מירבי ופתח וונטה על מקסימום. בצורה כזו אתה בעצם מאפשר לחום המנוע לצאת דרך מערכת החימום של הרכב. מוריד חום בצורה יעילה.. (קצת כמו אופטלגין :smile:)

מודל סי אי 07-11-10 10:16

Lexxxa החלק הקטן הזה עולה 100 שקל וואוו , כמה מאורר כבר עולה ?

davidka מאז ומתמיד שהיתי מפעיל תמזגן המאורר לא עבד היתי מחכה שהחום מנוע יעלה ואז היה מקרר
אולי זה קשור ?

davidka 07-11-10 12:03

המשך..
 
צטט:

במקור פורסם על ידי מודל סי אי (הודעה 80912)
davidka מאז ומתמיד שהיתי מפעיל תמזגן המאורר לא עבד היתי מחכה שהחום מנוע יעלה ואז היה מקרר
אולי זה קשור ?

זה שהמאוורר לא מתחיל לעבוד בזמן הפעלת מדחס - לעניות דעתי לא תקין, גם אם מדובר במזגן בהתקנה מקומית. ראשית תבדוק אם המדחס אכן נכנס לעבודה. (המזגן מקרר) ברגע שהמדחס מייצר לחץ גז, המאוורר אמור להתחיל לעבוד ללא קשר ליוניט חום. בהנחה שיש לך מספיק גז והמאוורר עדיין לא פועל, כנראה שהמאוורר תקול. למרות שהוא עובד מידי פעם זה לא אומר שהוא פיקס. זו דעתי האישית..

מודל סי אי 07-11-10 12:35

המדחס תקין ומקרר , והמזגן מקורי מאוורר אחד ,
אתה חושב שיכול להיות שהמאורר לא תקין ? השאלה אם יש דרך לאמת את זה ?
שאני לא יזרוק סתם כסף ,


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:13.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©