![]() |
שיפור אונו 96
שלום אני מעוניין להרכיב טורבו לאונו 96 1400 מה המצלצות שלכם אני רצני מאוד וכמה זה עולה ??
|
תירד מזה, לא חוקי בעליל.
תקנה כבר איזו מוגדשת מקורית. אבל אם אתה מתעקש http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fiat-...#ht_5081wt_939 |
1) לא חוקי.
2) לא משפרים מנועי 1400. (מינימום 1600) 3) לגדוש עולה בסביבות 20000 ש"ח. מקווה שתצא מהסרט בקרוב :) |
צטט:
|
אפשר לגדוש גם במחירים נמוכים מאוד . תמתין לאסף שינה לך הוא מקצוען באונו!
|
תשיג מנוע של אונו טורבו או אפילו פונטו טורבו מיבוא קומפלט ותעשה השתלה. לפי דעתי יצא לך הכי זול, בסביבות ה 12000 אלף לא כולל המחשב שאתה תצטרך לבחור.
|
נראה כאילו קל לכם עד מאוד לזרוק שטויות בכמויות הזויות באוויר .
אחד זורק לו קיט טורבו ששווה לתחת וגם זה בעדניות , מעבר לזה שהוא לא באמת מתאים לאוטו שלו , אלא סתם אוסף הזוי של חלקים שמצטלם אולי טוב ואפשר להגיד עליו מגניב . אם הקיט הזה הוא הולך להישאר אטמוספרי עוד הרבההה זמן רק פחות 3000 בחשבון בגלל שיהיה לו משהו מגניב לצלם בבית . אחד מחליט שמנוע 1400 אי אפשר לשפר ? מה ?@#2 לגדוש מנוע עולה 20 אלף ? וואלה ? כי הוא ביקש 300 כוח ? לא ברור לי איך יש לך מושג כמה עולה לגדוש אם אתה לא יודע לכמה כוח הוא שואף להגיע , ההבדל לדוגמה לבין 150 כוח לבין 200 כוח במקרה הזה הוא שמיים וארץ . לא חוקי ? אולי , אבל בקלות שאפשר לגרום להכל להיראות כל כך מקורי כי במקרה הגיע מנוע כזה ככה באורגניל הופכת את העניין לפשוט בהרבה , אם הוא לא הולך לשים דודים ממלחמת הכוכבים 1 2 3 אז הוא במצב טוב . לשלם 12 אלף על מנוע של אונו או פונטו טורבו ולא לקבל את המחשב ? אני לא מסתכל לכיוון אפילו .במחיר הזה רצוי שיקבל הכל קומפלט , וזה דווקא רעיון לא רע . אפשר לבנות לאוטו שלך קיט במחיר הגיוני ,אם תרצה דרכי תוכל לפנות בפרטי, מבחינת מחיר הכל תלוי לכמה אתה שואף להגיע. |
אבל אני ראית אונו רגילה מוגדשת עם טורבו נוסעת כמו vr6 חלום בסרטים איך זה???
|
unoies. אז זאת היתה לא אונו רגילה!
אור, אני רשמתי בסביבות ה20000 ש"ח. ברור שזה תלוי לכמה כ"ס הבחור רוצה להגיע. זה גם תלוי אם משתמשים בחלקים חדשים או משומשים, ועוד לו דיברנו על המסביב (בולמים, בלמים וכו') אפשר לגדוש גם מנוע 900. אבל לא עושים את זה כי זה לא משתלם! בדרך כלל מתחילים ממנועים 1600. (מדובר בשיפור רכבים אטמוספרים) במנוע כזה צריך חיזוק מאוד חזק בשביל ליגדוש (0.5 באר בשבילי זה לא מוגדש) וחיזוק זה עולה די הרבה כסף! גם עבודה וכיוונים עולים הרבה כסף, הרי הבחור לא יתקין את זה לבד! אז הסכום פה הוא די הגיוני. אפשר לגדוש גם ב 7000 ש"ח, אבל המנוע שלו ימות אחרי חודש-חודשיים! |
למה ימות המנוווווע ??
ומה אתב חושב להרכיב מנוע של אונו טורבו מקורי משומש מאיפה אפשר לרכוש רכב שלם טורבו ?? לחלקים |
למה 0.5 באר זה לא מוגדש?? זה מספיק בהחלט בשביל להפוך עגלה למטוס.
ולמה משתלם לגדוש רק מנוע 1.6 +? קח 106 ראלי 1.3 תרכיב טורבו ,ויש לך מפלצת ביצועים :) |
לא יודע מה מכרתם פה כמה ניסיון יש לכם אבל אור עשה את הדבר הזה וכל מילה שלו בסלע.
