![]() |
מנורת לחץ שמן עם החום ??
שלום
לפני חודשים היה נזלות ממכסה שסתומים + אטם ראש מנוע (עכשו אין החלפתי ) אבל אחרי זה התחיל החום + מנורת לחץ שמן 1- נקיון לרשת שמן (היה מלכלך ) 2- החלפת שמן מסנן 3- החלפת משאבת מים טרמוסטט 4- רדיאטור סתום (עשיתי נקיון ) 5-פקק רדיאטור חדש טוב הרכב ספייס 2001 SX 157000 ק"מ הרכב נוסיע טוב עד מנורת הלחץ שמן נדלקת הרכב מתחיל לחשוב שהו חם מנורת לחץ שמן נדלקת אחרי זמן (נסיעה ) רק בעמדה או בטורם מתחת 1000 (10) מה צריך לעסות ??????????.:confused: :confused: :confused: |
איפה אתם
|
ישנים
בדוק חיישן לחץ שמן אם החיבורים תקינים |
אני לא מומחה גדול רק אני חושב שצריך לבדוק מה קרה לקרנק
אחרי שהייתה נזילה והמסננת סתומה אז סביר להניח ששמן לא היה מגיע לבוכנות ובכלל כמות השמן הייתה דלה גם אם היה מלא שמן המסננת לא הייתה מעבירה אותו לכן אני מציע לבדוק אם נדפק הקרנק כי מנורת השמן מעידה על זה בטורים נמוכים שאין שמן מגיע לבוכנות או שיש לך מעברי שמן עדיין סתומים ובטורים נמוכים לא מגיע שמן גש למוסך שיבדוק את הקרנק אם הוא תקין אז תעשה פלשינג למנוע טוב מאוד ותוריד כל השמן ותוריד שוב את הקרטר ותנקה עם המסננת אחרי הפלשנג ומקווה שתפטר הבעיה אתה לא מרגיש השתנות בקול של המנוע |???תנסה בניוטרל עם 2500-3000 סל"ד האם יש שינוי בקול המנוע ??אתה שומע צלצול כלשהו מהמנוע לאחרונה ? |
לא צריך להגזים.
האם הרכב מחסיר שמן וכל כמה זמן אתה מוסיף לק"מ מה הכוונה ניקיון רשת שמן |
צטט:
הוא מתכוון למסננת שבקרטר הייתה סתומה והיא נסתמת משריפת שמן והחלפה אחרי ק"מ מרובים |
אם השמן מתחמם המנורה דולקת והפוך
אין רעש בכלל הכול רגיל נוסיע טוב גם עם מזגן |
למה התכוון פותח השירשור מסננת שמן
|
פלשינג :-
איזה חומר טוב טוב לפלשינג ? איזה שמן ממלץ (חדש) ? אבל אני לא מפרק את הקרטר עוד בעם :mad: |
צטט:
תקשיב זה לא עניין של פרנסיב לפרק קרטר או לא אחרי הפלשנג כל הלכלוך מומס ומצטבר בקרטר שלא תמיד לקרוקן שמן מוציא הכל אז לפרק ולנקות את המסננת שוב פעם אולי היא נדלקת משום שהשתמשת בשמן לא איכותי איזה שמן אתה משתמש(מה המותג?? ואיזה צמיגות??) וכל כמה מחליף ?? |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 03:18. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©