![]() |
N.G.R
איפה משיגים N.G.R משומש במצב טוב לפונטו 96 ידנית , 1600 סמ'ק
|
אתה מתכוון אולי ל-EGR?
ואם לא, מה תפקידו של החלק? |
NGR
NGR הוא החלק מווסט את האוויר שנכנס למנוע או משהוא כזה.
בכל מקרה האוטו נכבה כל הזמן בנסיעה בעיר (לא בנסיעה מהירה ) :confused::confused: |
זה ניקרא שסתום EGR וכניראה הוא זקוק לניקוי, אותו דבר אצלי.
יתכן גם שיש לך בעיה בחיישן ספידומטר, אותו דבר אצלי. בחיפושיי אחר החלקים הללו, אין להשיג כאלה מקוריים אני מחפש די הרבה זמן ואין בנימצא כאלה. |
יכול להיות שזה באמת EGR ולא NGR ופשוט לא הבנתי את המבטא הרוסי הכבד של המוסכניק שלי. בכל מקרה הבעיה אובחנה בבדיקת מחשב ולצערי זה לא ענייו של ניכוי. אפשר להשיג את החלק הזה בדרכים עקלקלות (ואדי ג'וז וכדומה) אבל אולי יש למשהוא רעיון יותר מעשי?
|
שלום elvis,
אצלי זה גם אובחן בבדיקת מחשב. אבל לי אמרו שהחיישן ספידומטר תקול ולכן הרכב כבה. ובדרך אגב אמרו לי "שיתכן ששסתום EGR סתום וצריך לבצע ניקוי" מה שאומר שאת השסתום הזה אי אפשר לאבחן דרך מחשב, כי אם כן מנהל המוסך (חיים) היה אומר לי בוודאות על השסתום התקול. אגב, דגם רכבך הוא ELX ולא SLX. |
מהמר על חיישן ספידומטר תקול - גש למורשה אחר לקבלת חוות דעת שניה.
שלא תחליף חלק שאין צורך וודאי להחליפו. *שימו לב חברים יקרים - מדובר בבעיה נפוצה - אבקש להדגיש את חשיבות הסיליקון לאיטום לאחר הרכבת חיישן ספידומטר חדש, חיישן הספידומטר רגיש למים ובמגע איתם הוא מתקלקל, על כן כל שלולית קטנה או טיפת מים יכולה לקלקל אותו, על כן מי שהחליף או עתיד להחליף נא לוודא שאתם או מי מטעמם מורח סיליקון בנדיבות על כל אזור החיישן ומעליו (היכן שיוצא החיווט ממנו) לאיטום. |
שלום לכולם!
המוסכניק שלי קצת יותר מבין ממני (הוא דיאגנוזר בחסד עליון) ולכן הוא אכן ניקה את הE.G.R אך ללא הועיל.בכל מקרה מענין לדעת האם הסימפטומים של E.G.R תקול זהים ממש לאלו של חיישן ספידומטר תקול? חשוב לציין שעוד לפני שהאוטו התחיל להכבות לי כל הזמן , נדלק לי האור של האינג'קטור לסרוגין על לוח השעונים והוא עדין דולק. לפני שנתיים ,דרך אגב, זה דלק בגלל חישן מצערת תקול שתוקן. נ.ב. תודה לכולם על העזרה והרעיונות
|
לmoty003
E.G.R חדש עולה 2400 שקל ומשומש נא בין 300 ל500 שקל לא כולל עבודה. חישן ספידומטר עולה 700 שקל במוסך שרות של פיאט. בירושלים תמצא הכל...
