![]() |
Simon377- קרייזלר קונקורד 2002.
16 צירוף קובץ(ים)
כמו שהזכרתי פה, התחדשתי לאחרונה בספינה.
מדובר ברכב גדול, גדול מאוד. יצרן: קרייזלר דגם: קונקורד. (בשווקים מסויימים שווק תחת השם LHS) צבע: כסף. מנוע: V6 בנפח 3.5 ליטר. הספק ומומנט: 234 כ"ס, 33.3 קג"מ משקל עצמי:1609 ק"ג יחס כ"ס-טון: 145.43 כ"ס-טון. (לHGT, לשם השוואה, היחס הוא 125 כ"ס לטון.) 0-100: (מבחן) 8.9 במקום לבלבל את המוח אני אצטט את ההודעה הראשונה בנושא: צטט:
סלון עור, סאן רוף, כיסא מתכוונן חשמלית, בקרת שיוט נשלטת מההגה, רדיו דיסק מקורי נשלט מההגה, אורות ערפל, אזעקה מקורית, חלונות (כולל סאן רוף) ומראות חשמליים, מראה פנימית מתכהה חשמלית, מצפן ומד טמפ' מובנים, ועוד ועוד... ועכשיו, ניתן לתמונות לדבר: (התמונות קטנות כי לא מצאתי תוכנה תואמת ויסטה שאפשר להקטין את התמונה לגודל סביר עם משקל נורמלי. זה מה יש בינתיים) |
לאחד שמסתובב כאן בארץ באזור פתח תקוה (כמו שכבר סיפרתי שכן שלי ייבא בזמנו אחת כזאת בייבוא אישי) יש גאנטים שונים לגמרי ובצעי ניקל נוצצים ומדהימים. לשלך יש כנראה גאנטים מקורים .
|
סדר לי את פנסי הערפל שלך ממש מתאימים לפונטו שלי
|
מהממת, בטח שם זה עולה כמו פונטו כאן בארץ.
|
צטט:
צטט:
|
וואי באמת אוטו ענק, אתה יכול ליסוע לחנות חשמל ולהעמיס את המקרר בבג'אז :)
מברוק על האוטו, ותתחדש! |
אולי תתחיל לייבא לנו כאלו לארץ, פשש אם מחירים כאלו אני עוזב ת'ארץ.
|
ספינה ארוכה מאוד. לפחות שם אין בעיות חניה :)
|
לא רק שיש בעיות חנייה (אנחנו דוחפים 4 רכבים בחנייה של 3, לפחות עד שנעבור לבית משלנו), זה גם הכריסמס עכשיו ככה שהחנייות עמוסות כמעט בכל מקום. בסופר, בקניון, בהום דיפו ובכלל.
מה שבטוח, ת"א זה לא. עם רכב כזה בת"א צריך או חנייה פרטית, או קשרים טובים בעירייה או קשרים טובים בעולם התחתון. אני רוצה לעשות לרכב ווקס, עשיתי שטח קטן לפני יומיים והתוצאה בהחלט סבאבה. (Tech Wax 2.0 של Meguiars) אני שוקל לפנות שבועיים ע"מ לעשות ווקס לרכב, לחילופין חשבתי לבנות מעין מווקסס שיתלבש על מקדחה. (לצורך העניין חתיכת עץ עגולה עם מוט באמצע ע"מ להכניס למקדחה, ולהלביש על העץ הזה חתיכת ספוג). מה אתם אומרים? יש טעם או שעדיף לעשות בשיטה הרגילה? אגב, אם אני אגיד שלי יש הכי גדול במועדון, זה יתפרש באופן מוטעה? |
קודם רציתי לשאול מה זה הכפתור\ידית הצהוב הזה. רק עכשיו בפייסבוק, גיליתי למה הוא שייך, פשוט גדול!
|
:)
הם יודעים מה הם עושים. |
סיבובי המקדחה מאוד מהירים כך שאם תעשה אתה עלול לגרום לנזק כי המקדחה תברח לצדדים.
אם כבר אז יש קיט פשוט עם ציר שמתחבר למקדחה ופלטת גומי שעליו מתלבש פרווה |
יש לך קישור לקיט הזה? (באיביי או משהו כזה?)
אגב, אני התכוונתי למברגה, כזו שיש לה "קלאץ'" וניתן לשלוט על קצב הסיבוב. באתר של Meguiars ניתן לראות שהמכשיר שלהם מסתובב די לאט. |
באמת למה זה טוב הכפתור הזה?
