מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   פונטו ספייס 2001, טורים "נופלים" לסרק מתחת ל-2500 סל"ד (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=10547)

fugazi 05-10-10 11:51

פונטו ספייס 2001, טורים "נופלים" לסרק מתחת ל-2500 סל"ד
 
שלום רב,

כשהרכב עומד בניוטרל, לא ניתן להחזיק את הטורים ב-2500 סל"ד (לדוגמא- בדיקת גזים בטסט), מעל 3000 סל"ד אין בעייה, אבל אם מנסים לרדת ל-2500 סל"ד, הטורים "נופלים" בבת אחת ל- 800-900 סל"ד כאילו הרפיתי מן הדוושה.
נכשלתי בטסט מסיבה זו - כי לא הצלחתי לשמור על טורים יציבים, המכונאי שלי בדק את האוטו ואמר שאין מצב שהרכב לא עובר בדיקה כי אין שום בעיה של פליטת מזהמים.
הפיתרון הזמני היה הפעלת מזגן! מסתבר שכשהמזגן ברכב פועל, הטורים לא נופלים!
יש למישהו מושג אם זו "תכונה" ידועה של הדגם? (2001 8 שסתומים גיר ידני)
האם מישהו יכול להסיק מה"פתרון" של הפעלת מזגן, מה הבעייה?

תודה מראש!

Or Layzer 05-10-10 13:48

אחרים תקנו אותי אם אני טועה אבל :

שהמזגן פועל הרכב צורך דלק, צריכת דלק משמע פעילות של המנוע מה שמשאיר את התורים שלך גבוהים .

matanmelman 05-10-10 20:29

גם לי יש את אותה הבעייה,המוסכניק שלי ניסה להחליף חוטי הצתה וגם מצערת והמצב לא השתנה.
לא עברתי טסט בגלל זה ומאז אני תמיד משתמש במזגן כדי להחזיק בסל"ד.

yair068 05-10-10 20:33

חיישן חמצן תקול נקודה

fugazi 05-10-10 21:19

צטט:

במקור פורסם על ידי yair068 (הודעה 79006)
חיישן חמצן תקול נקודה

תודה על התשובה יאיר, האם תקלה כזו לא עשויה להפריע לדברים אחרים כגון:
פליטת גזים? (יצא תקין בטסט).
צריכת דלק?

ועוד שתי שאלות בבקשה:
האם החלפת החיישן זה סיפור יקר?
ולהשכלה כללית, איך משפיעה הפעלת המזגן במקרה כזה?

תודה מראש!

fugazi 05-10-10 21:25

צטט:

במקור פורסם על ידי matanmelman (הודעה 79005)
גם לי יש את אותה הבעייה,המוסכניק שלי ניסה להחליף חוטי הצתה וגם מצערת והמצב לא השתנה.
לא עברתי טסט בגלל זה ומאז אני תמיד משתמש במזגן כדי להחזיק בסל"ד.

תודה על התגובה - עכשיו אני יודע שזו כנראה מחלה נפוצה, המכונאי שלי החזיר אותי הבייתה - אמר שהוא בטוח שחוטי ההצתה תקינים ולא צריך להחליף.
לגביי בית מצערת - הוא אמר שיש מצב, אבל הוא רוצה לבדוק איך זה בפונטו אחרת לפני שהוא מכניס אותי להוצאות.
הוא לא מומחה לפונטו אבל בחור הגון , קיבלתי תגובה מיאיר שחיישן חמצן תקול אז יש תקווה, מחר אתקשר אליו בנושא - אין כמו הפורום הזה!

Lexxxa 05-10-10 21:39

חיישן של בוש עולה בסביבות 500 ש"ח

simon377 06-10-10 06:19

צטט:

במקור פורסם על ידי yair068 (הודעה 79006)
חיישן חמצן תקול נקודה

אתה קובע את זה בכזאת נחרצות כאילו חיברת סורק :)

למיטב ידיעתי ונסיוני- התופעה בפונטו דור שני ידועה.