|
אני לא מבין איפה הייתי לא ברור,
וזה שאתה מצדד במוסכניק שלך הכל טוב ויפה ואני מעריך זאת מאוד, עם זאת כאשר אני עונה לאדם בשרשור, אין ניצב בפניי רק אותו פותח שרשור, אלא אלה העתידים להביט בשרשור בעתיד על מנת לנסות ולפתור להם בעיות כאלה או אחרות. על כן אחזור ואדגיש - גש לחוות דעת שניה במוסך מורשה אחר (מבלי שתאמר להם כמובן שזה חיישן EGR) ותן להם לבדוק את הרכב בחיבור למכשיר האקזמינר. כבר שמעתי מוסכניקים מומחים שהרכב הגיע אלי אחרי החלפת מאה חיישנים ועדיין מזייף, והנהג עוד שניה מתאבד, ובסוף ניתוק המינוס מהמצבר לחמש דקות פתר לו את הבעיה. גש לחוות דעת שניה - אני יודע למה אני מבקש ממך את זה, הסמפטומים בדרך כלל הם לכיוון חיישן ספידומטר ובדרך כלל החיישן שאתה מדבר עליו לא מתקלקל (מבלי לקחת בחשבון סטיות תקן). בנושא בו עסקינן למען הסר ספק והבהרה - הדיאגנוזקה תיהיה רק דרך מכשיר האקזמינר ועל כן השערות הן יפות אך רחוקות מלדייק. |
saar שלום ובוקר טוב.
הכל טוב ויפה ואתה נראה לי בחור חכם וכל הכבוד אבל!!! עוד בדיקת מחשב זה עוד כסף אתה מבין? האוטו הזה כבר הרס לי את החיים, כל הזמן משהוא אחר נדפק .כבר החלפתי רדיאטור ,משאבת מים, ראש מנוע,יוניט, צינורות מכל הכיוונים, אלטרנטור, מצבר ,קלץ',אזעקה , ולפני יומיים גליתי ששני אניג'קטורים מזיעים ונראה לי שעלה באפי גם ריח קל של דלק שמגיע מהשד יודע איפה. מזל שהמוסכניק שלי כבר ממש מרחם עלי ובדברים קטנים הוא פשוט לא רוצה כסף... אז זה באמת חכמה גדולה להוציא על אוטו מצומק סכום של פי 3 מהערך שלו:mad: דרך אגב האוטו אצלי שנתיים בסך הכל ,אני יד שילישית וכשקניתי אותו הוא עשה רק 92,000 ק"מ
|
שלום elvis,
במקרה אחר הייתי ממש צוחק מהסגנון כתיבה שלך, אבל אתה תיארת במדוייק את הבעיות שיש עם הרכב הנ"ל. במיוחד בקטע שכבר המוסכניק מרחם עליך ולא מחשבן כל דבר :) זה נכון שקנית את הרכב בלי בדיקה, או לחילופין שקנית ביודעין רק ש"צריך להחליף יוניט חום" או איזה בולשיט אחר. זה תקף בכל אופן לגביי, מה שבטוח זה שאת הלקח עם מכוניות למדתי לתמיד. |
האם בעיות חיישנים קיימות בכל דיגמי פונטו דור 1 גם ב-1100 סמ"ק ?
