![]() |
וכמובן איך אפשר בלי שיפורים- גלגל תנופה עם 1.1 קילו פחות
http://img256.imageshack.us/img256/2752/p1010029tr.jpg http://img155.imageshack.us/img155/8716/p1010030ec.jpg http://img715.imageshack.us/img715/5977/p1010034pa.jpg מסרק הגה חדש מקופסא : http://img694.imageshack.us/img694/7818/p1010027pf.jpg החזרת הגיר והמנוע לרכב עם תושבות מנוע חדשות : http://img205.imageshack.us/img205/7393/97279741.jpg וכמובן איך לא , עבודת פורטינג על הראש מנוע -לקח לי 20 שעות בערך , תמונת מעבר אוויר לפני : http://img229.imageshack.us/img229/8339/beforn.jpg מעבר האוויר צריך להיות פתוח אך לא חלק מאוד ,בכדי לאפשר לתערובת להתערבב כהלכה -תמונה אחרי http://img714.imageshack.us/img714/462/afterq.jpg כל זאת כפול 4 ,ובנוסף את מעברי הפליטה שצריכים להיות חלקים כמראה http://img294.imageshack.us/img294/8676/227my.jpg מעט על התהליך . ראשית מוציאים שסתומים ומתחילים בהצמדת האטם הרצוי לראש , ואז משתמשים בGRIDDER פניאומטי לגירוד ,ולאחר מכן ליטוש עדין בעזרת נייר לטש ובושים עד לקבלת התוצאה הרצויה http://img717.imageshack.us/img717/5748/110ws.jpg ניקוי כללי והרכבת קאמשאט חם לביצועים ומוכנים להרכבה : http://img571.imageshack.us/img571/7462/58600636.jpg והמנוע בצורתו הסופית : http://img21.imageshack.us/img21/5030/314fj.jpg http://img444.imageshack.us/img444/8186/319r.jpg http://img121.imageshack.us/img121/9716/320pi.jpg דיסקיות בלם ורפידות חדשות הוצמדו לבולמים הישנים, אשר נבדקו ונמצאו שמישים וכמובן תפוחי הגה חדשים וצינורות בלם חדשים ...: http://img191.imageshack.us/img191/945/67893901.jpg תשמעו סיפור קצר .. כאשר שלחתי את הראש לשיפוץ ביקשתי שיבצע כיוון שסתומים בצורה טובה ביותר . דאגתי לשמור על סדר החלקים כאשר עבדתי על הפוריטנג מפאט כבוד לבחור שטרח וכיוון כראוי את המערכת . בעת ההנעה הראשונה הניע יפה ונשמע רעש מחריד וכמובן פתחתי את הראש ובדקתי את כיוון השסתומים וחשכו עיני . מידות רווח של 0.7 ו 0 החרידו את דעתי , והקש ששבר את גב הגמל דיסקיות מתכת ששמו מתחת לחלק מהשימסים כדי להגביה אותם (חסכו 12 ש"ח ) : http://img208.imageshack.us/img208/4374/p10100023.jpg מה שנקרא עבודת הישראלי היפה ... שם המקום "מ.ש.י שיפוץ ראשי מנוע "מאחורי בית המשפט בת"א , הוא עוד לא שמע אותי אבל לשם אני לא חוזר .. וגם ניקוי הראש היה חובבני וגם המחיר היה לא מציאה לאחר כיוון מקצועי שלי ושימסים מתאימים שנרכשו , המנוע שקט ועובד חלק . . המשך הפרוייקט עיצוב פנים קומפלט , וצביעת הרכב . הרכב עבר הסבה למנוע 1250 הזרקה חד נקודתית ,הוגדלו המעברים גם בסעפת היניקה , והוחלף סעפת הפליטה ל4-2-1 מפונטו 75 בהמשך סעפת יניקה 38ממ וציפ תואם כל זאת בסיום ההרצה . תודה לחברי הפורום במיוחד ליאיר (YAIR068 שתרם את המנוע והרבה מזמנו ) ולרפי לין שמסייע לי בבניית צמות החשמל למזגן מחדש . עמית |
פרויקט מדהים
בהצלחה בהמשך.. נ.ב: אתה באמת מטורף!;) |
וואו מדהים!!
כל זה עשית בבית? |
עבודה מדהימה!
וגם הרכב לדעתי נראה יפה מאוד! מחכה לעידכונים |
עבודה מטורפת! איזה יופי. בהצלחה!!!
|
אם היה לי זמן פנוי, והידע, והמקום, והרכב, וגם קצת הכסף - הייתי עושה אותו דבר.
יישר כח. |
כיף מאד לדלג בין התמונות כל הכבוד על התמונות הרבות ממהלך הפרויקט שכנראה
לא יגמר עוד הרבה זמן. העבודה נראית יסודית ברמות וסופר מקצועית גם בחשיבה ובתכנון השלבים. הרכב נראה מעולה בצורת 3 דלתות תהנה ממנו והוא בוודאי יהנה ממך. |
תודה לכולם , כל העבודה נעשתה אצלי בבית .
|
אתה מטורף!
|
שכחתי לציין כי הרכב נוקה(עם מכונת שטיפה לשטיחים) והוחלפו המושבים הפנימיים , כיום מצבו נוח ונקי .
