![]() |
שאלה|איך יכול לדעת עם הלך ראש מנוע
שלום קניתי פיאט אונוו שנת 92 צבע אדוםם רכב יפה רצח קיצרר איך אני יכול לדעת איך הלך ראש מננוע או מנוע?הרכב נוסע מצויןן אין שום בעיות עם הרכב בלי עין הרעע אבל נגיד וילך ראש מנוע או שכבר הלך איך אני יכול לדעת את זה ?
|
שלום עידן
דבר ראשון תקרא --> כאן <-- את סעיף 2 במיוחד! "הלך ראש מנוע" זה ביטוי, אתה כנראה מתכוון לפריצת אטם ראש מנוע, ברגע שהאטם נפרץ מי קירור מתערבבים עם שמן (ניתן לראות במדיד שמן ששמן הופך להיות בצבע אפור, בפקק של השמן תהיה מין טחינה, נוזלל קירור מחליף צבע וצפה שכבת שמן במיכל מי קירור) או נפרצים החוצה (נזילה מהאטם בין בלוק לראש מנוע) או פריצת אטם לכיוון צלינדר (המנוע יעבוד על 3 צילינדרים במקום 4, יהיה לחץ חזק במערכת קירור) תסביר מה הכוונה שלך ל"הלך ראש מנוע". |
?
שהלך הראש של המנוע לא המנוע הראשש אני שומע הרבה אנשים אומריםם שצריך לסדר ראש מנועע אני לא יודע מזהה ועוד דבר *** אני שם ברדיאוטר מים רגילים זה בסדר?אין לי תמים הירוקים עעכישו איך אני בודק שמן מנוע אני מוציא את זה אבל איך אני רואה עם חסר שמן או לא במדיד שמן כי אני לא מבין בזה ולא רוצה ליסוע בלי שמן זה שקניתי תררכב אמרר שכול איזה חצי שנה ככה שהוא עושה טיפול שמים לו שמןןן מנועע וזהו לא צריך לשים כול חצי שנה אמרר שצריך לשים אבללל אני רוצה לבדוקק שלא חסר שלא ילך המנוע או משו
|
לדעתי אתה צריך לקנות מקלדת חדשה. יותר מידי אותיות מופיעות אצלך פעמים.
גם מקשי "." ו-"," אינם פועלים. זה חשוב יותר מלדאוג מתקלה אפשרית עתידית ברכב. |
אם לא הלך לך הראש מנוע אז למה אתה צריך לדעת?????
כשילך והאוטו לא יניע - ואז תגיע למוסך! תדע. מבסוט? |
elx_master , זה בדיוק הסיבה שהוא שואל. חח לא צריך להגזים בתגובה.
בעיקרון צריך לשים לב למד החום באוטו, לבדוק מפלסים של נוזל הקירור והשמן. אם יש לך בעיה של חוסר סחיבה זה יכול לרמוז לכיוון גם. |
כן, אבל כמו שהיינו אומרים על האוכל של הצבא
"כשאתה מחפש אתה תמצא" |
?
אני תמיד מסתכל על המד של החום ובחים המד חום לא עלה מעל החצייי הוא אזה שתי קווים לפני החציי זה בסדר?ומים ברידיאוטר אתמול מלאתי מים רגילים זה גם טוב?והרכב סוחב טובב רצח נוסע חלק בלי עין הרעעעע 555
|
אז מה הסיבה שלך לפתוח את ההודעה הזו? אתה תוחן מים
|
מים רגילים זה ממש לא טוב, זה יסתום לך המערכת קירור ויגרום לנזילות..
בפיאט צריך לשים נוזל קירור שנקרא פרפלו. הוא לא עולה הרבה וחבל להרוס אוטו טוב עם מי ברז, אלא אם כן האוטו בשבילך לכמה חודשים ואז לזבל... גם "מים ירוקים" שקונים בזול זה לא טוב, כי כמו שמו זה מים ירוקים... לא נוזל קירור |
?
כמה עולה הנוזל קרור הרבה ואיפה אני יכול לקנות אותו ויש לי בעיה קטנה ברכב המד של הדלק נדלק נורה שחסר דלק אתמול שמתי 70 ועדין יש תנורה שחסר דלקק מה אני עושההה כמה עולה לסדר את זה
|
מצטרף לשאלה.