שום תקלה, פשוט המחשב מתערב ולכן לא תצליח להעלות עד 2500 וזהו. או שזה לא יעלה לאן שאתה רוצה או שזה יעבור את זה.

הפתרון?
להעלות ל-3000 +- ומשם להוריד בעדינות וברגש. (דורש תרגול)
אגב, גם ב2800 אפשר לעשות את הבדיקה, לא חייב 2500 עגול.
(מנסיון של 2 טסטים בפונטו שלי ועוד אחד של חבר)

yair068 06-10-10 14:57

האם חיבור לסורק יתן מענה האם חיישן תקול אז מנסיוני זה לא ודאי.
במקרה הייתה לי תקלה דומה קופי וניגשתי לאלי ודושי והתחברתי למחשב מה הייתה מסקנתו.
כמו כן נבדקה בדיקת גזים ונמצא שחיישן חמצן תקין.
לאחר בדיקה נאמר לי שצריך להחליף מחשב ואינגקטורים ואת זה הייתי בטוח שזה לא נכון.
נסעתי עם תקלה זאת בידיעה שחיישן חמצן תקין .
יום אחד החלטתי שהחיישן לא תקין והחלפתי אותו ומאז הכל תקין.
אין לי טענות לא לאלי ודושי מכיוון שאני חוזר לכותרת שסורק כנראה לא מראה בוודאות האם חיישן תקול או לא.
לעניינינו פותח השירשור מתאר בעייה של יציבות הטורים גבוהים ובנמוכים ומראה בעייה של תיזמון תערובת דלק אויר לא תקינה ומי שאחראי על זה במיוחד חיישן חמצן.
ז"א זה השלב הראשוני לדעתי לבדיקה .
אם ירצה יש לי חיישן נוסף יקפוץ אליי נחבר ונראה .
כמו כן עדכן בהמשך הטיפול.

fugazi 06-10-10 17:41

צטט:

במקור פורסם על ידי yair068 (הודעה 79074)
האם חיבור לסורק יתן מענה האם חיישן תקול אז מנסיוני זה לא ודאי.
במקרה הייתה לי תקלה דומה קופי וניגשתי לאלי ודושי והתחברתי למחשב מה הייתה מסקנתו.
כמו כן נבדקה בדיקת גזים ונמצא שחיישן חמצן תקין.
לאחר בדיקה נאמר לי שצריך להחליף מחשב ואינגקטורים ואת זה הייתי בטוח שזה לא נכון.
נסעתי עם תקלה זאת בידיעה שחיישן חמצן תקין .
יום אחד החלטתי שהחיישן לא תקין והחלפתי אותו ומאז הכל תקין.
אין לי טענות לא לאלי ודושי מכיוון שאני חוזר לכותרת שסורק כנראה לא מראה בוודאות האם חיישן תקול או לא.
לעניינינו פותח השירשור מתאר בעייה של יציבות הטורים גבוהים ובנמוכים ומראה בעייה של תיזמון תערובת דלק אויר לא תקינה ומי שאחראי על זה במיוחד חיישן חמצן.
ז"א זה השלב הראשוני לדעתי לבדיקה .
אם ירצה יש לי חיישן נוסף יקפוץ אליי נחבר ונראה .
כמו כן עדכן בהמשך הטיפול.

בבדיקת מחשב לא נרשמו שום תקלות, מצד שני יש לי נסיון עם חיישן גל ארכובה שלא רשם תקלה במחשב אבל זייף קריאה כשהמנוע חם וגרם לכיבוי המנוע ברמזורים - החלפה שלו פתרה את הבעייה ולכן כנראה שהנסיון שלך עם תקלה דומה יכול לעזור לי.
לגבי התגובה של SIMON, עדינות לא תעזור כאן, הטורים פשוט נופלים בבת אחת, אין כאן זיוף או שפיל - פשוט נפילה בבת אחת.
השאלה שלי היא האם חיישן חמצן תקול יתבטא רק בתקלה המאוד מסוימת הזו ולא בסימפטומים אחרים?


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 13:42.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©