![]() |
צריך עזרה. בנוגע לפירוק קונסולה ראשית.
אז גיליתי עוד מחלה אצל הHGT (מחלה כי היא נראת הרבה בזמן האחרון), החלון בצד ימין לא מגיב ועם המזל החרבנה שלי הוא נתקע כשהוא פתוח אני כמעט בטוח ב99% שהבעיה היא או במתג או חוטים מאחוריו (אבל גם האזעקה לא מרימה את החלונות)
אני צריך הסבר איכותי של איך לפרק את הפס לחצנים הזה של החלונות עדיף רק אותו לבד ואם אי אפשר אז הסבר של איך לפרק את כל הקונסולה. מהרררר לפני שירד גשם (אל דאגה יש ניילון גדול LOL). |
מצטער בנץ, אני לא יכול לעזור לך מפאת חוסר ידע.
ואף גרוע מזה, אני יתעלק לך על השרשור, בכבוד כמובן ;-) 1. אצלי לפעמים האזעקה סוגרת את החלונות כמו שהיא אמורה ולפעמים פשוט לא! מה יכולה להיות הבעיה? 2. בנוסף, יש לי עוד שאלה- כתוב בספר רכב שהרדיו והאורות אמורים לעבוד במצב STOP ( אם איני טועה זה המצב בו ניתן להוציא את המפתח ) בסוויץ' ואצלי הם לא, צריך לסובב את המפתח שלב אחד בכדי שיהיה אפשר להדליקם. אני שואל כי אני רוצה לשמוע מוסיקה ללא צורך לסובב סוויץ'. יש למישהו רעיון מדוע זה כך? ואיך ניתן לסדר? תודה לכם על ההקשבה :) ובנץ, אני שוב מצטער! |
פתח שרשור בעצמך!!!! *** סתם, אבל שוב נא לתת תשובה קודם לשאלתי כי אני תקוע עם חלון פתוח!!! וגיא גם אצלי הרדיו נדלק כשהסוויץ פתוח כנראה יש איזו שהיא טעות בספר רכב כי ככה ראיתי שזה אצל כולם...
ישנה אפשרות לעקוף את הסוויץ ולתת פלוס קבוע לרדיו אבל אז גם כשתוציא את המפתח ותנעל את האוטו ישנה האפשרות לשכוח את הרדיו דולק ואז לחפש מישהו עם קבלים בבוקר בקיבוץ.... |
1 צירוף קובץ(ים)
מקווה שזה יעזור..
|
בקשר לרדיו דלוק עם סוויט'צ ובלי סוויט'צ זה פשוט תלוי באיך שחיברו את הרדיו-דיסק, באם זה ישירות למצבר או דרך הסוויט'צ. כמובן ניתן לשנות ע"י פנייה למתקין מערכות או אפילו חשמלאי רכב.
אצלי זה מחובר ישירות למצבר, כך שלא צריכים להפעיל סוויט'צ בשביל שהרדיו-דיסק מנגן, כבר קרה ששכחתי את הרדיו-דיסק פועל בלילה (כשלא הייתה לי "מערכת" כפי שיש לי עכשיו ברכב). ובקשר לחלונות העולים עם האזעקה, את ההרגל הזה שכחתי מהר מאוד, שוחק את המצבר וכך גם כל דבר חשמלי הפועל כל עוד האוטו לא מונע. לפני שאני מכבה את הרכב סוגר את הרדיו-דיסק, אורות, מעלה חלונות, אם מזגן דלוק כמובן לכבות, ורק אז מכבה את הרכב. שיהיה רק בהצלחה עם הקונסולה, אם אתה רוצה תכין פלאפל ואני ושחף בדרך ;) |
אתה חייב לפרק את כל הקונסולה גם מהצדדים באיזור הרגליים אחר כך באיזור ידית ההילוכים עדיין בחלק התחתון של הקונסולה והברגים האחרונים בחלק התחתון נמצאים מאחורי המושבים כל אלה ניפתחי ע"י מברג פיליפס אחרכך אתה צריך לשחרר את המסגרת של בד ידית ההילוכים ושם תגלה 2 ברגיי אלן צריך לפרק גם אותם וברמת העיקרון הקונסולה משוחררת את צריך למשוך אותה בעדינות כדיי לא לפרק את הקליפסים ואז אתה תראה עוד 2 ברגיי אלן שמחזיקים את הפיקוד של החלונות חשמל תאורת ערפל ומצב הסיטי לאחר שתשחרר אותם תיזהר כי הפיקוד תפוס ע"י 2 סוגים של מחברים חשמליים אחד את הימני אתה יכול לפרק פשוט במשיכה ואת השני אתה צריך להרים מעיין קליפ והוא משתחרר לבד
המחלה הזאת התפרצה גם אצלי כנראה כל הפיקוד הלך תאלץ למצוא אחד חדש בכל מקרה בהצלחה |
צטט:
|
זאב אז מה עשית אצלך?
|
בן, קבל קישור לתגובה שלי בפוסט דומה מלפני חודש:
http://www.fiatclub.co.il/forum/show...5478#post55478 בקצרה, הבעיה היא אכן בפאנל מתגים, אבל כדי לסדר אותה צריך לפתוח אותו ולהלחים מבפנים. אז לפני שאתה מפרק את כל הקונסולה, תהיה בטוח שזה משהו שתהיה מסוגל להתמודד איתו לבד... |
איזה כיף שדברים מסתדרים....