אם יש הזעה בין הראש מנוע לבלוק(מהאטם),זה אומר שצריך לעשות ראש מנוע? |
IDAN.K
תגיד לי, בגרות בלשון יש לך ??? תקרא מחדש את חוקי הפורום! אני פשוט לא מסוגל לקרוא את מה שהוא כותב! מנהלים, תעשו לשרשור איזו נעילה או משהו, הבחור פשוט לא רוצה להבין (צירפתי לו לינק בהודעות הראשונות)! |
?
לא אין לי בגרות עזבתי תמקיף בכיתה י כבר לא הלכתיי יותררר למה מה איך אני כותב?מה מפריעע
|
תגיד את האמת, נכנסת ללינק שצירפתי בהתחלה? קראת את חוקי הפורום ?
|
?
לא קראתי שלח עוד פעם. המד דלק שלי לא עובד גם אתמול שמתי 70 שקל דלק ועדין נדלקת נורה שחסר דלק מה אני עושההה ?
|
תלך לתחילת השרשרור, יש שם לינק,
לגבי בעיית דלק, אתה יודע מה אתה עושההה? קורא את חוקי הפורוםםם בשביל ההתחלה. טוב, ניתן לך כמה טיפים, יש כזה דבר "פסיק" = "," ויש גם "נקודה" = "." תשתמש בהם, זה בשביל שנבין איפה אתה מתחיל ומסיים את המשפט, מאוד קשה להבין אותך כמו שאתה כותב! את הקטע של כפל אותיות בסוף המילה גם לא צריך. (לדוגמה: "עין הרעעעע" , "מה מפריעע " , "עושההה") תרשום את המילה אך שהיא. לגבי שגיות זה לא נורה, להרבה אנשים יש, אבל לפחות את הבסיס (שזה סימני פיסוק) חייבים לדעת ולהשתמש בו. מאוד מקווה שהבנת אותי, כי אני לא יודע אך להסביר יותר פשוט. |
אם נסעת עד סוף המיכל כימעט ותידלקת 70 ש"ח אז בסיסוים הנורה תידלק תדלק מיכל מלא ותראה שהמד דלק עלה עד למעלה.
תאפס את הקילומטרים ותדלק כל 300 קילומטר וזהו. |
?
צטט:
|
מה יותר פשוט מלהסתכל מתחת לאוטו ולראות אם המים נוזלים החוצה.
אם הם לא נוזלים אז יכול באמת להיות בעיית "ראש מנוע" |
תבדוק את החיבורים של הצינורות (באנדים) ותבדוק אם הם מחוזקים.
אולי צינור קרוע, יכול להיות משאבה מים נוזלת, ויכול להיות שהרדיאטור חימום נוזל. תמלא מים ותסתכל מתחת לאוטו כמו שהציע קודמי ותיראה מאיפה הנזילה. וחוץ מזה כל פעם שאתה ממלא מים מהברז האבנית שבה מצטברת במעברי המנוע ובצינורות, מה שיוביל לבלאי מוקדם, ואף להוריד את נקודת הרתיחה של המים. (במקרה שאין נזילה, והאוטו תקין.) |
?
אני מסתכל מתחת לאוטו ואני לא רואה שיש איזה נזילה של מים או משו אבל כול יומים אני צריך למלאות מים כי נגמר כול יומים בדוק יש חור ברידיאוטר או משו כמה עולה להחליףף ?והמד של דלק לא עובד חבר שלי מכואני אמר לי או שהשעון של המד דלק דפוק או הכבל של המצבר צריך לנתק את זה מהפלוס והמינוס ולחבר אחרי דקה וזה יסדתרר
|
?
צטט:
|
תסתכל בשטיח בצד של הנוסע אם רטוב שמה, אם כן זה איפה שהולכים כל המים.
