מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   שיפורים וקוסמטיקה (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=31)
-   -   קיצור ידית ההילכוים בhgt (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=10499)

danielkochin 01-10-10 19:31

קיצור ידית ההילכוים בhgt
 
אני רוצה לקצר את ידית ההילוכים לא בהרבה בערך ב4-5 ס"מ התכנון היה לחתוך אותה פשוט הבעיה כזאת איך מנתקים את ידית ההילוכים בhgt ואיך הראש מתחבר למעלה שלא תהיה לי בעיה אח"כ להחזיר אותו והוא ישאר תפוס חזק על הידית.
תודה דניאל.

quadx 01-10-10 19:47

אני נמצא בידיוק באותו דילמה שלך, היום במפגש הייתה HGT שקיצצו לה את המוט, וגם החליפו את הידית עצמה, נראה סוף הדרך וזה גם לא מרגיש קשה בהעברת ההילוכים בניגוד לידית האוטובוס שקיימת בשאר ה-HGT.
כדי לפרק אתה פשוט מרים את השק כלפי מעלה ויחשף לך בנד קטן או בורג שתופס את הידית אתה פשוט פותח אותו ושולף את הידית - אני הייתי ממליץ לך גם להחליף את הידית עצמה בשביל ההרגשה כי היא גם ככה גבוהה בלי קשר למוט עצמו (זה בכל מקרה מה שאני מתכוון לעשות).

danielkochin 01-10-10 20:10

עכשיו ירדתי לאוטו וראיתי את הבנד המדובר שנראה כמו חתיכת פלסטיק הבעיה שמנסיון קטן שלי לפתוח אותו נראה שהוא סגור מאוד חזק יותר נכון נראה שזה חתיכת פלסטיק אחת שלמה אין בעיה שאני בטעות ישבור אותו או שהתכוונת למשו אחר.

ליאור23 01-10-10 20:14

דניאל, הייתי מציע לך לדבר עם שחר, הוא עשה את זה וזה נראה מצוין.
כאילו זה יצא מהמפעל ככה.

i12z 01-10-10 20:19

מה בנוגע לפונטו דור 1 רגילה גם אותו הסיפור?

Caveman 01-10-10 22:45

אני לא מבין מה זה בדיוק נותן.
הרי את מהלך ההילוך עצמו זה לא מקצר, אתם רק תתאמצו יותר בהחלפה עצמה כי אתם מאבדים מומנט ככה.
פיזיקה פשוטה.
קוויק-שיפט זה ממש לא.

Lexxxa 02-10-10 01:11

Caveman +1.

פוזה נטו.

ברא 02-10-10 02:54

:
צטט:

במקור פורסם על ידי Caveman (הודעה 78619)
אני לא מבין מה זה בדיוק נותן.
הרי את מהלך ההילוך עצמו זה לא מקצר, אתם רק תתאמצו יותר בהחלפה עצמה כי אתם מאבדים מומנט ככה.
פיזיקה פשוטה.
קוויק-שיפט זה ממש לא.

אהבתי עניין המומנט זרוע קרוס כוח RXF ואתה צודק בהחלט
פעם ראיתי אצל ערסים שחתכו ידית הגיר כי תרגמו קוויק שיפט לעברית ויצא להם:D גיר קצר אמיתי

danielkochin 02-10-10 03:43

עם כל הכבוד חיתוך של 3 ס"מ לא יפגע לי במומנט של תנועת היד בצורה כזאת קיצונית שזה באמת משנה משו חוץ מזה אתה בכלל לא זקוק למומנט גדול כי ההילוכים נכנסים חלק כמו חמאה.;)

ברא 02-10-10 03:48

אולי עדיף להשאיר את ידית ההילוכים כמו שהיא ולבנות קונסולה באמצע עם מחזקי ספלים למי שאין לו ב HGT ולהשאיר רק החלק הלעיון של הידית נראה לעין גם בשיטה זו מקבלים ידית קצרה ומחזקי שני ספלים ואולי עם מסך די וי די למי שיושב מאחור


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 08:17.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©