![]() |
אמינות של ספייס
חברים שלום ,
בתור בעלים לשעבר של פונטו ספייס, אני רוצה להגיד שאני מאוד אוהב את האוטו. וזה גם יהיה האוטו הבא שלי (הייתי צריך למכור בגלל נסיבות אישיות) מעבר לכך כמה שאלות שרציתי לברר איתכם. מעבר לבעיות הידועות שיש לספייס (הגה, וויריאטור בHGT), כל בעיות ההתחממות נובעות מהבנתי כתוצאה משימוש במים פשוטים ולא במים מסוג פרפלו. אך ממה שהבנתי במוסך, הפרפלו זה בעצם תערובת של מים רגילים ותוסף...האם זה כך ? מעבר לכך הפונטו 2005 שהייתה לי הייתה מטופלת במוסך המרכזי מיומה הראשון , וטופלה אך ורק בפרפלו. ובכל זאת הייתה לי בעיית התחממות שנפתרה ע"י ניקוי רדיאטור, וחזרה על עצמה. נניח ואני מעוניין לקנות ספייס חדשה, איזו דרך יש לי לבדוק שהמים הם באמת פרפלו ? או איך לדעת באמת שאין נטייה להתחממות. האם לכולם היו בעיות כאלו? |
מהמקרה שלי...
אחרי רכישה של הרכב (פונטו 2006) פשוט לקחתי אותו לשמשון ועשיתי עליו יישור קו בדגש על דברים שיכולים לגרום להתחממות. החלפתי משאבת מים, החלפתי טרמוסטט, וכמובן החלפתי נוזל הקירור לפראפלו. מאז אני נוסע כמעט שנה גם בימי קיץ מאוד חמים אלא בעליות בירושלים וללא כל בעיות התחממות אפילו כאשר אני מעמיס על מערכת הקירור על ידי הפעלת המזגן. טפל בנקודות הטורפה של הרכב והוא ישרת אותך נאמנות. |
פותח השרשור, פרפלו מונע בעיות רבות שלא צריכות לקרות במערכת קירור- כמו חלודה, סתימות, ונזקים לראש מנוע שנפוצים כל כך. אבל בנוסף לזה כמובן צריך לדאוג שהמשאבת מים תוחלף מתי שיש ספק במצבה או כשעושים החלפת טיימינג, שלא יהיו נזילות מים ושהצינורות מים לא יהיו יבשים או פגומים (אם כי אני לא מבין איך אפשר לגרום להם להפגם באוטו בן פחות מ20, אבל אנשים מצליחים :roll:) ושיהיה טרמוסטט. חוץ מהמערכת קירור אם גם דואגים להחליף שמן ופילטר בזמן, הסיכוי לתקלות כבדות נמוך ביותר.
ולכן חשוב מאוד אם אתה לא אחד שפותח את המכסה מנוע ומזהה בעיות, להגיע למוסך טוב כמו שמשון, ולהגיד לו תמיד שיבדוק כאלה דברים. יש עדיין מוסכים שמוציאים טרמוטטים ושמים מי ברז בלי שום בושה, צריך להמנע ממוסך שעובד ככה אפילו אם לך אישית הוא עושה כמו שביקשת. כי לך תדע במה שאתה לא יודע לבקש הוא מחפף לך. |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©