עמית |
שלום עמית, הפרוייקט שלך מורכב ובאמת עמדת בו ועשית עבודה יפה.
אני בדיוק גם עובד על כזה פרוייקט ורציתי לשאול כמה שאלות: 1. למה היה צריך לשפץ את הגיר? 2. למה היה צריך לחרוט את הבלוק? 3. איך הוצאת את המנוע? יש לך קרן הרמה או שמתחת לרכב? 4. אם תוכל לפרט מעט על ההרחבה של פתחי האויר, עיגלת את הכניסה בתחילת הפתח או שהרחבת לכל אורכו? 5. התקנה של קאמשאפט חם גוררת איתה לא מעט בעיות של סל"ד סרק לא יציב, נתקלת בזה? ואם לא איזה קאמשאפט התאים לך? |
הפונטו
עבודה מרשימה, יפה ומדויקת.
כל הכבוד ושתהנה מהמכונית ורק בודדות עם 3 דלתות הגיעו ארצה כי בישראל אוהבים מכוניות עם 5 דלתות. בברכה - רפי לין |
ל PUNTO MK1 -
1) לגיר היה חופש בציר המרכזי אשר יוצר שחיקה של מיסב הקלץ , מה גם שמחזיר השמן הפנימי שחוק גורם להשפרצה של שמן לכיוון הקלץ , 2) הבלוק היה צריך ישור והוניג לשם התאמת רינגים חדשים לבוכנות וכמובן ישור החלק העליון שיתאים לראש בצורה מלאה .. 3)את הרכב הרמתי לגובה 60ס"מ ואת המנוע הורדתי בשימוש בשני ג'קים גדולים 4) יש צורך בהרחבת הפתח כולו לפי פתח הכניסה . רוב העבודה נעשית במישוש . בפורטינג טוב לא גודל הפתח שקובע אלא כמה מכשולים יש לאוויר בכניסה וביציאה , בעת יציקת הראש לא מנקים לחלוטין את המעברים משאריות האלומיניום דבר אשר מקשה על מעבר האוויר (נוצרים מערבולות אוויר ) . התאמת הפתחים נקבעת לפי האטם , אך יש לוודא כי קיים מספיק חומר בעת החלקת המעברים לא לפרוץ מעבר בראש. 5) קאמשאפט חם - הינו מנגנון שמתזמן שסטומים בזויות הרמה שונות מהקאמשאפ המקורי . אני השתמשתי בקאמשאפט של פונטו 75 אשר ידוע כבעל זויות הרמה גדולות יותר מהקאמשאפט המקורי . בנוגע להתחממות יש כמה קטגוריות לקאמשאפט , שמגדירות כמה בצורה חריגה תרצה את הביצועים . כמובן שאם הייתי מרכיב קאמשאפט מירוצים הרכב היה בילתי ניתן לנהיגה יום יומית . מה שבחרתי לשים מעניק תזמון טוב יותר בכך שהוא מאפשר ליותר אוויר להכנס ולצאת אך מוגדר כקאמשאפט "FAST ROAD , לדגם שלי ולא כמרוצים . מקווה שההסבר מספק . עמית |
עמית רק עכשיו אני רואה את זה פשוט הייתי באירוע אתמול .
נראה פיצוץ ממש יפה אהבתי את הכל . |
יפה ,יפה, כול הכבוד.סוף סוף אחד שמבין,ומה אומרים ההורים\החברה, (ליכלכתה את כול הבית).אני מכיר את זה. אתאמת עבודה יפה ומושלמת (ובלי סיליקון וחרטה בסעפות)דבר אחד נוסף אני היתי עושה וזה צבע,"ציבעוני זה יפה"כול דבר שאפשר היתי צובע(גם את הבלוק).וכולנו מחכים שתניע כבר ובהצלחה.(אגב גם אני לאחר שהרכבתי את הראש,בדקתי כיוון,ושסטום אחד לא היה מכוון ,וחזרתי למשפץ בנסיעה ועל המקום כיוון מחדש לשביעות רצוני).אה אה ועוד משהו,שמעתה על פקקי מים מנחושת?המליצו לי ,ועולה כמה גרושים יותר,אז שמתי כאלה אצלי.וגם הגיוני שיחזיק יותר מהברזל.
|
יפה מאוד.
ככה בשקט בשקט אתה מתקדם. בהצלחה בהמשך וכמובן, מחכים לעדכונים. |
כל הכבוד !
מחכה להמשך. |
עכשיו אתם נזכרים לפרסם שיש פקקים מנחושת ..