|
שלום kuthx3,
אנחנו מדברים פה על דגם ELX ספציפי, שזהו רכב מרובה חיישנים ושהמוסכניקים בארץ לא מכירים את הדגם (בלשון המעטה). ושרב הדגמים שיש אותם בארץ בכמויות אני התרשמתי שאלה רכבים די אמינים אם טופלו בזמן ובמוסכים מורשים, מה שלא מחייב בדגם הנ"ל (ובדידי הוא עובדה). |
שוב שלום,
לגבי אמינות הרכב - הרי שבכל רכב יש חיישנים ובכל רכב יש פאק יצרן בסדרה, כך שממיליון חיישנים שחברת בוש מייצרת עבור חברת פיאט, תמיד מס' חיישנים יהיו תקול וילך בטרם זמנו. כמו כן אני יכול להראות לך מנגד אנשים שהחליפו חיישן רק ב 200 אלף קילומטר, ומולם אנשים שבפחות ממאה אלף קילומטר הלך להם חיישן. פיאט בכלל הוא רכב מאוד רגיש להזנחה, כך שגם אם הוא מטופל במורשה אך לא בתשומת לב יתרה, תופעות הלוואי תראנה בעתיד. אין נוסחה בדוקה, וגם לחברי עם רכבים אחרים הולכים חיישנים ואינג'קטורים, רק ששם הם צריכים לשלם הרבה יותר, היות וחלפי רכב אחר בדרך כלל יקרים מחלפי פיאט (הכל יחסי אז לא להביא לי דוגמאות עם סטיות תקן עכשיו). לסיכומו של דבר, יש ויש - לגבי הנושא בו אנו עסקינן - שאני מבין שאתה מיואש. עכשיו תשאל את עצמך כמה שאלות, ולפי תשובותהן לעצמך תדע מה לעשות. 1. האם יעזור לי לשלם למכונאי שלי ולהחליף את החיישן הזה כאשר אין ערבות שזה הגורם לתקלה וזה מה שיפתור את התקלה? 2. האם יעזור לי לשלם עבור החיישן הזה, ובעצם אבין מאוחר יותר שהחיישן שהוחלף היה תקין, ומדובר בבעיה אחרת? 3. האם יעזור לי שבסוף רכשתי שני חיישנים, אחד שמלכתחילה הייתי צריך להחליף ואחד מיותר שהחלפתי סתם. ---------- הגיע אלי אדם בדיוק כמוך עם אותו הרכב, בבדיקה אמרו לו שזה חיישן EGR, לאחר רבע שעה ישיבה על הרכב עליתי על הבעיה, דובר בבעיה חשמלית, שחוט מהחיישן עצמו שהגיע למחשב הרכב, היה מנותק במהלך הדרך. חוט חדש, הלחמות וסופיות סה"כ 10 שקלים חדשים - עבור החומרים שלי בלבד (היות ועל עבודה אני לא גובה כסף) ולהתראות. כך שאם אני מציע לך גש לחוות דעת נוספת - תאמין לי שאני מבין לליבך אך אני עושה לך טובה. יש מצב - נכון, שיגידו לך את אותו הדבר בדיוק, אבל גם אם קיים סיכוי הקטן בדיוק שזה לא זה, הריי שזה משתלם הבדיקה. תחשוב על זה - ושוב אלינו עם ממצאים לאחר פתרון התקלה. |
נוווווווו
ויש עוד אנשים ששואלים מה עדיף אהההה,תיראו איזה שירשור ,בדיוק התשובה למי שעדין מיתלבט,קרבורטור רבותי קרבורטור.ברגע הזה המחיר של האוטו שלי בנסיקה.
|
יופיטר אתה מזכיר לי בחור שהיה צריך להחליף סטרטר ברכב, אז הוא שאל אותי, מה היה לנו רע פעם?
פעם היו לא צריכים סטרטר היו מניעים עם אימנואלה (או איך שמאייתים זאת). אז עניתי לו למה ללכת רחוק, קנה גמל או חמור ופתרת לגמרי את הבעיות (: |
אני באמת חושב
שבשנות ה80\90 היו מכוניות חזקות יותר ,פשוטות יותר,ואמינות יותר,מהפחנועים הממוחשבים של היום .ובטוח שכדי לרדת שנה ,שנתיים ,כדי להנות מהיתרונות של הקרבורטור (המכוניות של ליפני משבר הדלק).תראה בכול העולם חובבי רכב,כמה אוהבים,ומשפצים ,וגאים במכוניות האלו.
|
מנואלה לא אימנואלה :)
|
סטטיסטיקת תקלות לפי ק"מ מראה שבשנות ה-80 הרכבים היו אמינים פחות מאשר הרכבים היום.