אתה פותח אותו ומישהו קופץ מהבגאז'? |
:) תכלס זה ע"מ לפתוח את תא המטען מבפנים, במידה ואיכשהו אתה מצליח להנעל בפנים. (זה נמצא על מנעול תא המטען מבפנים) |
ח-ח-ח הרגת אותי עכשיו עם הפרסומת של הקוף! מומלצת לצפייה בחום! חזק!
|
תוך כדי חיפוש מידע נתקלתי בתמונה הבאה:
זהו רכב הקונספט עליו מבוססת הקונקורד. מה אתם אומרים? שינוי לא גדול יחסית לשאר השוק (לדעתי) http://www.shorey.net/Auto/American/...sler%20LHX.jpg http://www.shorey.net/Auto/American/...Frt%20Side.jpg |
הקוף הזה מצחיק :D אני מניח שאביעד הבין למה הכפתור הצהוב.
|
ראשית, טרם עשיתי לאונייה ווקס. הגעתי למסקנה שטוב זרת אחת ביד מ10 אצבעות קפואות על הרצפה.
זה לא מי יודע מה כיף לעשות ווקס ב-3. שנית, היום יצא לי להפליג בכביש המהיר הפלגה מספיק ארוכה ע"מ להתרשם מהרכב. אז ככה: הרכב באמת "שט" על הכביש בנינוחות מופלאה. עם בסיס גלגלים של 287 ס"מ ומפשק של 189 ס"מ הרכב מרגיש "יושב טוב" על הכביש. תגובת הדוושה מטורפת, לא פחות. סחיטה מקסימלית של המצערת ב 60 קמ"ש הובילה לצווחת צמיגים על כביש בטון! (צמיגי מישלין "בריאים" ברוחב 225.) תאוצות ביניים מרשימות בהחלט, אם כי קנס של 10,000 גרם לי להמנע מלעבור את מהירות התנועה הממוצעת בכביש. (כן, קראתם נכון. אם תופסים אותך על 50 קמ"ש מעל המותר, הווה אומר 140 קמ"ש- אתה מקבל קנס של 10,000 דולרים טבין ותקילין. ועוד לא הזכרתי את החרמת הרכב והמשפט) שיוט (ראוי לשמו) על 110 קמ"ש קבועים הודות לבקרת השיוט (מעניין מאיפה כל הדימויים הללו) נשלטת מההגה היה נינוח. המראה המתכהה בעת סינוור מאחור עושה את עבודתה נאמנה, כמו גם המצפן המובנה ומד הטמפ' החיצונית שהראה -4 קרירים במיוחד. את ברי סחרוף החליף קיטרו בדיסק המצויין שלו "The Light Of The Spirit" שהתאים לאופי הנהיגה בשילוב עם מזג האוויר. עוד משהו משעשע בקשר לרכב: לפני כשבוע מילאתי אוויר באחד הגלגלים בקומפרסור בייתי לא יעיל במיוחד. (כ14 דק' לנפח גלגל) לאחר כ-3 דק' בקור המקפיא הפעלתי חימום והתיישבתי בספ(ה)סל האחורי. הורדתי את משענת היד בין המושבים, סגרתי את הדלת והתרווחתי להנאתי. אני אומר כאן בלי טיפה של צחוק שזו אחת הספות הנוחות שיצא לי לשבת בהן. ברגליים ישרות. (שלא תטעו-אין לי תלונות על מושב הנהג) לסיכום: הרכב נועד למטרה מסויימת, אותה הוא ממלא בצורה מצויינת. להוביל אותך מנק' א. לנק' ב. בנוחות מקסימלית. אין פה מתלים מכויילים, שילדה קשוחה או בולמים קצרי מהלך. יש פה סוג אחר של הנאה מנהיגה. נו טוב, לא ממש נהיגה. הפלגה. עריכה: הרצועה האחרונה בדיסק של קיטרו, האהובה עלי. איתה נכנסנו אני וג'יל לחופה: |
הקפצה מטורפת.
4 צירוף קובץ(ים)
ליום הולדתי ה 27 אשתי החליטה להפתיע אותי.
היא ידעה שאני חושב על זה כבר הרבה זמן ובוחר לחכות מסיבות כלכליות. שיחקה אותה. |
מזל טוב - מגניב מאוד!
|
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:28. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©