למרות שאם החדשים יחזיקו כמו הישנים אצלי (15 שנה ) הללויה ... תודה על התגובות . עמית |
כשביקשתי מהמוכר בחנות חלפים פקקים אז ישר שאל אותי אים אני רוצה מנחושת,גם אני לא הכרתי את זה קודם.ועכשיו מגיעות השאלות.האים הידע הזה על השיפורים והחלפת הקאם מגיע מפורומים בחול?האים לא הוזכר שם גם שכשמחליפים קאם צריך לחזק\להחליף את הקפיצים לחזקים יותר,(לימנוע פגיעה בבוכנה בטורים גבוהים).אני מניח שבדקתה את הקרנק עים מיקרומטר וראיתה נתונים במיגבלות לפי הספר,השאלה כמה ק"מ היה למנוע עד השיפוץ ?ואולי כדאי לעשות הונינג שטח למשאבת שמן?ושוב כול הכבוד על הביצוע.
|
פרויקט אדיר!
יופי של עבודה תמשיך לעדכן. |
צורף לשרשור המרוכז ובמקביל קיבל הדבקה לראש הפורום עד שנזכה להשקה של הרכב הזה.
|
פשוט מדהים אין מילים אני חדש בפורום וזה פשוט מראה איזה איכות יש לפורום וכמה אהבה לרכבים ובכלל התרבות המוטורית.
פשוט מדהים עושה חשק להשקיע ברכב, אבל לצערי אין לי את הידע שלך, יישר כוח! |
פרוייקת באמת אדיר חבל למכור את כל זה עכשיו
|
וואו!
כל הכבוד על הידע הנירחב...
ובעיקר, על ההשקעה הגדולה! פרויקט מדהים! שתהנה מהרכב! |
מבחינת זמן ומקום התבקשתי ע"י עמית לטפל במכירת הרכב והחלקים .
וכחבר שראיתי את כל שיפוץ שמצורף כאן ומקרוב שהושקע בו המון כסף וזמן נרתמתי למסימה. הרכב יועבר אליי בהסכמת עמית כך שמי שירצה פרטים יוכל להתקשר אליי בהמשך אעביר צילומים של הרכב מקרוב וגם של כל החלקים . אפשר להציע סכומים על החלקים ובמסגרת ההגיון ימכרו בתיאום אם עמית . מי שמכיר אותי יודע שאני עושה דברים מאהבה כך שכל דבר ימכר בצורה ישרה שילחו אליי לפרטי הצעות ואענה לכל אחד בשמחה יאיר 050-7185522 |
פרוייקט באמת מדהים, הייתי קונה אותה אבל כבר קניתי אחת אחרת (החלפתי על הרכב הקודם).
חסרים אנשים כמוך, יישר כוח. מה מצבו העדכני של הרכב? |
הרכב עדיין אקטואלי למכירה
דוד תן לי כיוון הרכב נמצא אצלי בחניה רשיונות מופקדים מישהו השתנקר בעיריה וכתוצאה מכך נתבקשתי להוציא את הרכב הנקרא מטרד תוך 48 שעות השאלה מה עושים |
יאיר אולי תעלה תמונות, תעשה מודעה בפורום למכירה, תעשה גם מודעה ביד2
אני מאמין שיחטפו את האוטו |
צטט:
תעלה מודעה מסודרת באמת, והיא תיחטף. |
לאחר מאמצים רבים שכללו חידוש כל מערכת החשמל באוטו, טיפול בחלודות שונות של המרכב, מערכת שמע חדשה,צמיגים חדשים,נעילה מרכזית חדשה,שיפוץ והחלפת מושבים קידמיים,החלפת הגה,פנסים כל האוטו חדשים, לדים חדשים לכל המנורות הפינימיות. הרצה למנוע + החלפת נוזלים,מעקף נוסף להפעלה ידנית של שני המאווררים של הרדיאטור(למצב של תקלה), פילטר אוויר מוגדל,החלפת צינורות דלק,השלמת פלסטיקה חסרה לפנים הרכב, טסט(כשר למהדרין).
הפונטו הקטנה חזרה לכביש! כמובן הקרדיט הגדול שייך לעמית מהפורום הבעלים הקודם של הרכב שעשה את כל השיפוץ המכני בצורה מקצועית ביותר יש לציין! מה עוד צריך לעשות: -השמשת כריות אוויר(בטיפול) -צבע+פחחות(ידחה קצת עקב מחסור במצלצלים) אני יעלה תמונות במהלך השבוע... |
מדהים , כל הכבוד , מחכים לעוד תמונות :)
|
ברגשות מעורבים האוטו מוצע למכירה עקב מעבר לרכב מסחרי.
מדובר ברכב שרואים כאן בשירשור כאן. על הרכב בקצרה: -אוברהול מנוע+פורטינג -סרן אחורי GT + ברקסים דיסק קדימה אחורה -ציפ ניהול מנוע -צמיגים במצב טוב -גיר משופץ -בקליות ופנסים כולם במצב מצויין -האוטו מבפנים ומבחוץ נראה טוב רוב המכלולים באוטו הזה הוחלפו חלקם על ידי הבעלים הקודם שהתחיל את השיפוץ וחלקם על ידי שסיימתי את השיפוץ. קיום הרכב עם טסט ובשימוש יומיומי. האוטו נוסע נפלא ונותן חווית נהיגה באחזקה מינימאלית ותצורכת דלק של 1 ל14 משולב. מחיר מבוקש : 8000 לפרטים נוספים גיא 0587890011 |
תמונות
2 צירוף קובץ(ים)
תמונות
|
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:51. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©