טוב אז ככה
בהתחלה ניסיתי לפתוח את הדיפון של הדלת ללא הצלחה (הרעיון היה לנסות לעקוף את המתג דרך המנגנון ואז לראות אם הבעיה היא לא המנגנון) אחרי שלא הצלחתי נרגעתי למהלך הלילה (האוטו היה עטוף בפצפצים) . בבוקר קמתי השקם ובדקתי את התגובות כאן אני אודה נורא לניר וזאב! זאב אחלה הסבר ופירוט! וניר בזכות הציור לא שברתי את הקונסולה! . התחלתי לפתוח את הכל כשההורים אמרו עזוב את זה עוד מעט ירד גשם לך לחשמלאי רכב שלפחות יסגור לך את החלון לבנתיים. נסעתי לאזור התעשיה ברמת השרון שם נפגשתי עם שני בעלי מוסכים הראשון אמר שהוא לא מוכן להמשיך מאיפה שאני התחלתי מכיוון שהוא לא מוכן לקחת אחריות על שום דבר שעשיתי ושהוא לא חושב שהבעיה היא בכפתור (הוא ראה את האוטו מבחוץ ולא פתח שום דבר!). אז שאני אסגור הכל ויחזור אליו מחר וישאיר את האוטו הוא יעשה טובה ויבדוק (ברורר! שזה מה שאני יעשה...) המשכתי למוסך השני שאמר לי תשמע המנגנון זה סיפור יקר ואני אפתח לבדוק וכשאמרתי לו שאני חושב שהבעיה היא בכפתור הוא אמר שהוא לא רוצה לבדוק את העניין אפילו ושאין לו כפתורים ושאני אחפש מוסך אחר . חזרתי הביתה בעצבים פתחתי הכל בעדינות! הוצאתי את החלק של כל המתגים ניקיתי את המגעים החזרתי למקום, ופוף! החלון עובד! :] שוב תודה רבה אנשים!! ודרך אגב גם האטימה של הפנסי דרך מצוינת! אין חדירת מים בכלל. איזה כיף שדברים מסתדרים.... |
הגיוני שיעבוד לך אחרי פירוק והרכבה מחדש (זה גם מה שקרה לי בזמנו אחרי פירוק והרכבה כחלק מבדיקה במוסך המרכזי), אך אל תתפלא אם החלון יפסיק לעבוד שוב בתקופה הקרובה.
בסופו של דבר לא יהיה מנוס מלפתוח את היוניט הזה ולתקן. לפחות הצלחת לסגור את החלון... :roll: |
אני שמח שהסתדר לך אך גם לפי דעתי זה זמני בלבד (מצטער לבאס) תתחיל לחפש פיקוד חדש לחלונות
|
לא נראה לכם שזה עניין של מגע רופף שהיה והסתדר?
|
רוב הסיכויים שלא.
מה שקורה זה ש"שן" אחת או יותר שמחברת את היוניט לקונסולה, שרופה בחלקה, לכן היא עלולה לעשות בעיות גם בעתיד, ותצטרך לתקן את זה ע"י הלחמה של מוליכים חדשים בתוך היוניט. מה שכן - אין אחריות על תיקון מהסוג הזה. הפתרון הכי בטוח זה להחליף את היוניט באחר. כל עוד זה עובד לך - תשאיר את זה ככה. אם וכאשר הבעיה תחזור בעתיד, תחליט כבר אז מה לעשות. |
יש לי קונסולה עם מישהו צריך אפשר לדבר בפרטי. זאב מה עם הכפתור של אורות ערפל סידרתה ?
|
לא זה לא הסתדר לי ניסיתי להפוך את הכפתור וזה עדיין לא עובד
אנחנו צריכים להיפגש נראה לי |
יאללה, מתי מארגנים מפגש? ( כולל "על האש" ) כמובן.
|
בכייף, תגיד מתי.
|
אני בעד
|
תגלו ספונטניות! יום שישי בבוקר!!!
|
מתאים - אבל בשבת.
ובנץ, על הדרך אפשר לעזור לך בעוד דברים... |
שבת דחפו לי משמרת ...
אין זרימה על שישי בבוקר? |
יאללה מתאים גם לי בשישי אבל איפה?
|
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 14:59. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©