![]() |
בעיית טורים בזמן הנעת בוקר + הפעלת מזגן - פונטו דור 1 2000
שלום,
לאחרונה כאשר אני מניע את האוטו בבוקר, הטורים עולים לסביבות ה1000 סל"ד, ולא יורדים אחרי 2-3 שניות בחזרה ל750-800 סל"ד, לא ייחסתי לזה חשיבות בגלל שזה קרה מס' פעמים בודדות וזה לא הפריע. לאחרונה אני נתקל בבעיה דומה, שהטורים נשארים על 1000 סל"ד וכאשר אני מדליק מזגן הם יורדים מהר ועולים בחזרה מ1000 עד למצב שכמעט כבה ושוב פעם עולים, ככה מספר רב פעמים עד שאני מכבה את הרכב ומניע שוב והבעיה מסתדרת. מה אפשר לעשות בנידון ומה יכולה להיות הבעיה, נמאס לי כבר לשפוך על הרכב כספים. לפני שבועיים עשה טיפול והחליפו מסנן שמן+שמן מנוע ומסנן אוויר והיה הכל בסדר גם לאחר הטיפול. |
שלב ראשון ניקוי מנוע צעדים
|
ואיפה הוא יושב? מתחת לפילטר אוויר?
|
יפה תריץ חיפוש יש פרוייקט
|
אתה מתכוון לפרוייקט של ניקוי בית מצערת?
|
כן, אבל לא של ספייס אלא של פונטו דור ראשון.
אני חושב שבדביק שבראש הפורום יש אחד. |
רני הנה פה הפרויקט
http://www.fiatclub.co.il/forum/show...EE%F6%F2%F8%FA דרך אגב כשאני ניקיתי את כל בית המצערת היה צריך להחליף את כל האטמים שם, מין 3 אטמי נייר כאלה. הלכתי למישהו שמכין בת"א וזה כבר נקרע עוד פעם. ונצל"ש שקשור, הלכה לי ההברגה של הבורג שתופס את המנוע צעדים, בורג כוכב העליון ואי אפשר לסובב אותו. ניסיתי עם פלייר פטנט ואפשר להוציא אותו. השאלה שלי האם אפשר לנסוע כשרק בורג אחד כזה מורכב והשני בחוץ כי אני צריך ללכת לחפש בורג כזה דומה חדש |
תודה אביעד ועידן..
עדכון קטן, מקווה שזה לא לשווא... אתמול אחר הצהריים הוצאתי את הפילטר אוויר וריססתי באיזור עם ספריי לניקוי מערכת הזרקה שקניתי מסוג: Fuel injection system cleaner של חברת MAXOL-MAX בדיוק כמו שהשתמשו בו בפרוייקט ניקוי בית מצערת (במקרה לגמרי קניתי אותו דבר). היום בבוקר הנעתי והבעיה לא הופיעה. נראה במשך ההנעות בבקרים הבאים. אין לי מושג מתי ניקו את בית המצערת הזה אי פעם, הניחוש שלי הוא שמעולם לא נגעו בו. המשך ערב מצויין... :) |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©