![]() |
לכל המתלבטים לגבי פיאט בראבו. הנה חוו"ד.
http://www.auto.co.il/view.aspx?article=25677
בבראבו נהגתי לפני כשלושה חודשים והאמת שפשוט לא הספקתי לעלות כאן חוו"ד. התלונה היחידה שלי אישית היא כלפי הגיר הרובוטי - נכון. הוא טוב ונעים מאשר הרובוטי של הגרנדה פונטו, אך עדיין חסרת תחושת המעורבות של התיבה הידנית או העברות הילוכים אולטרא זריזות סטייל DSG. הבראבו (הבכירה. על חישוקי 16') הרגישה נוחה ונעימה בכבישי ארצנו השבורים. ראוי לציין כי שבוע לפני כן חבר לקח את הבראבו הבסיסית (חישוקי 15') לסיבוב ונוחות הנסיעה בה הרשימה עוד יותר. האמת, זכרתי אותה נוקשה יותר בכבישי אירופה. אולי שם היא הייתה בכיול מתלים ספורטיבי יותר. מבפנים היא נעימה (בעיקר יריעות הדמוי קרבון) ואיכותית, למרות שיכלו להשקיע עוד קצת בהקפדה - האיטלקים. יש לה תא מטען גדול יחסית ורק מרווח הפנים מאחור מעט פוגם. עוד נקודה מעיקה - חגורות הבטיחות האחוריות יושבות מאוד נמוך ולעיתים חונקות. לא יצא לי לסובב אותה בכבישי הנהיגה המצויים, כך שההתרשמות הדינמית שלי הינה חלקית. ההגה חשמלי מת אך משקלו כבד וחביב וההרגשה הכללית הייתה טובה משל המיטו 120 (בה נהגתי מספר ימים לפני כן). גם המנוע תורם את שלו, מושך בנחישות מפתיעה ונשמע טוב (שוב, יותר מאותו המנוע השוכן במיטו). אחרי שעה של נהיגה - הכל היה ברור. היה חסר לי משהו אחד: תיבה ידנית. לא, הרובוטית לא כזו גרועה, היא פשוט אינה מהמצויינות שיש, ונדמה שהתיבה הידנית היא בחירה ראויה וממצה יותר. בהחלט קומפקטית ראויה. למי שהגיר הידני אינו מפריע, זו ה-בחירה. למי שיש את האופציה לקחת רובוטית מליסינג, גם טוב. גדעון, אני בטוח שיהיה לך מה להוסיף, נהגת בה לא מזמן. :) |
חוו"ד פיאט בראבו
להלן חוו"ד שלי מלפני כשנתיים מהניגת פיאט בראבו טורבו דיזל ידנית באירופה:
http://www.fiatclub.co.il/forum/show...4%FA#post31766 לפני כשבוע, קבלנו את הפיאט בראבו החדשה שקנינו (אדום כהה מטאל), 1.4 טורבו גיר אוט' רובוטי, רמת גימור "סאסיישן" הכוללת חישוקי מגנזיום מקוריים 16" (אכן הרכב קשיח יותר בגלל "ספורטיביות"), קרוז קונטרול, 3 חלונות אחוריים כהים, רדיו מקורי מובנה עם כניסת USB ו BLUE TOOTH המאפשר שימוש ברדיו כדיבורית לטל' הנייד (בכניסת שיחה או חיוג החוצה, הרדיו משתתק), שליטה ברדיו מגלגל ההגה, כשהאורות הראשיים דולקים, פנס ערפל קדמי אחד נדלק בסבוב ההגה ימינה או שמאלה בהתאם ונותן תאורה חזקה נוספת ורגעית. בכל זאת מורגש ההגה החשמלי שהוא שונה מהגה הידראולי (הרגשתי אות הדבר בהגה חשמלי בפורד פייאסטה 2010 חדשה) וביחוד בנסיעה בקו ישר שבה ההגה נמצא כביכול במצב נעול וללא כל תזוזה ואז כשמתחילים להזיזו ההרגשה היא כאילו צריך להתגבר על היותו קצת "נעול", אבל מתרגלים לזה ואין לכך כמעט כל השפעה על הנהיגה עצמה. נהיגה והנסיעה במכונית נוחים מאוד והמראה החיצוני והפנימי יפים ומושכי עיין ומקבלים תגובות גם מהסביבה. אכן מרווח הרגליים מאחור קצת צפוף ומורגש בעיקר אצל אנשים ארוכי רגליים. מע' האקלים הנה עם פיצול טמפרטורות לצג נהג או נוסע וכן יש פתח יציאת אויר למושב האחורי בטמפרטורת צד הנהג. יש הרבה אפשרויות לתיכנותים שונים של תצוגות, עוצמת זמזומי התראה, שפות תצוגה, צורת תצוגה, התראה על הגעה למהירות שתוכנתה מראש ועוד. לאחר תקופה נוספת של נהיגה במכונית ובתנאי דרך שונים אוכל להוסיף פרטים משלימים. לרכישת המכוניות (קנינו גם פנדה חדשה, ידנית בצבע כחול כהה) התלוותה גם "חווית רכישה" נהדרת שלה שותפים תוכנית הרכישה של סמל"ת וההתנהגות והיחס המצוינים של סוכנות פיאט נתניה שכללו גם מתן רכב חליפי (2 מכוניות, בהתאם) עד לקבלת המכוניות החדשות. חשוב לציין שמכוניות פיאט חדשות הנן עם 3 שנות אחריות מהיצרן. בברכה - רפי לין |
רפי, תתחדש. מה עם תמונות? מה עשית עם האונו והטמפרה?
|
האונו והטמפרה
תודה רבה.
האונו נמכרה תוך יום ממודעה כאן באתר המועדון והטמפרה עדיין ברשותי ותימכר בקרוב או תיגרט בעוד 8 חודשים במלאת לה 20 שנים (יש מעוניינים ברכישתה?, זאת השקעה בטוחה בגלל הגריטה). בברכה - רפי לין |
תתחדש
אני עם שלי (שחור כפי שרואים בתמונה) כבר חודש. נהנה מאד ולא מצטער לרגע. אני בטוח שתהנה. גמאני נהנתי מרכב מעבר, פיאט 500 מדליקה ומדהימה עם 9 ק"מ (ומכה מכוערת בצד שמאל). אני חושב שאם הייתי צריך, כמוך לבחור בפנדה או ב- 500, לא הייתי מתלבט לרגע (לטובת ה- 500). לגבי הבראבו, אין ספק שעשית טוב.
|
צטט:
|
עוד על ההגה החשמלי
במצב CITY אכן ההגה קל יותר לסבוב אבל במהירות של בערך מעל 55 קמ"ש מצב זה ממילא מתבטל אוטומטית וההגה נהיה יותר קשה לסבוב.
כפי שכתבתי, ראיתי את אותה התופעה בפורד פייאסטה 2010 חדשה (עם 23 ק"מ) שקבלתי כרכב חליפי. דרך אגב, בפורד פייאסטה אין מצב CITY. בברכה - רפי לין |
|
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 15:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©