|
אולי פשוט נעבור לטויוטה ואז כמות התקלות תרד לאפסססססססס
|
אם כבר התחלנו עזוב טויוטה, הכי טוב תחבורה ציבורית ;)
|
אם כבר תחבורה ציבורית אז אולי כבר עדיף אופניים... אוי בעצם במחיר של הפונטו שלי אי אפשר לקנות אופניים:D
|
אז כניראה עדיף ללכת על החלפה עם תוספת :)
|
טויוטה
יש כעת דגם חדש של טויוטה שנקרא ,טויוטה ריקולה" ;)
בברכה - רפי לין |
:confused::confused::confused:
|
saar, שוב שלום
כעצתך פניתי היום למוסכניק אחר על מנת לקבל חוות דעת שניה ובאמת הוא הציע לי לחבר שוב את האוטו למחשב כדי לראות מהיכן הבעיה (ואפילו בחינם! כן, כן הוא לא רוצה כסף על הבדיקה). אבל רגע לפני ,חשבתי , האם כל המחשבים המשמשים לבדיקה שווים?! האם יש הבדל בין מחשב במוסך רכב כללי לזה של מוסך שירות של פיאט , למשל?! האם מחשב במוסך כללי יכול לפספס דברים שבמוסך של פיאט יהיו יותר מדויקים?! חשוב לי לדעת כי אני לא אתן לבן אדם סתם לבדוק לי את האוטו בחינם מתוך ידיעה שאח"כ אני אלך למוסך שירות של פיאט (ואשלם 180 שקל). זה די נצלני. אשמח לתשובות מכל מי שיכול לעזור:]
|
מכיוון שסער דיבר על זה הרבה ארשה לעצמי לענות לך :)
מחשבי הבדיקה של פיאט הם יחודיים, מה שאומר שרק הם ובלבד יכולים למצוא תקלות במחשבי הרכב של פיאט. מחשב הבדיקה ניקרא אקזימנר. ומניסיוני מחיר הבדיקה הוא בין 250 ל- 290 ש"ח. |
מוטי תודה רבה שחסכת לי. - כמובן שמוטי צודק.
לא מן הנמנע שמחשב אוניברסאלי לאיתור קודי תקלות גם יכול לאתר תקלות ולהציגן, עם זאת היות ומדובר ברכב שרגיש בעיניין החשמלי שלו, עדיף שיהיה זה מחשב של מורשה פיאט. אבל רכבך הוא לא מודל 2006 אז אם הבחור נגיש לך, ויכול להתחבר ועשה זאת בעבר, ומכיר את העבודה, תן לו חצי דקה שיתן לך איבחון הרי שמדובר במשהו שלא כרוך בתשלום, שאל בשביל הספורט. הקטע הוא לבקש חוות דעת נוספת, מעניין אותי לדעת אם אדם אחר עם מחשב אחר ילך ישירות ויגיד לך על החיישן אותו אתה כל כך רוצה להחליף או שפתאום יפתיעו אותך ויגידו לך חיישן ספידומטר ו/או משהו אחר. |
תודה רבה לכולם , המשך יבוא...
|
סוף דבר...(או שלא)
:rolleyes:היום הלכתי לקבל חוות דעת שניה ולחבר את האוטו שוב לבדיקת מחשב במוסך רגיל (לא של פיאט) והמחשב שוב הראה בעיה בE.G.R. אבל המוסכניק התעקש שזה לא נראה לו נכון , חיפש וחיפש ומצא נזילה מהמשאבת דלק (באמת היה ריח של דלק מדי פעם) . בקיצור לפי דעתו גם זה יכול לגרום לאור של האינג'קטור להדלק בלוח שעונים אז הוא החליף משאבה וניקה את האינג'קטורים ונפרדתי מעוד 750 שקל כולל עבודה. נסעתי מירושלים לבית שמש והאוטו לא נכבה בינתיים אבל!!!!!! עד היום כשהכנסתי את המפתח לסוויץ , נדלקו 4 מנורות ועכשיו נידלקים רק 3 כי האור של האינג'קטור לא נידלק עכשיו בכלל! מה לעזאזל האוטו מנסה להגיד לי? אני כבר על הקצה. בבקשה עזרה:( נ.ב. המוסכניק שטיפל באוטו עבד בצמוד למחשב וגם עשה ריסט למחשב של האוטו,או משהוא כזה
|
משהו כאן מריח לי לא טוב , וזה לא יכול להיות אני כי זה עתה שמתי ספיד סטיק (לגברים).