בקשר לקיט של טורבו מה שיש באיבי זה קיט סיני שנראה לי שיתפרק מהר מאוד. אפשרי מאוד לגדוש אונו בסכום נמוך מאוד אפילו הבעיה היא האמינות. לגדוש רכב בכללי ואונו בפרט במיוחד על הברקסים ה"מהוללים שלה:" לא חכם. לפני שאתה חושב לגדוש קח בחשבון מספר נקודות ואת החלקים תוכל לקנות יש אותם.בהודעות פרטיות. אתה צריך סעפת יניקה של אונו\פונטו טורבו. סעפת פליטה של אונו טורבו כי לא נראה לי שאתה מתכוון לבנות אחת. מחשב ניהול כי גם לא נראה לי שאתה רוצה לקנות מחשב חיצוני. כויילים טורבו כמובן מעיין שבולון חמודון קטנטון ולא גדלדול. מזרקים רצוי של האונו טורבו ורצוי יותר שיבואו עם ה סעפת יניקה. צנרת שכנראה תיצתרך לבנות אינטר קולר וכמובן את המיסביב את הפיצ'יפקס למינהן. וכל זה אחרי שהבאת את האוטו למצב אופטימלי של המכלולים מסביב ברקסים בולמי זעזועים משולשים ציריות. עכשיו תחשוב שוב בבקשה יש עוד דברים שניקלעים אליהם בדרך ושוב שהמנוע לא יהיהי זקן מידי. ודבר קטן להרים ראש =לשים 2 אטמים או טטם אחד עבה כדי להוריד יחס דחיסה. למרות שאור שהגיב כמה הודעות מעליי. מאמין בזה שכוונים נכונים וגם מנוע סגור יחזיק ואני לא אתווכח איתו על כך . עכשיו שוב תרצה חלקים בהודעות פרטיות בהצלחה . ולפני שאתה רץ לגדוש אונו תעשה סיבוב על האונו שלי שהיא לא אטרקציה גדולה אבל שווה סיבוב בהחלט . |
סטס, לדעתי לא שווה להתחיל בפרוייקט לגדוש רכב אטמוספרי בשביל 0.5 באר. זאת דעתי אישית בלבד :).
אם מדובר ברכב שמגיע ככה מהחברה זה עניין אחר. אישית לא מכיר את מנועי אונו! אבל נשמע לי קצת לא הגיוני לגדוש אונו על מנוע סגור. אור, כמה באר לדעתך יכול להחזיק מנוע של אונו סגור? |
אטם מקורי של פונטו טורבו או אונו טורבו פשוט יעשה את העבודה מעולה . יש בעייה קלה אם השיטה של השני אטמים וזה קצת חאפרי , אומנם עובד אבל קצת חאפרי .
כמה באר לדעתי מנוע כזה מסוגל להחזיק ? מנוע שמכוון ורץ אם ניהול נכון סביר להניח שלא ישבור , תתן לו גדישות מפגרות אז ברור שהוא לא נועד לזה והוא לא יחזיק , לאזור ה 0.6 הוא יכול ליסוע עם ניהול באמינות לא רעה בכלל . סביר להניח שגם הרבה מעבר . הבעיה בקיט של אייבי , עזוב את עניין המתפרק אני ידגיש את זה הוא לא מתאים לאוטו סתם אוסף חלקים דבילי , אין שם סעפות הדאון פייפ לא מתאים , הצנרות גדישה בספק ורק אחרי הרבה חיתוכים אולי .לא ככה בונים אוטו . |
לגבי הקיר של אייבי אתה צודק 100%.
באיזה ניהול מדובר ? האטם של אונו/פונטו טורבו הוא יותר עבה? מוריד יחס דחיסה ? סעפת פליטה באונו יוצאת לכיוון רדיאטור ? אני שואל לידע כללי (עוד לא נתקלתי בגדישות של אונו). לחבר יש VW CORRADO מוגדשת (מנוע AUDI TT עם ניהול של הלטק). |
באונו הסעפות שניהן הן לכוון קיר האש ולא לכוון רדיאטור.
אטם של אונו או פונטו טורבו עבה יותר . ניהול כל שתבחר כל המרבה באיכות הרי זה משובח למרות שאני תומך בניהול פשוט שעושה מה שמבקשים ממנו ולא מעבר לכך כי לי אישית אין ראש להיתחכמויות של המחשבים הארורים האלה. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 17:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©