בכלל תחפש בתא מנוע סימני נזילות, בכמויות שאתה מתאר זה יכול להיות אפילו נזילה גדולה וברורה. איפה שיש נזילות קטנות אתה תראה "ירוקת" כזאת של מים מסביב. תסתכל בכל הצינורות, חיבורים בין צינורות, ברדיאטור.. תבדוק שאין חורים שיוצאים מים. אם יש נזילה כזאת נראית לעין אז אפשר לסדר את זה בזול בלי שום בעייה. אבל יכול להיות שהמים נכנסים למנוע ונשרפים או מתערבבים עם השמן, ואז זה בעייה באמת, מה שנקרא "ראש מנוע". תבדוק את השמן, כמו שאמרו אם יש שמה "טחינה" אז זה בגלל המים. בנוסף לזה תבקש ממישהו ללחוץ על הגז ותסתכל אם יוצא מהאגזוז מלא אדים של מים, זה אומר שהם נשרפים במנוע. (אבל תבדוק את זה לא בבוקר, ואחרי נסיעה כי לפעמים יש אדים מהמים של הטל בבוקר וההפרשי טמפרטורה וכל זה) |
?
איפה שיש תנהג אז לידוו יש למטה בשטיח רטוב שמה קצתתתתתתת ואין נזילות שאני פותח מכסה מנוע לא רואה שום נזילות וגם מתחתלאוטו אין נזילות ,היום מלאתי מים ברידיאוטר נסעתי קצת ועוד פעם נשאר קצת מים ברידיאוטר, איזה באסה עם הלך ראש מנוע אין לי כסף לעשות ראש מנוע אבל יש לצין שהרכב לא מתחמם הוא בחים לא עבר את החצי
|
אני לא יודע אם בכל מקום,אבל למכונאי שלי יש מכשיר שפועל כך:
זה צינור אויר,עם הברגה בסופו בקוטר של פלאג, הוא מבריג את הצינור במקום פלאג,ונותן לחץ אוויר. הוא פועל כך על כל ארבעת הפלאגים.* ברגע שהוא נותן לחץ אויר מסתכלים על מיכל העיבוי(או פותחים את הפקק של הרדיאטור.) ואם רואים שם בועות ("מים קופצים") סימן שהאטם פרץ וצריך להתכונן לעשות ראש מנוע. שורה תחתונה, תפנה למוסך תשאל אם יש להם כלי כזה(לא יודע את שמו אז תתאר אותו.) . במידה ויש להם בקש לעשות בדיקה. |
?
שמע *** עכישו נסעתי איזה שעתים ברכב מלאתי מים עד הסוף ונשאר מים אותו דבר לא ירד כלום רק המים בצבע חום?
|
חום? כניראה רדיאטור סתום.
|
?
כןןן אני יקח את זה למוסך יום ראושון מה בקשר לאיבוד מים מזה יכול להיות
|
אלון, אני חושב שזה ניקרא ליקצ'.
|
ליקייג ולא ליקצ= בדיקת לחץ הפוך !
בברכה צביקה |
טוב ללמוד דברים חדשים:D
|
?
אז מה אני צריך לעשות בקשר לאיבוד מים ולמד דלק שהוא לא עובד לי ונדלק בו נורה שחסר דלק אחרי ששמתי 50 שקל דלק היום עדין נדלק
|
תערבב את הדלק עם סולר, הכל יסתדר ;)
|
אתה רציני?
|
[quote=alon-amos;64903[B]]אתה רציני?[/QUO[/b]TE]
הוא צוחק ומתבדח, בגלל, כל השרשור ההזוי הזה שהוא כולה בדיחה אחת, של בחור משועמם ,המחפש תשומת לב, במקום ללמוד לכתוב לאיית ולפסק. בברכה צביקה |
צביקה 100+.
לפחות עוד מישהו שהבין שהשרשור הזה הזוי, והפותח הזוי עוד יותר. עידן, אין על סולר, הכי בריא! |
?
למה הזוי מה קרה?קיצרר הבעיה של המד דלק יסדתר לייי יש לי בעיה רק ברידאוטרר שהררכב מאבד מיםםם גם לא בנסיעה הרכב מאבד מים מזה יכול להיות אני צריך עזרה דחוף הרכב מאבד מים גם לא בנסיעהה מזה יכול להיות לקחת תרכב למוסך או לסדר לבדד מה יכולה להיות הבעיה תודה
|
עידן הבעיה היא שהרכב מאבד מים. תמצא מאיפה הנזילה ותתקן.
|
?
סבבה אני יקח את זה למוסךךך כמה עולה בערך תיקון של זה?אני לוקח תרכב למוסך עוד חצי שעה כמה יעלה תיקון תודה.
|
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:47. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©