במתן סוייץ' בלבד, נורות לוח השעונים צריכות להידלק וזאת על מנת לבצע דבר הנקרא בשפה המקצועית self test שבעברית זה כאילו בדיקה עצמית. אם אתה טוען שלאחר שהמוסכניק שם עשה מה שעשה לפתע המנורה לא נדלקת גם בסוייץ', הרי שלעניות דעתי (חולקים עלי מוזמנים לכתוב את דעתם), הדבר יכול להצביע על אחד משני דברים: 1 . מנורת האינג'קטור נשרפה לה פתאום (סיכוי קלוש) 2. מישהו ואני לא מפנה אצבע ניתק אותה לחלוטין (משמע ניטרל אותה). --------- אם אכן היה ריח של דלק (על פי עדותך), משמע היה נדרש תיקון היכן שבוצע. (אני מתאר לעצמי שבדרך צינור דלק פשוט, או אטם בית משאבה). משאבה תקולה לא תגרום לריח של דלק. רק נזילה. כך שהמחיר הוא יקר - ושוב לעניות דעתי. הדבר החיובי הוא שהרכב הפסיק להיכבות - התקלה הראשית והראשונית. אך כעת ניצבת בפנינו השאלה האם תקין שהנורה לא נדלקת כלל, או שלא. חברים? |
במקרה אתמול בערב פירקתי את הדש בורד להנאתי והחלפתי את כל הנוריות שעבדו יופי טופי כך שהכל אמור לעבוד או לפחות כך זה היה היום בבוקר. יכול להיות שהמחשב עדיין מחפש את עצמו? ודרך אגב אם זיכרוני אינו מטעני המוסכניק הקבוע שלי פעם עשה לי קומבינה בגלל נזילת דלק ויש מקום להאמין שהקומבינה נגמרה. וSAAR אם תוכל להסביר על הדרך איך יודעים מאיפה הנזילהשל הדלק ולמה נראה לך שזה לא קשור למשאבה , אני יותר מאשמח;)
|
אוי אלביס אלביס אתה פשוט הורג אותי.
תעשה לי טובה אישית יקירי, אם יש לך בעיה כלשהי ברכב, אנא ציין את כל האינפורמציה הרלוונטית מלכתחילה ובכך תחסוך לי לכתוב הרבה דברים שהם בסוף לא בכיוון. אם הנורה היום לא דולקת בסוייץ', ואתמול היא כן דלקה. ובין לבין אתה אדוני מכובדי לדידי יקירי החלטת לפרק את הדש בורד ולעשות טיפול למנורות , הייתי מהמר שאתה גרמת לכך. אין צורך להיות שרלוק הולמס. ככל הנראה מדובר על נורות נעץ ושהכנסת אותה או סובבת אותה על מטריצת הלוח, המגע שם לא מאה אחוז, ולכן לפתע היא כבתה (בכל זאת יש ויברציות מינוריות שהרכב בתנועה ו/או מונע). אז כנראה שאתה גרמת לכך. לא להיבהל חזור על מה שעשית ובדוק בשנית. לגבי הנזילה - משאבת דלק תקולה לא תגרום לריח דלק חי נקודה. (ושוב חולקים עלי מוזמנים לכתוב). נזילת דלק יכולה להיות באזור המשאבה, היות ונכנסים אליה שני צינורות (צינור מוליך וצינור מחזיר) שבדרך כלל הם בקוטר של 8 מ"מ עשויים גומי, והם לא ארוכים. בחיבור בינם למשאבה יכול להיווצר עם הזמן יובש על הצינור ואז סדק ואז נזילה, מה שיורגש כריח של דלק בתוך הרכב באזור המושב האחורי. לא מן הנמנע שיכולה להיות גם נזילת דלק מהצינורות גומי הנמצאים בתא המנוע. אם הוא נגע לך מאחורה מתחת למושב האחורי אזי נמצא שמדובר בצינורות שכתבתי עליהם. מעבר לזה, יש אטם עגול גדול (לא יודע לומר לך קוטרו המדוייק) שהוא בצורת שייבה, שהוא חוצץ בין בית המשאבה לפתח הטנק דלק, עליו מתלבשת שייבה פלסטיק גדולה המתברגת על הפח ונועלת בלחץ את בית המשאבה על האטם על הטנק. איך יודעים מאיפה? אז קודם כל אתה תראה טיפות של דלק (תלוי ברמת הנזילה טיפות יכולות להיות גם זרם) או מאחורי הרכב או מקידמת הרכב. אני תמיד מסתמך על חוש הריח, ועולה על זה טיק טק. זו לא בעיה אתה וכל אחד אחר יכולים לעשות זאת. כמובן כל עוד הרכב דלוק זאת אומרת משאבת דלק מקבלת מתח ואז יוצרת לחץ, כי אם היא כבויה אז לא תראה בהכרח את הנזילה כי אין לחץ במערכת והמשאבה לא מזרימה דלק. ושוב בעיניין המנורה אם עדיין לא כל כך הבנת אותי, אז שאל את עצמך שאלה פשוטה. האם שיצאת מהמוסכניק היא דלקה לך בסוייץ', אם כן אז נגמר הסיפור - זה באחריותך וכנראה הדברים שעשית אחר כך הם שגרמו לה כרגע להיכבות. אם שיצאת מהמוסכניק המנורה לא דלקה לך בסוייץ', אז זה סיפור אחר שדורש בדיקה. |
לי יש כבר שאלה אחרת.
סער, איזו אפשרות יכולה להיות שרכב כבה והבעיה היא לא בחיישן סל"ד? אלביס, האם הגעת אל המוסכניק כשמנורת האנג'קטור הייתה דלוקה? ועל איזה קומבינה דיברת שעשו לך במשאבת הדלק? הכי מעניין זה שסוף סוף אפשר לראות כאן דיונים על הרכב הלא כ"כ נפוץ הזה :) |
אין ספק , אתה תותח אבל לאחר recheck גיליתי שכל המנורות תקינות ומחוברות היטב ,וכן בבוקר אחרי נסיעה בין עירונית עצבנית עדיין דלק האור הסורר של האינג'קטור גם כשלא היה אמור לדלוק ומיד אחרי התיקון הוא לא דלק בכלל גם כשהוא כן היה אמור לדלוק, בקיצור משהוא כאן חסר:confused:
|
מוטי היקר לשאלתך איזו אפשרות יכולה להיות שרכב כבה והבעיה היא לא בחיישן סל"ד?
יש המון תשובות יקירי, אם הייתי מסכם אותן ל2 אז זה או כשל במערכת ההצתה (חשמל) או כשל במערכת הדלק. כמובן בהסתמך על זה שהמנוע תקין. לאלביס - בוא נצא מנקודת הנחה שאני מטומטם, אוקי , אני מודה שאני מפגר בקליטה, אז בוא תעשה לי טובה אישית, וכתוב לי בסדר סעיפים מתחיל ב 1 שזה מצב ההתחלה, ועד היום מה קרה באוטו. לדוגמא: 1. לפני X זמן הופיע מנורת האינג'קטור והרכב החלה להיכבות. 2. בתאריך X הלכתי למוסך X בבדיקה נמצא X 3. בתאריך X הלכתי למוסך אחר ובבדיקה נמצא ... והמוסך עשה ... 4. בתאריך X נגעתי במנורות בלוח שעונים 5. בתאריך X המנורה הופסקה (אלא דוגמאות סתם, אתה תכתוב את המצב המציאותי). בפירוט, לאט לאט בשביל שאני אבין, ובסדר מסודר. |
מוטי שלום
:)אין לי מוסג מה הקומבינה שעשו לי , שוב בגלל המבטא הרוסי הכבד של המוסכניק. אתה מבין , כמה פעמים אפשר לשאול מה?! לגבי המנורה , כמובן שהיא דלקה כל הזמן וזה מה שהביא אותי לחפש את הבעיה שהלכה והחמירה ר"ע המנוע שנכבה לי בהאטה לעיתים קרובות מדי... מה שבנתיים לא קרה היום:lol:
|
אני מודה שהשרשור הזה התיש אותי.
בוא נעשה סדר - לא צריך להיות שום קשר בין העיניין עם נזילת הדלק לחיישן. לגבי מנורת האינג'קטור כבויה במתן סוייץ', תבדוק טוב טוב בלוח שעונים שאתה בודק את המנורה הנכונה, תבדוק טוב טוב שהמנורה בכלל תקינה ואולי החלפת במנורה אחרת תקולה (ואני לא מבין מה גרם לך לגעת שם מלכתחילה). כי אם המנורה תקינה לחלוטין והיא עדיין לא מקבלת זרם להידלק בעת מתן סוייץ' אז יש פה ריח של קומבינה ולא יעזור בית דין, תבדוק אולי הסתירו לך אותה. אצלך ברכבך אם אני לא טועה שני ברגי אלן תופסים את הלוח שעונים אחד מצד ימין והשני בצד שמאל של הלוח. תיזהר לא לכסח את הכבל ספידומטר עם כל ההוצאות וההחזרות של הלוח. |
SAAR שוב שלום
:)טוב אני מודה שיש לי בעיה בהבעה בכתב , בפרט במדיה הנוכחית אז בוא נתחיל מההתחלה:
1 בשנה שעברה כשבוע לפני פורים נדלק לי בלוח השעונים האור של האינג'קטור וכבה במשך מספר פעמים בכל נסיעה . כך כל יום. בד בבד לעיתים מאד רחוקות נכבה לי האוטו ברמזורים או בפקקים ולא יחסתי לכך חשיבות . חשבתי שאולי קפץ לי הקלץ או משהוא כגון זה. בכל מקרה נכנסתי למוסך "מוטי ויוני" בבית שמש שעד אותו יום עשקו אותי ממש (לא ללכת לשם) וחיברו אותי למחשב ואמרו שצריך להחליף משהוא שעולה הרבה והם צריכים לבדוק והתיחסו מאד לא יפה ולכן הלתתי לא לחזור לשם יותר לעולם. נדמה לי שגם הם דיברו על EGR 2 ואז בפסח שנה שעברה הלך לי ראש מנוע והמליצו לי על המוסכניק הנוכחי שלי שטיפל יופי באוטו וגם בדק רצועת טימינג ובסוף חיבר את האוטו למחשב ואמר :EGR אבל "אם לא מפריע לא צריך לגעת עד שילך לגמרי" אז לא נגעתי. 3 לפני חודשיים זה קרה : איך שהתנעתי האוטו נכבה. בקושי הצלחתי להגיע הביתה. וכמו שזה החמיר ככה זה פתאום הסתדר למרות שתדירות ההכבות של המנוע גדלה מאד . חשוב לציין שבכל התקופה הזו, מפורים , האור של האינג'קטור דולק בנסיעה לעיתים יותר ויותר קרובות ולפרקי זמן יותר ויותר ארוכים. 4 היום , ה22/4/2010 מוסכניק אחר מירושלים החליף משאבת דלק באוטו +שטיפת אינג'קטורים+שטיפת מערכת דלק+ריסט למחשב ומאז האור של האינג'קטור לא דולק בכלל , גם לא כשמתניעים (מה שבמצב תקין לא אמור לקרות). אז מה עכשיו:confused: |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 15:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©